Viva Wyndham Playa Dorada

kurnauHH

Nyt tuli hirveä paniikki, kun kaverit pelotteli että hotelli on minun tuurillani sellaisten eläkeläisten eikä mitään koskaan tapahdu.

Onko kyseisessä hotellissa aktiviteetteja, siis esim. erilaisia juttuja altaalla? Onko illan vietettä, musiikkia, onko ns. "animation team", jotain näytöksiä, mitään?

4

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmm

      olen ollut siellä vain vähän aikaa mutta joo on illanvietettä ja hyvää ruokaa ja juomaa. kaukana paikallisesta asutuksesta, joten siltä osin huono valinta. liian organisoitua kaikki..disko löytyy ihan läheltä mutta ihan kuin olis esim.helsingin yökerhossa. ei hetkauta ainakaan minua..mut jos haluu helpon loman niin sinne sit. mä ottasin hotellin keskeltä paikallista asutusta, jossa itse asiassa olin. mummoja ja pappoja aivan taatusti on tässä hotlassa ja perheitä!

      • matkalainen

        Oltiin sielä joulukuussa ja tykättiin kyllä.
        Ei se nyt mikään bileparatiisi ole, mutta jonkun verran oli nuoria ja ohjelmaa järjestetään kyllä. Lähellä on baari missä on joka ilta meininkiä.


    • olen

      ollut pariin otteeseen kyseisessä hotellissa (toisen kerran helmikuulla ja toisen kerran maaliskuun lopulla)ja maaliskuulla oli todella paljon Kanadalaisia nuorija paikalla, helmikuussa enempi perheellisiä.

      • Wyndham

        Helmi-maaliskuun vaihteessa hotellissa oli jonkun verran kanadalaisia, jotka pitivät yöaikaan menoa yllä. Hotellissa oli meidän aikanamme aika paljon lapsiperheitä, mutta eivät haitanneet yhtään. Rannalla oli tuolloin rauhallista, eläkeläisiäkin löytyi. Rannalla oli aamupäivällä dartkiertue, kaikki halukkaat saivat osallistua. puolenpäivän jälkeen oli rantalentistä, mikäli väki innostui ja neljän jälkeen vielä pentanqueta. Sen lisäksi rannalta sai lainata kanootteja ja lähteä merelle melomaan, surffaustakin joku kokeili, lisäksi oli sellainen pieni katamaraanin näköinen, jota sai lainata, nimeä en nyt saa mieleeni. Mielestäni aktiviteetteja löytyi riittävästi, mikäli vain halusi toimintaa. Iltaisin oli tosiaan disco ja iltashow. Meillä aikaero tuntui koko matkan emmekä lähteneet kovin hanakasti rytmiä kääntämään, joten olimme jo aikaisin unessa. Minulla oli ennakkokäsityksiä hotellista ja meinasin monta kertaa vaihtaa sen toiseen. Onneksi en vaihtanut, olin tyytyväinen ja menisin uudelleen löhöämään saman hotellin rannalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe