entinen elämä

pöllö33

Tapahtui tässä eräänä päivänä että yksi tuttu ihminen kertoi hieman omituisia asioita. Eli, että muistaa jotain entisistä elämistään ja kuolemistaan. Kertoi myös että vaivaan hänen mieltään joka yö, ja että sitä on jatkunut jo pidempään.
Epäilee ilmeisesti että liityn jotenkin johonkin hänen entisistä elämistään, muttei halunnut kovin yksityiskohtaisesti kertoa, koska haluaisi myöhemmin selvitellä onko asia tosiaan niinkuin epäilee, eikä siis halua vaikuttaa alitajuntaani.
Onko kukaan kokenut vastaavaa, tai muistaako kenties entisiä elämiään?
Itse kun en edes tiedä millä tavalla liityn koko asiaan.
En oikeen tiedä mitä asiasta ajatella, kun nyt kuitenkin kuvittelen olevani ainakin lähes täyspäinen ihminen.. ja tämä toinen osapuolikin tasan viimeinen ihminen jolta olisin tälläistä osannut odottaa, en edes uskoisi koko juttua tapahtuneeksi jollen olisi siitä täysin varma...

14

2246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei aina kaikki liity elettyihin elämiin, hän voi pitää sinua voimakastahtoisena miehenä ja siten energiasi on hänen mielessään. Se on ihan normaalia.
      Niistä jotka ovat tutkineet entisiä elämiä on kirjastossa kirjoja. Nyt vain en muista ainoankaan nimeä. Eräät lääkärit ovat kirjoittaneet. Kun ottaa ne kuin roomaanit luettavaksi ne avaavat uusia mahdollisuuksia tutustua itseensä.
      Myös kirja joka kertoo, toisen kaksosista kuolleena toimivan eloon jääneen suojelijana on mielenkiintoinen. Mutta pidä jalat maassa ja pää kylmänä.

      • kokeissa

        hypnoosissa, taannutettiin koehenkilö, menneeseen elämään, siinä hän kertoi eläneensä Maarianhaminassa ja nimensäkin sanoi. Hänpä lähti pian Maarianhaminaan ja löysi hautausmaalta
        hyvin vanhan hautapatsaan jossa oli tuo nimi jonka kertoi hypnoosissa ollessaan, hänellä olleen.


    • ........

      muistan edellisestä elämästä jonkin verran ja se vaivaa minua, sillä kuolin väkivaltaisesti. Olisi kiva selvittää kuka minut tappoi, sillä sitä en muista. Tiedän jopa paikan missä asuin edellisessä elämässäni ja henkilöt jotka liittyivät elämääni ovat todennäköisesti vielä hengissä. En muuten ole mitenkään mielenterveydellisistä sairauksista kärsivä vaan ihan tavallinen ihminen josta myöskään tutut eivät voisi kuvitella minun miettivän tällaisia asioita. Ei kaikille edes viitsi kertoa näistä, sillä on ihan ymmärrettävää, että jos itsellä ei ole muistikuvia niin on vakea mitenkään uskoa, että jollain olisi.

      • "Tiedän jopa paikan missä asuin edellisessä elämässäni ja henkilöt jotka liittyivät elämääni ovat todennäköisesti vielä hengissä."

        Voit "tietää" vain, jos olet tarkistanut asioita. Sinun olisi pitänyt ensin kirjoittaa muistikuviasi muistiin ja sitten tehdä tarkistuksia.


      • pöllö33

        hmmm... tämä henkilö siis kertoi että ei ole puhunut perheelleen tästä asiasta, että puheeksi ottaminen oli todella vaikeaa. Hän sanoi että haluaisi päästä pääni sisään jotta saisi varmuuden johonkin asiaan. Miten hän ajatteli tämän tapahtuvan, en tiedä.
        Pelottavinta asiassa on se, että vaikka ko. henkilöä pidänkin luotettavana, hän on huomattavasti itseäni (nainen) vanhempi mies; mikä sattuneesta syystä herättää tietynlaisia epäilyksiä asian suhteen.
        En vain tiedä miten voisin varmistaa ettei tässä tosiaan ole mitään "hämärää"..... vaan taustalla tosiaan vain se mitä hän kertoi. Koska toki haluaisin "auttaa" häntä saamaan mielenrauhan, mutta asettamatta itseäni "tietynlaiseen tilanteeseen......!"


      • Resch

        puppua. Miksi?


      • .......
        okivi kirjoitti:

        "Tiedän jopa paikan missä asuin edellisessä elämässäni ja henkilöt jotka liittyivät elämääni ovat todennäköisesti vielä hengissä."

