Miksi tehdä tuollainen

tyhmäkö olet

Tunnen itsenikin aika tyhmäksi, se on perinöllistä.

3

1414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puolet erotessa?

      Minä ainakin olisin tehnyt avioehdon jos olisin ollut rikkaampi kuin vaimoni. Vaimoni olisi varmaan tehnyt myöskin jos minä olisin ollut häntä rikkaampi.

      Ei sitä aivan 100 prosentin mahdollisuudella voi tietää eroaako joskus vaikka kymmenien vuosien päästä.

      Mitä sitten jos toinen on ihan pirun rikas ja toinen köyhä. Kyllä se rikas siinä suhteessa enemmän sitä rahaa hassaa kuin köyhempi osapuoli ja varmaan tulee joskus jotain yhteistäkin ostettua :)

    • sitäää

      rahan takia mennä naimisiin, eihän ? En ainakaan minä. Ja mikä on minun sitä se myös on.

    • avioliitot

      kestää paremmin, kun kumpikin tietäisi, ettei rahojen toivossa kannata erota. Uudet kumppaniehdokkaatkin pysyisivät kauemapana.

      Myös testamenttiin on syytä lisätä lause, ettei lasten tai muiden perijöiden puolisoilla ole perittyyn omaisuuteen aviooikeutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe