Niin..hieman Ragnarokista.Kuten voi huomata nykyistä maailmanjärjestystä katsomalla(Luonnon alistaminen,väärien uskontojen nousu,jne jne)niin Ragnarok ei ole kaukana enää.Se tulee ensin tuhoamaan fyysisen,materialistisen,henkisen,psyykkisen,kaiken ja sitten luoden tilalle uuden.Uuden maailman ilman näitä rappiotekijöitä jotka nykyaikana vallitsevat(Tolkuton kulutusvimma/tuhlaus,alkujaan tuhoontuomittu länsimainen elämäntyyli,jerusalemin uskontojen harjoittama luonnonraiskaus(aivan,myöskin siis poliittisin päätöksin),sekä kulluurien sekoitus/raiskaus).Tämmöistä sitä vaan tuli taas mieleen.Kertokaahan toki muutkin mietteistänne...
RAGNAROK
8
625
Vastaukset
- ogelilainen
Moniin uskontoihin kuuluu maailmanlopun odotus, kristityt ovat itse asiassa odottaneet maailmanloppua 2 000 vuotta. Elollisen elämän (tai ainakin ihmiskunnan) loppumisen edellytyksenä olisi ilmeisesti ydintuho, meteorin iskeytyminen maahan tai ilmakehän/maaperän tai vastaavan muuttuminen elinkelvottomaksi. Mutta mitä ovat ne "väärät uskonnot", jotka aiheuttaisivat maailmanlopun ?
- Tobias Rödfinne
Ateismi (Pohjois-Korea), kristinusko (USA), hindulaisuus (Intia), islam (Pakistan), juutalaisuus (Israel).
Siitä vaan veikkaamaan. Dokkari Israelin salaisesta ydinaseohjelmasta pisti kyllä miettimään...
- Jade Metsänlapsi
Odinismi/Votanismi/Asatrú... Niin. Tämä ja muut saman uskon muodot ovat niitä oikeita uskoja sitten, kai.
Kulttuurien sekoittumisesta, näin vain tapahtuu, kun pyritään yhteiseen maailmaan, avoimiin rajoihin. En minä rasisti ole, en todellakaan, mutta "Maassa maan tavalla.".
Luonnonraiskaus, sinänsä. Kristityt tolkuttavat, että heidän jumalansa on luonut kaiken, mutta eikö heidän pitäisi kunnioittaa luontoa jumalansa luomana, pyhänä. Vaan ei, ei sitten millään eí. Harvalle kristitylle tulee mielen viereenkään antaa luonnolle sitä kunnioitusta, joka luonnolle kuuluu. Mielestäni tämä on aika perkeleen suuri ristiriita.
Länsimainen elämäntyyli, tässä yhdyn mielipiteeseesi täysin, on tuhoon tuomittua. Luonto tappaa ne, joita se ei enää kestä -luonnonkatastrofit yms. Näin harvenevat kuluttajien rivit, vähitellen.
Eläkäämme kunnialla, luontoa kunnioittaen. Ja vesimiehen aika tuo kyllä tullessaan ihmisten aktiivisemman ajattelun. Taisto on jo alkanut. - Siege
Lukekaa nyt edes alkukielellä, sattuu niin sydämeen aina kun joku typottaa englantilaisittain noita Skandinavialaisia nimityksiä, kun kuitenkin me täällä lähes Ultima Thulessa asumme.
Se on Ragnarök.- White Beast Of Wotan
Älä viilaa Ö:n pilkkuja.
- bloodbunny
kirjotetaan norjalaisella ö:llä... en osaa tehdä sitä näppäimistöllä...vaikka se on varmaan mahdollista...
- Jade Metsänlapsi
Myönnettäköön, käännöksissä teoksista häviää aina jotakin. Kirjat (joidenkin mielestä) tulisi aina lukea alkuperäiskielellä, mutta vaikka raamattuunkin olen tutustunut, en minä sitä hepreaksi ala tavaamaan.
Mutta... Niin. Eddat yms. olisi hyvin mukavaa lukea ihan alkuperäisellä kielellä, mutta. Taito ei riitä ja se varmaan syy muillakin. - Jade Metsänlapsi
bloodbunny kirjoitti:
kirjotetaan norjalaisella ö:llä... en osaa tehdä sitä näppäimistöllä...vaikka se on varmaan mahdollista...
Siis.. RAGNARØK. Ctrl / pitäisi tulla tai Vaihto O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389