Eli vanhempainvapaan loputtua haen kotihoidontukea, hoitorahaa ja mahdollisesti myös hoitolisää. Siinä otetaan huomioon myös minun yrittäjätuloni.? En kuitenkaan tee töitä kuten en äitiyslomallanikaan, vaan yritykseni "elää omaa elämäänsä" sijaiseni käsissä - jotain voittoa saattaa kuitenkin jäädä palkan maksujen jälkeen. Tarvitseeko minun kuitenkin täyttää yrittäjän tuloselvityslomake ja lähettää viimeisen tilikauden tuloslaskelma ja tase, vaikka kyseessä on äitiysraha-aikani vai ruksaanko vain hakemukseen "ei hoitolisässä huomioitavia tuloja" koska en tee töitä yrittäjänä. Äitiysrahakaudellakin täytin vain kuukausittain lomakkeen Kelaan, jossa vain kerroin etten ole ollut ko. aikana töissä.
Yrittäjä ja hoitolisä?
tarvitaanko yrittäjän tulos...
1
581
Vastaukset
- zhj<z
Jos firmasta ei ole sulle tuloa hoitovapaalla, ei lappuja tarvita. Käy huonosti myöhemmin, jos tuloja on kuitenkin verottajalle mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448