Mitäs te ette tule saamaan hmm?
-Penkkarit
-Abiristeily
-Vanhojen Tanssit
Hmm noniin imekääpäs paskaa!
Kaikkihan sen tietää, että lukioon menee fiksut ja amikseen tyhmät eiks jeh??
Lukiolaisista tulee johtajia ja me määrätään teidät amikset kaivamaan paskaa, kun me istutaan sisällä lämpimässä toimistossa.
amikset
8
730
Vastaukset
- amis90
-Penkkarit
-Abiristeily
-Vanhojen Tanssit
Ja noiden takia lukioon?
No joo, onhan täällä (raksalla) ihan toivottomia juntteja, itse olen täällä, koska yläasteen jälkeen rakentelu kiinnosti ja en ois jaksanu itseään täynnä olevia "älyköitä", joista osa on tyhmiä, kuin ************** Noh meitä on moneen junaan, eli ei yleistetä, jookos?
Ja vielä.. Mikäli aiot esim. rakennusmestariksi lukion jälkeen, niin olisi hyvä osata edes ne perushommat..
PS. älä välitä mahdollisista kirjoitusvirheistä, ei jaksa tämän takia kiinnostaa pilkunnussiminen ja mikäs on sun ÄO:si? ite sain muuten 117pistettä tuosta tieteenkuvalehen.. - amis90
On sinustakin varmaan kivaa, kun joku korjaa autosi ja kotisi putket joskus sitten tulevaisuudessa, tosin itsekkin olen sitä mieltä, että yliopiston kasvattejakin tarvitaan.. Meidän luokan junteistakaan (18kpl), ehkä vain yksi voisi toimia esim. peruskoulun opettajana..
"Hmm noniin imekääpäs paskaa! "
Katsoppa kielenkäyttöäsi;) Eihän tuleva päällikö voi puhua, kuin pahainen hitsari. - -.-.-
Lukiolaisista ei tule johtajia. Lukiolaisista tulee opiskelijoita. Pelkillä lukion papereilla et tule saamaan töitä mistään.
Ammattikoululaisista tulee ammattilaisia. Siis niitä, jotka osaa oikeasti tehdä jotain hyödyllistä.
Ja jos jotain ammattikoululaista jää harmittamaan se että ei pääse heilumaan naamiaisasussa räkäkännissä kuorma-auton lavalle niin senhän voi sitten itse toteuttaa. Abiristeily on kuin mikä tahansa sinkkuristeily, tosin vähemmän kännisiä teinejä. Vanhojen tansseista ei olekkaan muuta sanottavaa kuin että jos tanssia haluaa niin lavatanssit on yleensä viikonloppuisin ja niitä järjestetään vähän joka puolella.
Itse olen käynyt lukion ja tämän jälkeen myös ammattikoulun. - Luukkiossa mää oon
ehdottomasti juuri näin, olet varmasti luukkiosi
parhaimmistoa, ainakin kirjoituksestasi päätellen.
Sinua odottaa varmasti hieno tulevaisuus, ammattisi on Presidentti tai joku hänen esimiehistään...- joskus viisastu...:D
Ikää kun karttuu niin myös järkeä voinee kertyä aivoihin. Surullista, että joku oikeasti noin ajattelee.
Suurin osa lukiolaisista ajattelee juuri noin. Kuvittelee saavansa trendikkään ammatin ja paljon rahaa kun on niinki arvostettu kuin yo:) maistereita ja jopa tohtoreita valmistuu yliopsitoista liukuhihnalla, akateemista työttömyyttä on paljon, ja pahenee vain. Palkat eivät todellakaan päätä huimaa. ellei nyt oteta huomioon erikoistuneita lääkäreitä tai diplomi-insinöörejä. Karu totuus paljastuu usein vasta jonkun vuoden lukion jälkeen ja se on valitettava fakta.
Penkkarit suun muut hölynpölyt...noh niitä nyt ei jaksa edes muistella. Lukion jälkeen tapahtuu vielä niin paljon hauskoja asioita, ettei noille vanhoille jutuille oikein jää sijaa. En minä niitä ainakaan jaksa muistella.
Kunnioitetaan kaikki toinen toisiamme.
-yo 2005
ja vieläkin ihan pihalla, mitä haluaa elämältä. ei paljon lukiot paina enää. Aivan sama. - ååsa
joskus viisastu...:D kirjoitti:
Ikää kun karttuu niin myös järkeä voinee kertyä aivoihin. Surullista, että joku oikeasti noin ajattelee.
Suurin osa lukiolaisista ajattelee juuri noin. Kuvittelee saavansa trendikkään ammatin ja paljon rahaa kun on niinki arvostettu kuin yo:) maistereita ja jopa tohtoreita valmistuu yliopsitoista liukuhihnalla, akateemista työttömyyttä on paljon, ja pahenee vain. Palkat eivät todellakaan päätä huimaa. ellei nyt oteta huomioon erikoistuneita lääkäreitä tai diplomi-insinöörejä. Karu totuus paljastuu usein vasta jonkun vuoden lukion jälkeen ja se on valitettava fakta.
Penkkarit suun muut hölynpölyt...noh niitä nyt ei jaksa edes muistella. Lukion jälkeen tapahtuu vielä niin paljon hauskoja asioita, ettei noille vanhoille jutuille oikein jää sijaa. En minä niitä ainakaan jaksa muistella.
-yo 2005
ja vieläkin ihan pihalla, mitä haluaa elämältä. ei paljon lukiot paina enää. Aivan sama.Jos toi 93 sun nimen perässä viittaa sun syntymävuotees, niin mites ihmeessä olet jo vuoden edellä muita ikäisiäs? 93:set on vielä yläasteella.
- .............
joskus viisastu...:D kirjoitti:
-yo 2005
ja vieläkin ihan pihalla, mitä haluaa elämältä. ei paljon lukiot paina enää. Aivan sama.Minä taas väitän, että suurin osa lukiolaisista ei elättele mitään erikoisia kuvitelmia lukion "ylivertaisuudesta" vaan arvostaa myös ammatillista koulutusta. Kisma lukiolaisten ja amisten välillä on keinotekoista, aloitusviestin tapaisten provojen ylläpitämää.
- tuleva kampaaja
Onpas lapsellinen aloitus. :D
Tiesithän että ammattikoulusta saa valmiin ammatin. Onhan meidän ammattikoululaisilla ns. oma amisliitto joka järjestää amisristeilyjä ja muuta toimintaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793