Voisiko joku auttaa minua "pienessä" ongelmassa.
Minulla on n.100vuotta vanhat rottinkivaunut, jotka ovat muuten todella hyvässä kunnossa,mutta ainut ongelma on se, että minun mummoni äiti on joskus mennyt maalaamaan ne jollain törkeän vihreällä maalilla mitä sai joskus 70luvun paikkeilla.Maali pitäisi nyt saada pois,että voisin entisöidä vaunut mutta pelkään että vahingoitan vaunuja jotenkin.
Joten,millä saan maalin irti ilman että vahingoitan rottinkia? Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Rottinkivaunut
apua tarvitaan
2
773
Vastaukset
- HIRSINÖÖRI
Voi olla maalista riippuen että sitä ei saa poistettua ,koska se on tdennäköisesti(imeytynyt)rottinkiin.
- voisi auttaa!!!
Ammattilaiselta homma hoituu hellävaraisesti ja asiantuntevasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285764
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962579- 1342497
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv82079- 121353
- 621107
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101825- 76825