Tietoa????

Apua!!!!

Hei vaan olen lähdössä israeliin ja minua peloiteltiin että joudun hankaluuksiin koska minulla on egyptin leima passissa???? onko kellään kokemusta?????

10

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeahhh

Mulla on kaksi leimaa egyptistiä---toissa vuodelta hurghadasta ja viime vuodelta sharmista----nyt meen ens kuussa israeliin---eikä tule hankaluuksia passin ja leimojen takia----punaiseen mereen vaan snorklaamaan---jes---hyvää matkaa

• jeahhh

ÄLÄ VÄLITÄ!
      aina on olemassa niitä ,jotka haluaa pilata toisten matkan pelottelulla.Iloitse vaan rauhassa matkastasi ja anna pelottelijoiden elää omassa pienessä maailmassaan. Tän halusin vielä sanoa.

• ....................

maahan tulossa ja lähtöselvityksissä voivat kysellä jotain, mutta niin ne kyselevät jokatapauksessa jotain. Kuuluu tapoihin.
      Ei sen kummempaa, uskoisin.
      Hyvää matkaa!!!!!!!!!!!!!!1

• make

Hei ! Ei mitään pulmaa niin päin. Sen sijaan pulmia tulee kaikkiin muihin arabimaihin kuin Egyptiin ja Jordaniaan matkustaessa, jos sinulla on passissa Israelin leima. Eli jos olet passisi voimassaoloaikana ajatellut matkustaa johonkin arabimaahan, pois luettuna nuo mainitut, niin pyydä Israelin leima erilliselle lomakkeelle, silloin kyllä yleensä kysyvät että miksi näin mutta ei sen enempää.
      Hyvää matkaa !!

• oli kyselty

Egyptin matkasta, että miksi on käynyt siellä kahtena vuonna peräkkäin ja onko jotain erityisen läheisiä henkilöitä siellä. Vastauksena riitti, että lomalla on käyty eikä ole henkilökohtaista syytä siihen.

• kaksi leimaa
        oli kyselty kirjoitti:

Egyptin matkasta, että miksi on käynyt siellä kahtena vuonna peräkkäin ja onko jotain erityisen läheisiä henkilöitä siellä. Vastauksena riitti, että lomalla on käyty eikä ole henkilökohtaista syytä siihen.

ISRAELIN matkalta samana vuonna. Miksi käyn niin usein, jotai tuttujako täällä vai miksi. Kyselevät yleensä aina jotain. Ne ei se suurempaa vaikuta mihinkään...........

• ZeKaMeLsKa

Se on ihan normaalia matkustamista. Ei meiltä kysytty yhtikäs mitään.

• kaikille!!!! vastauksista

Nyt on hyä mieli!!!! lähtöön vielä 4 päivää, ei jaksa odottaa...

• kelpaa
        kaikille!!!! vastauksista kirjoitti:

Nyt on hyä mieli!!!! lähtöön vielä 4 päivää, ei jaksa odottaa...

kyllä kelpaa--niin vähäsen aikaa- Itse olen menossa 26.03 eilatiin ja lasken jo nyt päivii--hyvää ja virkistävää matkaa.perassä tullaan!

• lähdetään
        kelpaa kirjoitti:

kyllä kelpaa--niin vähäsen aikaa- Itse olen menossa 26.03 eilatiin ja lasken jo nyt päivii--hyvää ja virkistävää matkaa.perassä tullaan!

Eilatiin 11.3. Melkein jo matkalukut pakattu.
        Hyvää matkaa kaikille!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      154
      8329
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      432
      7412
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      71
      3831
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3522
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      111
      2998
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2557
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2016
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1520
    Aihe