Palstalle PISTE

Petter Sex

Tätä on enää turha jatkaa, faneja ei ole, ketään ei nappaa (en ihmettele). Olkoon tämä, ainoa järkevä viesti tällä palstalla, viimeinen. LOPPU!

12

2009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä on tapahtunut

      koska tänne ei nykyään enää kukaan kirjoita. En usko että fanien puutteesta kysymys, mut olisko niin, että kun simokin elää nykyään perhe-elämää ei naisfaneja enää samalla tavalla kiinnosta.

      • ei..

        kai tänne ole ollut viime aikoina mitään kirjotettavaa, kun ei ole keikkoja paljonkaan ollut! kyllä se tästä vilkastuu jahka pääsee keikat kunnolla vauhtiin.. eikä se simon perhe-elämä varmaan kirjottajiin vaikuta, tuskin on vaikuttanu ennenkään...


      • ennen ainakin
        ei.. kirjoitti:

        kai tänne ole ollut viime aikoina mitään kirjotettavaa, kun ei ole keikkoja paljonkaan ollut! kyllä se tästä vilkastuu jahka pääsee keikat kunnolla vauhtiin.. eikä se simon perhe-elämä varmaan kirjottajiin vaikuta, tuskin on vaikuttanu ennenkään...

        vaikuttavan kun täällä on ruodittu ties mitä matin ja simon naisasioita jne. mut nykyään ei taida olla juurikaan ruodittavaa.


      • niin se vain on että vaimo kuskaa ja simo juo karhua. että en ihmettele vaikka faneja ei niin kovin paljon kiinnostaskaan. minua ei ainakaan.


      • nykyään jo
        melina2 kirjoitti:

        niin se vain on että vaimo kuskaa ja simo juo karhua. että en ihmettele vaikka faneja ei niin kovin paljon kiinnostaskaan. minua ei ainakaan.

        ihan "vaimo", vai edelleen avo -sellainen...?


      • nykyään jo kirjoitti:

        ihan "vaimo", vai edelleen avo -sellainen...?

        aivan sama vaimo taikka avo. yhdesä joka tapauksessa asuvat


      • syynä

        se että heidän omilla sivustoilla ei tapahdu enää mitään!!!


      • hiljasta ollu
        syynä kirjoitti:

        se että heidän omilla sivustoilla ei tapahdu enää mitään!!!

        mut ovathan nuo nyt taas lomalta palattuaan vähän kunnostautuneet sivujen pidon kanssa. Tosin vaikka sekin on vähän vähentynyt entisestä, niin silti kyllä harva artisti jaksaa noinkaan usein sivujaan päivittää...että ei pitäis kai valittaa. Jospa kesä vähän tois taas väriä tuohon touhuun.
        Mutta niin se vaan menee, että kyllä sekin, että "pojat" on rauhottunu vaikuttaa myös monien fanitukseen.


      • mmm
        hiljasta ollu kirjoitti:

        mut ovathan nuo nyt taas lomalta palattuaan vähän kunnostautuneet sivujen pidon kanssa. Tosin vaikka sekin on vähän vähentynyt entisestä, niin silti kyllä harva artisti jaksaa noinkaan usein sivujaan päivittää...että ei pitäis kai valittaa. Jospa kesä vähän tois taas väriä tuohon touhuun.
        Mutta niin se vaan menee, että kyllä sekin, että "pojat" on rauhottunu vaikuttaa myös monien fanitukseen.

        rauhottunut ja rauhottunut....riippuu asiasta!


      • naisten
        mmm kirjoitti:

        rauhottunut ja rauhottunut....riippuu asiasta!

        suhteen tuntuis olevan.


      • ...
        hiljasta ollu kirjoitti:

        mut ovathan nuo nyt taas lomalta palattuaan vähän kunnostautuneet sivujen pidon kanssa. Tosin vaikka sekin on vähän vähentynyt entisestä, niin silti kyllä harva artisti jaksaa noinkaan usein sivujaan päivittää...että ei pitäis kai valittaa. Jospa kesä vähän tois taas väriä tuohon touhuun.
        Mutta niin se vaan menee, että kyllä sekin, että "pojat" on rauhottunu vaikuttaa myös monien fanitukseen.

        Kesäkeijo toisi väriä siihen touhuun!


      • koko kesäksi

        Fanibussi liikkeelle ja kesälavoille.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe