Bleh.

shelgon

Ajattelin kysyä/ tehdä gallupin, että kauanko jokainen on käynyt täällä Suomi24n pokemon paikassa.

Mä siis käytin tätä nickia joskus kun olin kakara (No offence jos joku on samanikänen kun olin sillon.), mutta nykyään Fyroa. -04 siis rekisteröidyin, mutta olin kai jo vuoden sitä ennen jäsenenä. (Jollon vakkarit, Fenriz, Sephiroth, ja muut täällä pyöri.)

Teh Final answer; Jotain ~6 vuotta?

18

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

Taisin aloittaa käymisen joulukuun alussa.

• jamin10

Miten tiesit Sparkyn jos oot käyny noin vähän aikaa?

• rndm.
        jamin10 kirjoitti:

Miten tiesit Sparkyn jos oot käyny noin vähän aikaa?

Näin kyllä hänen viestejään, mutta hän lähti juuri tuloni jälkeen...

• jamin10
        rndm. kirjoitti:

Näin kyllä hänen viestejään, mutta hän lähti juuri tuloni jälkeen...

Mä muistelin et se lähti jo vuos pari sitten

• rndm.
        jamin10 kirjoitti:

Mä muistelin et se lähti jo vuos pari sitten

Ei, tsekkaapa viime vuoden joulukuun viestit.

• jamin10
        rndm. kirjoitti:

Ei, tsekkaapa viime vuoden joulukuun viestit.

Miten voi kattoo?

• Fyro
        jamin10 kirjoitti:

Miten voi kattoo?

Alhaalla on sivu numerot, ylhäällä on vain Seuraava>>.
        Mutta sivulla 4 on -08 ja -09 vuoden juttuja.

• rndm.
        Fyro kirjoitti:

Alhaalla on sivu numerot, ylhäällä on vain Seuraava>>.
        Mutta sivulla 4 on -08 ja -09 vuoden juttuja.

Klikkaa ''tietoa palstasta''-kohtaa. sieltä voi katsoa jopa 2001-vuoden juttuja :D

• Fyro
        rndm. kirjoitti:

Klikkaa ''tietoa palstasta''-kohtaa. sieltä voi katsoa jopa 2001-vuoden juttuja :D

Pitää mennä kattoon Fenrin/ Sepon/mightyn juttuja. Ah teh childhood memos.

• Fyro
        Fyro kirjoitti:

Pitää mennä kattoon Fenrin/ Sepon/mightyn juttuja. Ah teh childhood memos.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=621&posting=22000000013353100

t. o. a. oli aikanaan rndmin tyylinen heppu. Senkin mä olin jo unohtanu :D

Ja nyt taas jälkeenpäin; Mä spämmin joka viestiin sillon vähintään yhen XD/X) tai jonkun muun.
        Siis ennen Shelgon nimimerkkiä. Tosin, kyllä sillonkin...Hitto mä olin kakara. Mutta joo, kiits rndm kun tonkin kerroit :D

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=621&posting=22000000041806612 Omg hax, joku kävi tolla ihan just?

• jamin10
        Fyro kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=621&posting=22000000013353100

t. o. a. oli aikanaan rndmin tyylinen heppu. Senkin mä olin jo unohtanu :D

Ja nyt taas jälkeenpäin; Mä spämmin joka viestiin sillon vähintään yhen XD/X) tai jonkun muun.
        Siis ennen Shelgon nimimerkkiä. Tosin, kyllä sillonkin...Hitto mä olin kakara. Mutta joo, kiits rndm kun tonkin kerroit :D

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=621&posting=22000000041806612 Omg hax, joku kävi tolla ihan just?

XDXD Ei tiedetty Sinnohista mitään tollon.

• Fyro
        jamin10 kirjoitti:

XDXD Ei tiedetty Sinnohista mitään tollon.

Sä sen kirjotit, rite? :D Ajattelin kattoo viestejä sun rekkauksen ajoilta niin ton huomasin.

• jamin10
        Fyro kirjoitti:

Sä sen kirjotit, rite? :D Ajattelin kattoo viestejä sun rekkauksen ajoilta niin ton huomasin.

En hitos... Arvasin että epäilet :D

• jamin10

Liityin jäseneksi 08.08.2006, klo. 17:40 xD.
      Olin ollut kyllä ainakin muutaman kuukauden rekisteroimättä käynyt täällä.

• p3k str kid

mä oon pyöriny täällä suurin piirtein joululähtien tällä nimimerkille mut en oo rekistönöitynyt

• berrynekoh--

Alotin nimimerkillä Emerald96...Ja tällä kertaa en ehdi kirjautua,en ole aina laiska... :)

• oon ollu kolme vuotta. Oon rekisteröityny 22.2.2006
        klo 11.45. Ja nytki käyn tällä palstalla lähes päivittäin. Ja muutamii käyttäjii ei ookkaan näkyny pitkään aikaa esim Dark-Suicunea. Eikä, myöskään oo näkyny Sparkya ja KIVAT-POKEE.

• diivu_87

Mä en musta kuavna oon tänne kirjotellut mutta enmusta kauhen pitkään varman viimevuoden lopussa ti tän vuoden alussa. OOn saattannut joskus aikaa sitten kirjotella tänne suomi24.n palstoille mutta en välttämättäjus tpokemon palstalle varman Potter palstalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      69
      4590
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4058
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      54
      3599
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2871
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      27
      2619
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2562
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2459
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1947
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1918
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      252
      1746
    Aihe