Eli kun nyt näyttötutkinnot ovat pian. Ja niissä pitää tietää yhdistelmäkoneen, vesiimurin, lattianhoitokoneen, nopeakierroksisen lattianhoitokoneen ja painehuuhtelukoneen toimintaperiaatteet. Ei vitsit miten mä ne muistan? EN MITENKÄÄN. Samoin pitää kaikki osat teitää. Olen lukenut ja lukenut, mutta ei niitä mitenkään muista, vaikka kuinka haluaa.
Tarviiko niitä tietoja enää näyttöjen jälkeen? Toimintaperiaatteita siis
Siivouskoneiden toimintaperiaate
3
5286
Vastaukset
- helvetissä
noi tarvii tietää. Ihan perusasioita. Ne oppii kun koneita käyttää ja on kiinnostunut niistä. Myös teoria syytä hallita. Ei ole edes vaikeata.
- Emmentaali
Ja sitten ihmetellään, kun siivoojia pidetään tyhminä. Vai että tarviiko siivoojan hallita siivouskoneet! Mitä teet, kun yhdistelmäkone ei ime, jos et tunne toimintaperiaatetta? Miten osaat kertoa, minkä varaosan tarvitset, jos et tiedä koneen osien nimiä?
- sanoa tuoreena
Emmentaali kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään, kun siivoojia pidetään tyhminä. Vai että tarviiko siivoojan hallita siivouskoneet! Mitä teet, kun yhdistelmäkone ei ime, jos et tunne toimintaperiaatetta? Miten osaat kertoa, minkä varaosan tarvitset, jos et tiedä koneen osien nimiä?
laitoshuoltajana että kyllä sitä oli melko epävarma olo kun oli näyttöaika. Mikään kysymys ei ole turha. Avaajalle sanoisin että opettele kone kerrallaan ja sisäistä se kun käytät. Ei niitä heti kaikkia kerralla voi oppia. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745