Tätä on enää turha jatkaa, faneja ei ole, ketään ei nappaa (en ihmettele). Olkoon tämä, ainoa järkevä viesti tällä palstalla, viimeinen. LOPPU!
Palstalle PISTE
12
2009
Vastaukset
- mitä on tapahtunut
koska tänne ei nykyään enää kukaan kirjoita. En usko että fanien puutteesta kysymys, mut olisko niin, että kun simokin elää nykyään perhe-elämää ei naisfaneja enää samalla tavalla kiinnosta.
- ei..
kai tänne ole ollut viime aikoina mitään kirjotettavaa, kun ei ole keikkoja paljonkaan ollut! kyllä se tästä vilkastuu jahka pääsee keikat kunnolla vauhtiin.. eikä se simon perhe-elämä varmaan kirjottajiin vaikuta, tuskin on vaikuttanu ennenkään...
- ennen ainakin
ei.. kirjoitti:
kai tänne ole ollut viime aikoina mitään kirjotettavaa, kun ei ole keikkoja paljonkaan ollut! kyllä se tästä vilkastuu jahka pääsee keikat kunnolla vauhtiin.. eikä se simon perhe-elämä varmaan kirjottajiin vaikuta, tuskin on vaikuttanu ennenkään...
vaikuttavan kun täällä on ruodittu ties mitä matin ja simon naisasioita jne. mut nykyään ei taida olla juurikaan ruodittavaa.
niin se vain on että vaimo kuskaa ja simo juo karhua. että en ihmettele vaikka faneja ei niin kovin paljon kiinnostaskaan. minua ei ainakaan.
- nykyään jo
melina2 kirjoitti:
niin se vain on että vaimo kuskaa ja simo juo karhua. että en ihmettele vaikka faneja ei niin kovin paljon kiinnostaskaan. minua ei ainakaan.
ihan "vaimo", vai edelleen avo -sellainen...?
nykyään jo kirjoitti:
ihan "vaimo", vai edelleen avo -sellainen...?
aivan sama vaimo taikka avo. yhdesä joka tapauksessa asuvat
- syynä
se että heidän omilla sivustoilla ei tapahdu enää mitään!!!
- hiljasta ollu
syynä kirjoitti:
se että heidän omilla sivustoilla ei tapahdu enää mitään!!!
mut ovathan nuo nyt taas lomalta palattuaan vähän kunnostautuneet sivujen pidon kanssa. Tosin vaikka sekin on vähän vähentynyt entisestä, niin silti kyllä harva artisti jaksaa noinkaan usein sivujaan päivittää...että ei pitäis kai valittaa. Jospa kesä vähän tois taas väriä tuohon touhuun.
Mutta niin se vaan menee, että kyllä sekin, että "pojat" on rauhottunu vaikuttaa myös monien fanitukseen. - mmm
hiljasta ollu kirjoitti:
mut ovathan nuo nyt taas lomalta palattuaan vähän kunnostautuneet sivujen pidon kanssa. Tosin vaikka sekin on vähän vähentynyt entisestä, niin silti kyllä harva artisti jaksaa noinkaan usein sivujaan päivittää...että ei pitäis kai valittaa. Jospa kesä vähän tois taas väriä tuohon touhuun.
Mutta niin se vaan menee, että kyllä sekin, että "pojat" on rauhottunu vaikuttaa myös monien fanitukseen.rauhottunut ja rauhottunut....riippuu asiasta!
- naisten
mmm kirjoitti:
rauhottunut ja rauhottunut....riippuu asiasta!
suhteen tuntuis olevan.
- ...
hiljasta ollu kirjoitti:
mut ovathan nuo nyt taas lomalta palattuaan vähän kunnostautuneet sivujen pidon kanssa. Tosin vaikka sekin on vähän vähentynyt entisestä, niin silti kyllä harva artisti jaksaa noinkaan usein sivujaan päivittää...että ei pitäis kai valittaa. Jospa kesä vähän tois taas väriä tuohon touhuun.
Mutta niin se vaan menee, että kyllä sekin, että "pojat" on rauhottunu vaikuttaa myös monien fanitukseen.Kesäkeijo toisi väriä siihen touhuun!
- koko kesäksi
Fanibussi liikkeelle ja kesälavoille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531387
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html148665- 33651
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508