Viva Wyndham Playa Dorada

kurnauHH

Nyt tuli hirveä paniikki, kun kaverit pelotteli että hotelli on minun tuurillani sellaisten eläkeläisten eikä mitään koskaan tapahdu.

Onko kyseisessä hotellissa aktiviteetteja, siis esim. erilaisia juttuja altaalla? Onko illan vietettä, musiikkia, onko ns. "animation team", jotain näytöksiä, mitään?

4

1237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmm

olen ollut siellä vain vähän aikaa mutta joo on illanvietettä ja hyvää ruokaa ja juomaa. kaukana paikallisesta asutuksesta, joten siltä osin huono valinta. liian organisoitua kaikki..disko löytyy ihan läheltä mutta ihan kuin olis esim.helsingin yökerhossa. ei hetkauta ainakaan minua..mut jos haluu helpon loman niin sinne sit. mä ottasin hotellin keskeltä paikallista asutusta, jossa itse asiassa olin. mummoja ja pappoja aivan taatusti on tässä hotlassa ja perheitä!

• matkalainen

Oltiin sielä joulukuussa ja tykättiin kyllä.
        Ei se nyt mikään bileparatiisi ole, mutta jonkun verran oli nuoria ja ohjelmaa järjestetään kyllä. Lähellä on baari missä on joka ilta meininkiä.

• olen

ollut pariin otteeseen kyseisessä hotellissa (toisen kerran helmikuulla ja toisen kerran maaliskuun lopulla)ja maaliskuulla oli todella paljon Kanadalaisia nuorija paikalla, helmikuussa enempi perheellisiä.

• Wyndham

Helmi-maaliskuun vaihteessa hotellissa oli jonkun verran kanadalaisia, jotka pitivät yöaikaan menoa yllä. Hotellissa oli meidän aikanamme aika paljon lapsiperheitä, mutta eivät haitanneet yhtään. Rannalla oli tuolloin rauhallista, eläkeläisiäkin löytyi. Rannalla oli aamupäivällä dartkiertue, kaikki halukkaat saivat osallistua. puolenpäivän jälkeen oli rantalentistä, mikäli väki innostui ja neljän jälkeen vielä pentanqueta. Sen lisäksi rannalta sai lainata kanootteja ja lähteä merelle melomaan, surffaustakin joku kokeili, lisäksi oli sellainen pieni katamaraanin näköinen, jota sai lainata, nimeä en nyt saa mieleeni. Mielestäni aktiviteetteja löytyi riittävästi, mikäli vain halusi toimintaa. Iltaisin oli tosiaan disco ja iltashow. Meillä aikaero tuntui koko matkan emmekä lähteneet kovin hanakasti rytmiä kääntämään, joten olimme jo aikaisin unessa. Minulla oli ennakkokäsityksiä hotellista ja meinasin monta kertaa vaihtaa sen toiseen. Onneksi en vaihtanut, olin tyytyväinen ja menisin uudelleen löhöämään saman hotellin rannalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      589
      2316
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1832
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1670
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1276
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      58
      1176
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1164
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      888
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe