Ihku turkkilainen

onnellinen loma

käväisin pienellä lomalla Turkissa,vaikka ilmat eivät tähän aikaan vuodesta ole häävit niin seuralaiseni oli koska rakastuin Hakaniin sydänjuuria myöten.suosittelen !!!terv.Lars

6

2997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivaa kuulla

Onnea sinulle! Kiva kuulla, että muillakin on suhteita turkkilaisiin adoniksiin, kuin jokinorsuilla ja merileijonilla....jne...
      Ovat muuten jotkut todella komeita, eikö? Ja siellä voi rakastua ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa..Olen itse käynyt Turkissa pari kertaa ja huomannut kuinka komeita jotkut tyypit siellä ovat. Ei voi muuta kuin ihailla heidän komeuttaan ja kauneuttaan!

Me täällä Suomessa olemme taas hieman eriäköisiä ja saatamme kiinnostaa heitä vaaleudellamme ja erinäköisyydellämme ja niinhän se meneekin aina, kun erilaiset kulttuurit kohtaavat, ihastumme toistemme erilaisuuteen!

Mukavaa päivää kaikille!

• Pitla

Niin, ne o kyl ihanan ihkui, ja varsinkin ne kolme ihanaa ruskeaa silmää...

• tää on

mä nauran silmät vetisenä....joo eiköhän noita hakaneita ole Ruotsissa..hih..aloittaja ei ole turkin maata nähnytkään. juu ja Lars vielä rakastunut...on teillä jutut..mulla tulee pissat housuun kun nauran...!!

• vastailija2

• hoonaajia.

• hekanonmunmies

HAKAN OLIKS SE HEIKINBAARIS TÖISSÄ, MEIL ON SÄÄTÖÖÖ, EIKAI SE PETÄ MUA?!?!? ONNEKS EN OO SUOMES KU PUOLET VUODEST,MUUTEN SIT HAKANIN KAA TURKISSAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73