kun painaa korvaa niin kuuluu hirveetä rahinaa, tätä on kestänyt jo monta kuukautta. toisessa korvassa ei ole mitään vikaa. voiko tuo johtua vaikusta? voiko korvan puhdistaa itse vai onko pakko mennä lääkäriin?
korva rahisee
4
6781
Vastaukset
- pumpulitikkujen käyttäjä
Sanontahan on ettei korviin saa työntää mitään peukaloa ohuempaa.
Kokeile korvien puhdistukseen Audisprei:tä. Muitakin tippoja korvien puhdistukseen on, mieheni kehuu, että ei tarvitse olla jatkuvasti puhdistamassa korvia(vaikkua)kun käyttää ko. tuotetta.
Korvat voi käydä puhdistuttamassa tk:sa, mutta puhdihtustyön tekee sairaanhoitaja,
ps. ei taitaisi lääkärien työaika riittää muutoin muuhun kuin korvien puhdistukseen.
Itse puhdistan korvakäytävät pumpulitikuilla kun tarve vaatii.- lpooikjuhh
ei kannata pumpulitikulla korvia putsata sprayt on parempi vaihtoehto korvapuikot ei ole korville hyväksi
- ooijiuhygy
ei kannata lääkäriin tommosen takia mennä sehän nauraa sut ulos tervarit on mennyt semmoisiksi että sulla täytyy olla tosi vakava sairaus ennenkun kannattaa edes harkita mennä minulla on siitä kokemusta olen meinaa käynyt huonon oloni takia lääkärissä ja vastaus oli ei ole mitään vakavaa joten sairaanhoitajalle ehkä voit harkita meneväsi se ne varmaan putsaa en tiiä mulla on itelläniki sama vika molemmissa korvissa se on ilkeä tunne
- kokenut tämän
en suosittele tommoseen lääkäriä ei ne ota tommosta vakavasti sairaanhoitaja ehkä saattaa ottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003525092- 162276
- 1942129
- 1071506
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2969Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786