Tunnen itsenikin aika tyhmäksi, se on perinöllistä.
Miksi tehdä tuollainen
3
1485
Vastaukset
- puolet erotessa?
Minä ainakin olisin tehnyt avioehdon jos olisin ollut rikkaampi kuin vaimoni. Vaimoni olisi varmaan tehnyt myöskin jos minä olisin ollut häntä rikkaampi.
Ei sitä aivan 100 prosentin mahdollisuudella voi tietää eroaako joskus vaikka kymmenien vuosien päästä.
Mitä sitten jos toinen on ihan pirun rikas ja toinen köyhä. Kyllä se rikas siinä suhteessa enemmän sitä rahaa hassaa kuin köyhempi osapuoli ja varmaan tulee joskus jotain yhteistäkin ostettua :) - sitäää
rahan takia mennä naimisiin, eihän ? En ainakaan minä. Ja mikä on minun sitä se myös on.
- avioliitot
kestää paremmin, kun kumpikin tietäisi, ettei rahojen toivossa kannata erota. Uudet kumppaniehdokkaatkin pysyisivät kauemapana.
Myös testamenttiin on syytä lisätä lause, ettei lasten tai muiden perijöiden puolisoilla ole perittyyn omaisuuteen aviooikeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2116425Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa844840Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1124653"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste163081Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa982812En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622245Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331737odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391654- 601651
- 551480