Hei vaan olen lähdössä israeliin ja minua peloiteltiin että joudun hankaluuksiin koska minulla on egyptin leima passissa???? onko kellään kokemusta?????
Tietoa????
10
990
Vastaukset
- jeahhh
Mulla on kaksi leimaa egyptistiä---toissa vuodelta hurghadasta ja viime vuodelta sharmista----nyt meen ens kuussa israeliin---eikä tule hankaluuksia passin ja leimojen takia----punaiseen mereen vaan snorklaamaan---jes---hyvää matkaa
- jeahhh
ÄLÄ VÄLITÄ!
aina on olemassa niitä ,jotka haluaa pilata toisten matkan pelottelulla.Iloitse vaan rauhassa matkastasi ja anna pelottelijoiden elää omassa pienessä maailmassaan. Tän halusin vielä sanoa. - ....................
maahan tulossa ja lähtöselvityksissä voivat kysellä jotain, mutta niin ne kyselevät jokatapauksessa jotain. Kuuluu tapoihin.
Ei sen kummempaa, uskoisin.
Hyvää matkaa!!!!!!!!!!!!!!1 - make
Hei ! Ei mitään pulmaa niin päin. Sen sijaan pulmia tulee kaikkiin muihin arabimaihin kuin Egyptiin ja Jordaniaan matkustaessa, jos sinulla on passissa Israelin leima. Eli jos olet passisi voimassaoloaikana ajatellut matkustaa johonkin arabimaahan, pois luettuna nuo mainitut, niin pyydä Israelin leima erilliselle lomakkeelle, silloin kyllä yleensä kysyvät että miksi näin mutta ei sen enempää.
Hyvää matkaa !!- oli kyselty
Egyptin matkasta, että miksi on käynyt siellä kahtena vuonna peräkkäin ja onko jotain erityisen läheisiä henkilöitä siellä. Vastauksena riitti, että lomalla on käyty eikä ole henkilökohtaista syytä siihen.
- kaksi leimaa
oli kyselty kirjoitti:
Egyptin matkasta, että miksi on käynyt siellä kahtena vuonna peräkkäin ja onko jotain erityisen läheisiä henkilöitä siellä. Vastauksena riitti, että lomalla on käyty eikä ole henkilökohtaista syytä siihen.
ISRAELIN matkalta samana vuonna. Miksi käyn niin usein, jotai tuttujako täällä vai miksi. Kyselevät yleensä aina jotain. Ne ei se suurempaa vaikuta mihinkään...........
- ZeKaMeLsKa
Se on ihan normaalia matkustamista. Ei meiltä kysytty yhtikäs mitään.
- kaikille!!!! vastauksista
Nyt on hyä mieli!!!! lähtöön vielä 4 päivää, ei jaksa odottaa...
- kelpaa
kaikille!!!! vastauksista kirjoitti:
Nyt on hyä mieli!!!! lähtöön vielä 4 päivää, ei jaksa odottaa...
kyllä kelpaa--niin vähäsen aikaa- Itse olen menossa 26.03 eilatiin ja lasken jo nyt päivii--hyvää ja virkistävää matkaa.perassä tullaan!
- lähdetään
kelpaa kirjoitti:
kyllä kelpaa--niin vähäsen aikaa- Itse olen menossa 26.03 eilatiin ja lasken jo nyt päivii--hyvää ja virkistävää matkaa.perassä tullaan!
Eilatiin 11.3. Melkein jo matkalukut pakattu.
Hyvää matkaa kaikille!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892