Palstalle PISTE

Petter Sex

Tätä on enää turha jatkaa, faneja ei ole, ketään ei nappaa (en ihmettele). Olkoon tämä, ainoa järkevä viesti tällä palstalla, viimeinen. LOPPU!

12

2009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä on tapahtunut

      koska tänne ei nykyään enää kukaan kirjoita. En usko että fanien puutteesta kysymys, mut olisko niin, että kun simokin elää nykyään perhe-elämää ei naisfaneja enää samalla tavalla kiinnosta.

      • ei..

        kai tänne ole ollut viime aikoina mitään kirjotettavaa, kun ei ole keikkoja paljonkaan ollut! kyllä se tästä vilkastuu jahka pääsee keikat kunnolla vauhtiin.. eikä se simon perhe-elämä varmaan kirjottajiin vaikuta, tuskin on vaikuttanu ennenkään...


      • ennen ainakin
        ei.. kirjoitti:

        kai tänne ole ollut viime aikoina mitään kirjotettavaa, kun ei ole keikkoja paljonkaan ollut! kyllä se tästä vilkastuu jahka pääsee keikat kunnolla vauhtiin.. eikä se simon perhe-elämä varmaan kirjottajiin vaikuta, tuskin on vaikuttanu ennenkään...

        vaikuttavan kun täällä on ruodittu ties mitä matin ja simon naisasioita jne. mut nykyään ei taida olla juurikaan ruodittavaa.


      • niin se vain on että vaimo kuskaa ja simo juo karhua. että en ihmettele vaikka faneja ei niin kovin paljon kiinnostaskaan. minua ei ainakaan.


      • nykyään jo
        melina2 kirjoitti:

        niin se vain on että vaimo kuskaa ja simo juo karhua. että en ihmettele vaikka faneja ei niin kovin paljon kiinnostaskaan. minua ei ainakaan.

        ihan "vaimo", vai edelleen avo -sellainen...?


      • nykyään jo kirjoitti:

        ihan "vaimo", vai edelleen avo -sellainen...?

        aivan sama vaimo taikka avo. yhdesä joka tapauksessa asuvat


      • syynä

        se että heidän omilla sivustoilla ei tapahdu enää mitään!!!


      • hiljasta ollu
        syynä kirjoitti:

        se että heidän omilla sivustoilla ei tapahdu enää mitään!!!

        mut ovathan nuo nyt taas lomalta palattuaan vähän kunnostautuneet sivujen pidon kanssa. Tosin vaikka sekin on vähän vähentynyt entisestä, niin silti kyllä harva artisti jaksaa noinkaan usein sivujaan päivittää...että ei pitäis kai valittaa. Jospa kesä vähän tois taas väriä tuohon touhuun.
        Mutta niin se vaan menee, että kyllä sekin, että "pojat" on rauhottunu vaikuttaa myös monien fanitukseen.


      • mmm
        hiljasta ollu kirjoitti:

        mut ovathan nuo nyt taas lomalta palattuaan vähän kunnostautuneet sivujen pidon kanssa. Tosin vaikka sekin on vähän vähentynyt entisestä, niin silti kyllä harva artisti jaksaa noinkaan usein sivujaan päivittää...että ei pitäis kai valittaa. Jospa kesä vähän tois taas väriä tuohon touhuun.
        Mutta niin se vaan menee, että kyllä sekin, että "pojat" on rauhottunu vaikuttaa myös monien fanitukseen.

        rauhottunut ja rauhottunut....riippuu asiasta!


      • naisten
        mmm kirjoitti:

        rauhottunut ja rauhottunut....riippuu asiasta!

        suhteen tuntuis olevan.


      • ...
        hiljasta ollu kirjoitti:

        mut ovathan nuo nyt taas lomalta palattuaan vähän kunnostautuneet sivujen pidon kanssa. Tosin vaikka sekin on vähän vähentynyt entisestä, niin silti kyllä harva artisti jaksaa noinkaan usein sivujaan päivittää...että ei pitäis kai valittaa. Jospa kesä vähän tois taas väriä tuohon touhuun.
        Mutta niin se vaan menee, että kyllä sekin, että "pojat" on rauhottunu vaikuttaa myös monien fanitukseen.

        Kesäkeijo toisi väriä siihen touhuun!


      • koko kesäksi

        Fanibussi liikkeelle ja kesälavoille.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      153
      1387
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      651
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe