menee hermo

päivitin uuden

skypen---nyt ku juttelen katkoo kaikenaikaa---yxkax ilmestyi tauluun kysely kuinka skype pelaa---panin kaikkiin ruksin että erittäin huonosti---mitä mä teen---auttakee

5

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poistin

uuden version järjestelmän palauttamisen kautta. Toimii, vaikka puhekumppanilla on uusin versio. Jotain vikaa päivityksessä tuli, koska esim.kohtaa "ohje" ei ollut. Kannattaa varmaan odotella, jos vaikka jotain korjausta tulee, ellei sitten kokeilisi asentaa uudsetaan.

• ..soitellaan...

Kyllä minulla kaikki "ohje" ym näkyy olevan siellä missä pitääkin, soitellut en kylläkään ole, että siitä toimivuudesta en tiedä mitään.

• käsittämätöntä

samoin täälä katkoo. yht äkkiä rupee kohiseen eikä kuulu mitään muuta kuin kohinaa. kun laittaa pitoon ja takasin puheyhteyteen, niin kohina lakkaa.muuten OK.

• vastarannan kiiski

niin ei tarvitse hermoilla! Itselläni ei ole enkä aio hankkiakaan. Vanhat metodit käyttöön eli kännykällä vaan soittelee ja lasku kolahtaa postiluukusta. Suhtaudun epäilyksellä kaikenmaailman Skypehin ja muihin "hössötyksiin".

Kaikkeen ei tarvitse mennä mukaan... teknologia ei tuo autuutta elämään (helpottaa asioita, kyllä, mutta onni on muualla).

• aasiaan
        vastarannan kiiski kirjoitti:

niin ei tarvitse hermoilla! Itselläni ei ole enkä aio hankkiakaan. Vanhat metodit käyttöön eli kännykällä vaan soittelee ja lasku kolahtaa postiluukusta. Suhtaudun epäilyksellä kaikenmaailman Skypehin ja muihin "hössötyksiin".

Kaikkeen ei tarvitse mennä mukaan... teknologia ei tuo autuutta elämään (helpottaa asioita, kyllä, mutta onni on muualla).

Kerran viikossa pistelet 10min puhelun kännykällä aasiaan, jos asiaa on. Laskuhan tulee vasta kk:den päästä. Terveisiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135