Mieleni raunioissa
on yhä sanattomia
surun sirpaleita
http://www.youtube.com/watch?v=Xnwb5Zoxlds
Haikeuden kahleissa
4
208
Vastaukset
- mies-v57
Niin pisaroi suru minusta ja
kaivaudun itseeni syvemmälle.
Itkuni tulee pohjaltani, vaikka
mitään ei näkyisi pinnalle.
Näkyy vain nauruni ja hymyni,
kuoreni, jotain pidän esillä.
Kukaan ei tiedä, miten tuskani
minun haavoitetulla sydämellä.
Vuodan surun pisaroita omaan
yöhöni yksinäiseen, hiljaiseen.
Kaikki minulle tärkeä, painuu
taivaanrantaani kaukaiseen.
Jossain minussa kuitenkin on
usko, minä nousen ja palaan.
Löytyy käsi, luottamus ja Hän.
Viimein pääsen suojaan.
Nyt on surun pisaroita ja
hyväksikäytön kurut.
http://www.youtube.com/watch?v=iyGti3-TgC8
Kiitos runostasi.
Kun elämälle iso asiat
on palasina ja raunioina,
on tunteissa, joista on
vaikea päästä irti.
Löytää se kiinnike ja
luottamus, että asiat
muuttuvat.
Tule uusi aamurusko ja
uusi väri kasvoihin.
Ja sieluun.
Vielä kahleesi kirpoavat
ja sanat löytyvät.
Sirpaleet kokoontuvat uudeksi
elämäksi.
Kokskettava tekstisi.
Pysäytti ja liikautti sisintä.
Kovasti jaksamista ja
kannustusta tähän
päivääsi. - lindalinda1
mutta niin paljon puhuvin kuitenkin. Luulen, että
Sinulta vie kauan aikaa päästä selville vesille
tunteittesi aallokosta, mutta joskus sekin aika
ihan varmasti koittaa.
Olen miettinyt jokaista runoasi lukiessa, kuinka
säröinen Sinä sisältä olet. Vaikea edes kuvitella
mitä kaikkea olet joutunut kokemaan, vain osa on
luettavissa runoistasi. Se kipein on siellä sie-
lusi sopukoissa kuitenkin, muilta salassa.
Kovasti toivon voimaa ja jaksamista huomisiin
edelleenkin. Runosi kosketti syvältä minuakin.Tässä tunteiden aallokossa
jaksaminen vie voimia
Lämmin kiitos sanoistasi ja siitä että
olet läsnä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
