Olin Luxorissa viikon vuosi sitten ja koko ajan yskässä kuivan ja pölyävän ilmaston vuoksi. Millaista Hurghadassa ja muualla meren äärellä? Onko pelättävissä samanlainen hengenahdistus, vaikka en aiemmin ole astmaattisista oireista kärsinyt. Tosin olen aina lomaillut meren rannalla.
Egypti ilmasto?
Onko hyvää hengittää?
3
1112
Vastaukset
- cleopatra
tosi ihanaaa
- hurgada
olimme tammikuussa Hurgadassa. Kävimme päivän reissulla Luxorissa. Hämmästyin usvasta joka leijui Luxorissa. Tunnui että ilmassa olisi sumua. Matkatoimiston ihmisen mukaan tämä sumu on Luxorissa "talvi" kautena ja se on hiekkaa.
Hurgadassa ei ollut mitään tälläistä. - Anonyymi
Suomen pääministeri poistui päättyy kokous, heti alkaa Egypti rikosaalto , milloin voi Suomi matkustaa Hyytiäinen Lauri naisineen Helluntaiseurakunta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428