http://www.creatoon.com/download.php
Tuolta latasin. Todella kiva ohjelma, yksi ongelma...
Kuinka IHMEESSÄ sillä animoidaan D:
Auttakaa joku, suomenkielellä, kun en noita juttuja oikein onnaa : DDD
KUINKA KÄYTETÄÄN
2
2099
Vastaukset
- Mazerra
Animointi Creatoonilla on ns. cut-out (paperi ja sakset) animaatiota - ei varsinaista vektori animointia, vaikka se sylkeekin ulos flash näytöksen.
Eli...Valmistat ensin png kuvina osaset hahmosta. Esim pupun pää, vartalo, kädet. Eri osasten hierarkia on tärkeä, sillä "äiti" kappale liikuttaa "lapsi" osiaan mukanaan, kun sitä liikuttaa.
Koska kyseinen ohjelma ei toimi Vistassa (nykyisessä koneessani) en kaikkea muista tarkasti, mutta kaikkia nappuloita pitää ja kannattaa kokeilla.
Kannattaa katsella nuo videot, mitä on tarjolla osoitteesta http://www.creatoon.com/tips.php . Vaikka se on englanniksi, niin siinä näkee, mitä nappuloita painamalla saa mitäkin aikaan.
Kun olet saanut osaset paikoilleen, animaatio on yksinkertaista. Alhaalla on aikajana, josta voidaan valita, mitä ruutua työstetään. Siirry vaikka ruutuun 24 ja liikuta osia, loput jo ymmärrätkin.
Osasten päälle ilmestyy ruudukko, jossa on ikäänkuin kahvat, joista voit muokata kuvaa. Olen katsonut kaikki nuo videot läpi, ja ne on hyvin ymmärrettävissä, vaikka ei englantia osaisikaan. Seuraa vain kursoria ja katso mitä se tekee. - Käps Lokki
Heti siinä vasemman shiftin yläpuolella. Kun sitä painaa kerran, ALKAA TEKSTISI HUUTAA, JA KUN PAINAT SITÄ TOISEN KERRAN, muuttuu tekstisi normaalia äänenkäyttöä vastaavaksi. IHAN VAAN JOS ET VIELÄ TIENNY!!!!1yks : DDD
Eikun kysyitkin Creatoonista... ei mitään hajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984