Tätä on enää turha jatkaa, faneja ei ole, ketään ei nappaa (en ihmettele). Olkoon tämä, ainoa järkevä viesti tällä palstalla, viimeinen. LOPPU!
Palstalle PISTE
12
2009
Vastaukset
- mitä on tapahtunut
koska tänne ei nykyään enää kukaan kirjoita. En usko että fanien puutteesta kysymys, mut olisko niin, että kun simokin elää nykyään perhe-elämää ei naisfaneja enää samalla tavalla kiinnosta.
- ei..
kai tänne ole ollut viime aikoina mitään kirjotettavaa, kun ei ole keikkoja paljonkaan ollut! kyllä se tästä vilkastuu jahka pääsee keikat kunnolla vauhtiin.. eikä se simon perhe-elämä varmaan kirjottajiin vaikuta, tuskin on vaikuttanu ennenkään...
- ennen ainakin
ei.. kirjoitti:
kai tänne ole ollut viime aikoina mitään kirjotettavaa, kun ei ole keikkoja paljonkaan ollut! kyllä se tästä vilkastuu jahka pääsee keikat kunnolla vauhtiin.. eikä se simon perhe-elämä varmaan kirjottajiin vaikuta, tuskin on vaikuttanu ennenkään...
vaikuttavan kun täällä on ruodittu ties mitä matin ja simon naisasioita jne. mut nykyään ei taida olla juurikaan ruodittavaa.
niin se vain on että vaimo kuskaa ja simo juo karhua. että en ihmettele vaikka faneja ei niin kovin paljon kiinnostaskaan. minua ei ainakaan.
- nykyään jo
melina2 kirjoitti:
niin se vain on että vaimo kuskaa ja simo juo karhua. että en ihmettele vaikka faneja ei niin kovin paljon kiinnostaskaan. minua ei ainakaan.
ihan "vaimo", vai edelleen avo -sellainen...?
nykyään jo kirjoitti:
ihan "vaimo", vai edelleen avo -sellainen...?
aivan sama vaimo taikka avo. yhdesä joka tapauksessa asuvat
- syynä
se että heidän omilla sivustoilla ei tapahdu enää mitään!!!
- hiljasta ollu
syynä kirjoitti:
se että heidän omilla sivustoilla ei tapahdu enää mitään!!!
mut ovathan nuo nyt taas lomalta palattuaan vähän kunnostautuneet sivujen pidon kanssa. Tosin vaikka sekin on vähän vähentynyt entisestä, niin silti kyllä harva artisti jaksaa noinkaan usein sivujaan päivittää...että ei pitäis kai valittaa. Jospa kesä vähän tois taas väriä tuohon touhuun.
Mutta niin se vaan menee, että kyllä sekin, että "pojat" on rauhottunu vaikuttaa myös monien fanitukseen. - mmm
hiljasta ollu kirjoitti:
mut ovathan nuo nyt taas lomalta palattuaan vähän kunnostautuneet sivujen pidon kanssa. Tosin vaikka sekin on vähän vähentynyt entisestä, niin silti kyllä harva artisti jaksaa noinkaan usein sivujaan päivittää...että ei pitäis kai valittaa. Jospa kesä vähän tois taas väriä tuohon touhuun.
Mutta niin se vaan menee, että kyllä sekin, että "pojat" on rauhottunu vaikuttaa myös monien fanitukseen.rauhottunut ja rauhottunut....riippuu asiasta!
- naisten
mmm kirjoitti:
rauhottunut ja rauhottunut....riippuu asiasta!
suhteen tuntuis olevan.
- ...
hiljasta ollu kirjoitti:
mut ovathan nuo nyt taas lomalta palattuaan vähän kunnostautuneet sivujen pidon kanssa. Tosin vaikka sekin on vähän vähentynyt entisestä, niin silti kyllä harva artisti jaksaa noinkaan usein sivujaan päivittää...että ei pitäis kai valittaa. Jospa kesä vähän tois taas väriä tuohon touhuun.
Mutta niin se vaan menee, että kyllä sekin, että "pojat" on rauhottunu vaikuttaa myös monien fanitukseen.Kesäkeijo toisi väriä siihen touhuun!
- koko kesäksi
Fanibussi liikkeelle ja kesälavoille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437