korva rahisee

sdlöfksd

kun painaa korvaa niin kuuluu hirveetä rahinaa, tätä on kestänyt jo monta kuukautta. toisessa korvassa ei ole mitään vikaa. voiko tuo johtua vaikusta? voiko korvan puhdistaa itse vai onko pakko mennä lääkäriin?

4

7118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pumpulitikkujen käyttäjä

Sanontahan on ettei korviin saa työntää mitään peukaloa ohuempaa.

Kokeile korvien puhdistukseen Audisprei:tä. Muitakin tippoja korvien puhdistukseen on, mieheni kehuu, että ei tarvitse olla jatkuvasti puhdistamassa korvia(vaikkua)kun käyttää ko. tuotetta.
      Korvat voi käydä puhdistuttamassa tk:sa, mutta puhdihtustyön tekee sairaanhoitaja,
      ps. ei taitaisi lääkärien työaika riittää muutoin muuhun kuin korvien puhdistukseen.
      Itse puhdistan korvakäytävät pumpulitikuilla kun tarve vaatii.

• lpooikjuhh

ei kannata pumpulitikulla korvia putsata sprayt on parempi vaihtoehto korvapuikot ei ole korville hyväksi

• ooijiuhygy

ei kannata lääkäriin tommosen takia mennä sehän nauraa sut ulos tervarit on mennyt semmoisiksi että sulla täytyy olla tosi vakava sairaus ennenkun kannattaa edes harkita mennä minulla on siitä kokemusta olen meinaa käynyt huonon oloni takia lääkärissä ja vastaus oli ei ole mitään vakavaa joten sairaanhoitajalle ehkä voit harkita meneväsi se ne varmaan putsaa en tiiä mulla on itelläniki sama vika molemmissa korvissa se on ilkeä tunne

• kokenut tämän

en suosittele tommoseen lääkäriä ei ne ota tommosta vakavasti sairaanhoitaja ehkä saattaa ottaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      331
      7179
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4388
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3175
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2987
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1826
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      216
      1773
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe