Kyllä Aurinkomatkojen käyttämä Finnairin Boeing kone on nii ahdas että en matkusta ko kone tyypillä enää mihinkään.Panaman pitkä lento on koettelemus.
Aurinkomatat
5
2288
Vastaukset
- JuStMed
.., olen matkannut samalla konetyypillä (757) Brasiliaan, Karibialle, Panamaan ja Vietnamiin. Voi hel..tti sitä ahtautta, lentoaikakin venyy turhaan, kun kone vaatii aina välitankkauksen.
No, pieni ja köyhä lentoyhtiö, kaipa sitä on turha odottaa parempaa...- kotiutunut
Kamalan ahdasta varsinkin pitkäjalkaiselle. Nyt poden jalan veritulppaa johtuen pitkästä lennosta, epämukavasta ja ahtaasta paikasta.
- HCgd
kotiutunut kirjoitti:
Kamalan ahdasta varsinkin pitkäjalkaiselle. Nyt poden jalan veritulppaa johtuen pitkästä lennosta, epämukavasta ja ahtaasta paikasta.
Herätkää ajoissa ostamaan exit paikka niin helpottaa huomattavasti matkantekoa...
- kannattaako
Noi paikkavaraukset on vitun silkkaa rahastusta..
- kuvittelit
matkailu bisneksen olevan ? Hyväntekeväisyyttä vai ?? Juu kannattaa se Exit paikan ottaminen, ellet ole kääpiö tai masokisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069