        Voit "tietää" vain, jos olet tarkistanut asioita. Sinun olisi pitänyt ensin kirjoittaa muistikuviasi muistiin ja sitten tehdä tarkistuksia.

        olen tehnyt. Olen kirjoittanut asioita muistiin tarkalleen talosta missä olen hengaillut edellisessä elämässä ja sattumalta löysin sen. Nämä asiat ei voi mitenkään olla sattumaa sillä niin tarkkoja muistiinpanoja olen tehnyt - olen jopa piirtänyt tuon paikan paperille... noh, vaikea kenenkään sitä on uskoa, mutta minulle asia on totta ja se on kaikkein tärkeintä.


      • .......
        Resch kirjoitti:

        puppua. Miksi?

        uskon, että muuallakin on elämää kuin vaan maapallolla, mutta jos sinä kertoisit minulle, että takapihallesi olisi laskeutunut ufo ja olisit käynyt siellä vaikkapa vierailulla, niin ajattelisin varmaan, että puhut puppua - siis vaikka uskonkin ufoihin, mutta kun en itse ole moista kokenut, niin suhtautuisin aika epäröiden - vaikkakaan enhän voisi olla varma mikä on totuus.... Ymmärrän hyvin, että ajattelet minun puhuvan puppua kun et ole itse kokenut vastaavaa. En voi mitenkään sinua vakuuttaa siitä, että puhun totta, mutta puhun. Ei haittaa vaikka et usko, mutta jos joku joka lukee tätäkin ketjua muistaa itse edellisiä elämiään, voi hyvinkin uskoa, että puhun totta ja se onkin tärkeintä näissä kokemuksien jakamisissa.


      • ......
        pöllö33 kirjoitti:

        hmmm... tämä henkilö siis kertoi että ei ole puhunut perheelleen tästä asiasta, että puheeksi ottaminen oli todella vaikeaa. Hän sanoi että haluaisi päästä pääni sisään jotta saisi varmuuden johonkin asiaan. Miten hän ajatteli tämän tapahtuvan, en tiedä.
        Pelottavinta asiassa on se, että vaikka ko. henkilöä pidänkin luotettavana, hän on huomattavasti itseäni (nainen) vanhempi mies; mikä sattuneesta syystä herättää tietynlaisia epäilyksiä asian suhteen.
        En vain tiedä miten voisin varmistaa ettei tässä tosiaan ole mitään "hämärää"..... vaan taustalla tosiaan vain se mitä hän kertoi. Koska toki haluaisin "auttaa" häntä saamaan mielenrauhan, mutta asettamatta itseäni "tietynlaiseen tilanteeseen......!"

        koskaan tietää ja kannattaakin olla varovainen, mutta sinuna minä ainakin olisin utelias ottamaan selvää... Voi olla, että jotkut ihmiset ovat lukeneet jälleensyntymistä ja romantisoivat mielessään asioita ja joskus mielikuvituskin voi saada ihmisessä vallan... Onko hän ihastunut sinuun? Kuvitteleeko hän, että olisit hänen parisielu tai jotain vastaavaa ja että teillä olisi selvittämmätöntä karmaa?

        Mikä on se tietynlainen tilanne mitä pelkäät? Jos siihen ei liity mitään fyysisesti pelottavaa, niin mikä estää sinua olemaan avoin kaikenlaisille ajatuksille ja kuuntelemaan häntä ja keskustelemaan hänen kanssaan? Minusta se ainakin olisi aika mielenkiintoista :)


      • pöllö33
        ...... kirjoitti:

        koskaan tietää ja kannattaakin olla varovainen, mutta sinuna minä ainakin olisin utelias ottamaan selvää... Voi olla, että jotkut ihmiset ovat lukeneet jälleensyntymistä ja romantisoivat mielessään asioita ja joskus mielikuvituskin voi saada ihmisessä vallan... Onko hän ihastunut sinuun? Kuvitteleeko hän, että olisit hänen parisielu tai jotain vastaavaa ja että teillä olisi selvittämmätöntä karmaa?

        Mikä on se tietynlainen tilanne mitä pelkäät? Jos siihen ei liity mitään fyysisesti pelottavaa, niin mikä estää sinua olemaan avoin kaikenlaisille ajatuksille ja kuuntelemaan häntä ja keskustelemaan hänen kanssaan? Minusta se ainakin olisi aika mielenkiintoista :)

        Ko. henkilö painotti ettei nyt ole kyse vanhemman miehen ihastumisesta nuoreen tyttöön.. mutta miten voin olla varma? tosin hyvinkin erikoinen lähestymistapa jos niin olisi.

