Toimiiko Matkapuhelimet Santa Mariassa esim Elisa ??
Santa Maria
9
1784
Vastaukset
Matkapuhelin toimii, mutta Elisan liittymän kanssa ainakin minulla oli ongelmia muutama vuosi sitten. Kannattaa varmistaa Elisalta, toimiiko jo nykyisin myös Cap Verdellä.
- Cão de fila
Ainakin DNA toimi joka lähdössä. Tekstaritkin lähti ja tuli.
- Emina.L
Cão de fila kirjoitti:
Ainakin DNA toimi joka lähdössä. Tekstaritkin lähti ja tuli.
Ikävä levittää väärää tietoa, toivottavasti et tehnyt sitä tahallasi. DNA nimenomaan EI toimi Kap Verdellä. Tämän totesi myös Finnmatkojen opas infonsa alussa.
- Cão de fila
Emina.L kirjoitti:
Ikävä levittää väärää tietoa, toivottavasti et tehnyt sitä tahallasi. DNA nimenomaan EI toimi Kap Verdellä. Tämän totesi myös Finnmatkojen opas infonsa alussa.
Oikeassa olet ja anteeksi! Vartavasten siis DNA-liittyminemme otimme Soneran liittymän matkaa varten, jotta puhelin pelittäisi.
Piti toimia myös Senegalissa, mutta heikoin tuloksin. - padmerine
Emina.L kirjoitti:
Juu DNA ei TODELLAKAAN toiminut! Ja se oli perseestä. Ei löytänyt verkkoa. :/
- annamanna
toimii ainakin moitteettomasti, kulkee sekä tekstarit että puhelut!
- Rapu
Kolumbus toimi ilman ongelmia vuodenvaihteessa.
- Nimetön
sonera toimi viime viikolla tosi hyvin. Tosin tekstiviestit piti käydä parvekkaalla lähettämässä Riu Funanassa, koska siinä satulinnahotellissa on niin paksut betoniseinät;)
- loistetta
aiheeseen tämä ei liity mitenkään, mutta kerran viime viikolla olet tuolla ollut, niin kerro ihmeessä millaiset ilmat oli? aurinkoa päivisin? lämpötila? ja illalla pitikö laittaa pitkähihaista ylle?? kiittäen pian matkaan lähdössä oleva..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2264359Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702817Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942463- 472383
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431667Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5561419- 781349
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961344- 571340
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1261226