Meidän uroskoira (1-v) viedään huomenna steriloitavaksi, voiko koira kuolla leikkaukseen? nukutukseen?
koira on kaikin puolin terve, pelottaa vaan jos jokin menisi vikaan :(
Voiko koira kuolla kastrointiin?
2
444
Vastaukset
- niin just
Miksi ei muka voisi? Mutta riski on kumminkin pieni.
- on jotain
pelkoja leikkauksen suhteen kysy rohkeasti eläinlääkäriltä mitä kaikkea koirallesi operaatiossa annetaan ja tehdään, varmaan eläinlääkäri mielellään selostaa tapahtumien kulun. Minä olen saanut olla esim. kissojen kastraatiossa ja esim. koiran hammasleikkauksessa mukana seuraamassa mitä
leikkauksessa tapahtuu. Nukutushan se on noissa leikkauksissa aina se kinkkinen homma, eli muista punnita koirasi joko jo kotona tai eläinlääkärissä jotta nukutusainetta osataan antaa oikea määrä. Hyvällä ja luottavaisella mielellä vaan leikkaukseen, kyllä kaikki sujuu varmasti hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882908Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4742222- 891572
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501316Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701178- 73867
- 30822
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa12810Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75786Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41757