Estrogain-luontaistuote

Auttaako?

Estrogain-nimistä vaihtoehtolääkettä saisi luontaistuotekaupasta. Onkohan se toiminut kellään? Eli vaikuttaako parantavasti yöuneen, mielialaan, hikoiluun muihin vaihtarioireisiin?

9

5628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttänyt..

      pakkauksen, mutta kummallakaan kerralla ei auttanut mitään hikoiluun.

      • Tätä mieltä...

        Kyllä auttaa, mutta täytyy käyttää melkein kaksi kuukautta yhteen menoon että auttaa kuumiin aaltoihin.Yli kaksi vuotta olen Estrogain luontaistuotetta käyttänyt.


    • Kyllä vaan

      Auttaa, itse käytän sitä säännöllisesti. Ei se kokonaan poista kuumia aaltoja, mutta vähentää huomattavasti nijn että pystyy olemaan kutakinkin "normaalisti". Välillä pidän 1-2 kk:n tauon ja sitten taas alan käyttää. Olen 50-vuotias ja olen nyt käyttänyt sitä n. puolitoista vuotta.

      • Ed. viestin kirj.

        Voih!!!
        Nyt Estrogainin valmistus on lopetettu. Se on vahinko, sillä luontaisvalmisteista se on ainoa joka on tehonnut omiin vaivoihini. Onkohan tässä siis pakko siirtyä käyttämään geeliä!


      • lopetukseen?
        Ed. viestin kirj. kirjoitti:

        Voih!!!
        Nyt Estrogainin valmistus on lopetettu. Se on vahinko, sillä luontaisvalmisteista se on ainoa joka on tehonnut omiin vaivoihini. Onkohan tässä siis pakko siirtyä käyttämään geeliä!

        Mietin vaan, että onkohan siitäkin löydetty jotai haitta-ainetta. Soija ja puna-apilaa se ainakin sisälsi, eikä niissä pitäis mitään merkillistä olla. Siinä oli kyllä jotain kolmattakin oliko se nyt japanintatar, jos siinä sitte oli jotain. Voi olla, että muuten vaan lopettivat valmistuksen vähäisen kysynnä vuoksi. Itse olen kokeillut, mutta mulle ei auttanut.

        Chelloa en ole vielä kokeillut. Sitä on myös kehuttu. Pueraria on käytössäni ja se on hyvin auttanut vaivoihini, mutta siinäkin on suositus 6kk käyttö ja sen jälkeen pitäis pitää 1kk tauko. En nyt aivan varma ole, että mitä se oikeesti pitää sisällään. Mitä siitä sitten seuraa, jos käyttää yhtäjaksoisesti pitkänkin aikaa. Ajattelin käyttää sitä puoli vuotta ja katsella kuinka kauan pärjään ilman ja seuraavaksi kokeilla sitä Chelloa ennen, kuin menen koviin hormooneihin. Toivottavasti löydät itsellesi korvaavan tuotteen:)


      • Ed. viestin kirjoittaja
        lopetukseen? kirjoitti:

        Mietin vaan, että onkohan siitäkin löydetty jotai haitta-ainetta. Soija ja puna-apilaa se ainakin sisälsi, eikä niissä pitäis mitään merkillistä olla. Siinä oli kyllä jotain kolmattakin oliko se nyt japanintatar, jos siinä sitte oli jotain. Voi olla, että muuten vaan lopettivat valmistuksen vähäisen kysynnä vuoksi. Itse olen kokeillut, mutta mulle ei auttanut.

        Chelloa en ole vielä kokeillut. Sitä on myös kehuttu. Pueraria on käytössäni ja se on hyvin auttanut vaivoihini, mutta siinäkin on suositus 6kk käyttö ja sen jälkeen pitäis pitää 1kk tauko. En nyt aivan varma ole, että mitä se oikeesti pitää sisällään. Mitä siitä sitten seuraa, jos käyttää yhtäjaksoisesti pitkänkin aikaa. Ajattelin käyttää sitä puoli vuotta ja katsella kuinka kauan pärjään ilman ja seuraavaksi kokeilla sitä Chelloa ennen, kuin menen koviin hormooneihin. Toivottavasti löydät itsellesi korvaavan tuotteen:)

        Kuulemma syynä lopettamiseen oli huono menekki. Estrogainin saatavuus oli epätasaista jo aikaisemminkin, muistan että useamman kerran kaupassa myytiin ei-oota. Tuotteeseen ei taidettu oikein satsata, ksoka pakkauskin oli harmaan ankea, aivan toista kuin esimerkiksi hienosti disainattu Chellon pakkaus.

        Edellisen viestini jälkeen ostin välittömästi Chelloa, mutta se ei toimi minulla laisinkaan. Kovat hikoilupuuskat ja ylipäätään kehno olo ovat palanneet ja luulen, että annan periksi ja alan tosiaan käyttää geeliä. En jaksa näiden puuskien ja unettomuuden kanssa, enkä jaksa etsiä taas uutta toimivaa luontaistuotettakaan, vaikka periaatteessa en haluaisi käyttää "vahvoja" hormoneja. Vaan eipä auta.


    • Ajan_tasalla

      Estrogain on palannut luontaistuotekauppoihin! Ainakin Luontaistuntijalta näyttäisi saavan.

    • Suhina

      Olen käyttänyt ja hyvin toimii, ei tule hikoilu puuskia niin paljon,ja saan paremmin nukuttuakin

      • Luontoauttaa

        Luonnonlääkkeissä on unohdettu dosrogain-uute.
        Satoja vuosia käytetty.
        Hentovartinen heinäkasvi, joka kasvaa kosteikoissa.
        Lat.kielinen nimi: erehtyms dostrum l.t.
        Kasvista uutetaan alkoholin avulla estrogeenia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe