käväisin pienellä lomalla Turkissa,vaikka ilmat eivät tähän aikaan vuodesta ole häävit niin seuralaiseni oli koska rakastuin Hakaniin sydänjuuria myöten.suosittelen !!!terv.Lars
Ihku turkkilainen
6
3004
Vastaukset
- kivaa kuulla
Onnea sinulle! Kiva kuulla, että muillakin on suhteita turkkilaisiin adoniksiin, kuin jokinorsuilla ja merileijonilla....jne...
Ovat muuten jotkut todella komeita, eikö? Ja siellä voi rakastua ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa..Olen itse käynyt Turkissa pari kertaa ja huomannut kuinka komeita jotkut tyypit siellä ovat. Ei voi muuta kuin ihailla heidän komeuttaan ja kauneuttaan!
Me täällä Suomessa olemme taas hieman eriäköisiä ja saatamme kiinnostaa heitä vaaleudellamme ja erinäköisyydellämme ja niinhän se meneekin aina, kun erilaiset kulttuurit kohtaavat, ihastumme toistemme erilaisuuteen!
Mukavaa päivää kaikille! - Pitla
Niin, ne o kyl ihanan ihkui, ja varsinkin ne kolme ihanaa ruskeaa silmää...
- tää on
mä nauran silmät vetisenä....joo eiköhän noita hakaneita ole Ruotsissa..hih..aloittaja ei ole turkin maata nähnytkään. juu ja Lars vielä rakastunut...on teillä jutut..mulla tulee pissat housuun kun nauran...!!
- vastailija2
Hakan ON turkkilainen nimi! Katso vaikka:
http://www.cacenglish.com/zbxe/Testimonials/728
Ruotsissa on sen sijaan Håkan ... - hoonaajia.
vastailija2 kirjoitti:
Hakan ON turkkilainen nimi! Katso vaikka:
http://www.cacenglish.com/zbxe/Testimonials/728
Ruotsissa on sen sijaan Håkan ...taidatte olla peräreijän hoonaajia.
- hekanonmunmies
HAKAN OLIKS SE HEIKINBAARIS TÖISSÄ, MEIL ON SÄÄTÖÖÖ, EIKAI SE PETÄ MUA?!?!? ONNEKS EN OO SUOMES KU PUOLET VUODEST,MUUTEN SIT HAKANIN KAA TURKISSAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536