        Lähinnä mietin onko turvallista asettaa itseni tilanteeseen missä olemme kahden "kenenkään häiritsemättä".. mutta kun en tosiaan edes tiedä miten liityn koko asiaan, kuka hän kuvittelee minun olevan tms...

        Voin vain sanoa että pistää tosissaan pään pyörälle kun ihminen jota pitää täyspäisenä ja jolta ei tällaista todellakaan osaisi odottaa kertoo tällaista.


      • Regressio koe
        ....... kirjoitti:

        olen tehnyt. Olen kirjoittanut asioita muistiin tarkalleen talosta missä olen hengaillut edellisessä elämässä ja sattumalta löysin sen. Nämä asiat ei voi mitenkään olla sattumaa sillä niin tarkkoja muistiinpanoja olen tehnyt - olen jopa piirtänyt tuon paikan paperille... noh, vaikea kenenkään sitä on uskoa, mutta minulle asia on totta ja se on kaikkein tärkeintä.

        Tästä ketjusta. se kiinnostanee sinua.

        Hae totuutta ja usko siihen. Älä usko ihmiseen.
        "Näet miehen, viisaan omissa silmissään- enemmän on toivoa tyhmästä kuin hänestä" SNL 26: 12


      • Resch
        ....... kirjoitti:

        uskon, että muuallakin on elämää kuin vaan maapallolla, mutta jos sinä kertoisit minulle, että takapihallesi olisi laskeutunut ufo ja olisit käynyt siellä vaikkapa vierailulla, niin ajattelisin varmaan, että puhut puppua - siis vaikka uskonkin ufoihin, mutta kun en itse ole moista kokenut, niin suhtautuisin aika epäröiden - vaikkakaan enhän voisi olla varma mikä on totuus.... Ymmärrän hyvin, että ajattelet minun puhuvan puppua kun et ole itse kokenut vastaavaa. En voi mitenkään sinua vakuuttaa siitä, että puhun totta, mutta puhun. Ei haittaa vaikka et usko, mutta jos joku joka lukee tätäkin ketjua muistaa itse edellisiä elämiään, voi hyvinkin uskoa, että puhun totta ja se onkin tärkeintä näissä kokemuksien jakamisissa.

        Kun normaali ihminen ei synny noin nopeasti uudelleen. Sinulla on joku sekaannus näkemyksessäsi. Ole tarkkana, entisiä elämiä on aika vaikea arvioida. Itsellä aikakaudet hakusessa. ainoastaan ympäristön ja vaatetuksen kautta voin ymmärtää missä ajassa olen. sadoissa vuosissa kuitenkin on elämien väli yleensä.


      • ........
        Resch kirjoitti:

        Kun normaali ihminen ei synny noin nopeasti uudelleen. Sinulla on joku sekaannus näkemyksessäsi. Ole tarkkana, entisiä elämiä on aika vaikea arvioida. Itsellä aikakaudet hakusessa. ainoastaan ympäristön ja vaatetuksen kautta voin ymmärtää missä ajassa olen. sadoissa vuosissa kuitenkin on elämien väli yleensä.

        taidat olla sitten Jumala kun tiedät kaiken noin tarkkaan. Ei kai tässä sitten muilla mitään lisättävää voi olla.


    • ......................

      Minulla on muutamia visioita, joita muistan. En tiedä ovatko ne entisestä elämästä, vai mistä ne putkahtavat mieleeni silloin tällöin.

      Ensimmäisessä visiossa on valtaisa vihreä niitty, jonka keskellä on puu, joka riiputtaa oksiaan matalalla. Tuo visio on ilmestynyt monissa eri muodoissa. Joissain niitty on syksyinen ja kuollut, joissain on kesä ja todella kuuma.
      Toisessa visiossa on aurinkoinen huone, ja kkiä jostain pöllähtää tuttu tuoksu, jonka myöhemmin tunnistin äidin parfyymiksi.

      En vaan koskaan ole ollut tuossa huoneessa, ja se "äiti" joka siinä visiossa oli, ei ollut minun tämänhetkinen äitini. Hänellä oli pitkä, kihara tukka ja hän hymyili kokoajan ja näytti onnelliselta. En tiedä, onko hän sitten entisen elämäni äiti, eli jonkinlainen "henkiopas" vai mikä tämä juttu nyt sitten onkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe