Tunnen itsenikin aika tyhmäksi, se on perinöllistä.
Vastaukset 3
- puolet erotessa?
Minä ainakin olisin tehnyt avioehdon jos olisin ollut rikkaampi kuin vaimoni. Vaimoni olisi varmaan tehnyt myöskin jos minä olisin ollut häntä rikkaampi.
Ei sitä aivan 100 prosentin mahdollisuudella voi tietää eroaako joskus vaikka kymmenien vuosien päästä.
Mitä sitten jos toinen on ihan pirun rikas ja toinen köyhä. Kyllä se rikas siinä suhteessa enemmän sitä rahaa hassaa kuin köyhempi osapuoli ja varmaan tulee joskus jotain yhteistäkin ostettua :) - sitäää
rahan takia mennä naimisiin, eihän ? En ainakaan minä. Ja mikä on minun sitä se myös on.
- avioliitot
kestää paremmin, kun kumpikin tietäisi, ettei rahojen toivossa kannata erota. Uudet kumppaniehdokkaatkin pysyisivät kauemapana.
Myös testamenttiin on syytä lisätä lause, ettei lasten tai muiden perijöiden puolisoilla ole perittyyn omaisuuteen aviooikeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411927Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101322- 1021076
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66771
- 33662
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13538Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.71537- 78511