Löytyykö markkinoilta yhdistettyjä porakoneita ja ruuvinvääntimiä? Ja pitääkö porakoneosuuden olla iskuporakone, jotta betoniseinään (uusi kerrostalo) voi porata reiän taulukoukkua varten ja betonikattoon reiän lamppukoukulle? Ja löytyykö tämmöinen härveli vielä akkukäyttöisenä?
Mikä on minimihintaluokka, jossa tuollaista kannattaa ostaa? Kone tulee vain satunnaiskäyttöön.
Porakone/ruuvinväännin?
5
2157
Vastaukset
- ja ehkä pitää
Betoniin pitää olla isku muuten ei tapahdu muuta kuin terän sulaminen.
Satunnaiseen käyttöön, jätä akkukoneet hyllyyn ja osta edullinen johdollinen iskuporakone.
Akkujen kanssa on vähän sellainen ongelma harvakseltaan käytössä, että ne kuolevat ajan kanssa joka tapauksessa ja nopeammin jos niiden varaus pääsee ehtymään täysin (NiCd ja NiMh). - ostaa sinun
Ei kannata ostaa akkukäyttöisenä ja varsinkaan noin vahäisille porauksille
osta halpa 20-30e iskuporakone saat reiät paremmin ja edullisemmin, - pieni pora
Osta pieni johdollinen iskuporakone jossa on säädettävä kierrosnopeus. Akkuiskujakin on mutta on kalliita. UUdessa kerrostalossa voi olla seinät niin kovia että iskupora ei enää tehoa. Pitää ostaa poravasara.
Poravasaran saa 30e ja halvan akkuporan 40e
Johdollinen iskupora siinä 40e. - Miss Marlene
Kauniit kiitokset kaikista viisaista neuvoista! ;-)
- niin hanki
erikseen ne koneet. Tulee varmasti edullisemmaksi kun ostat normaalin iskevän ihan johdon kanssa ja sitten ruuvinväännin erikseen akullisena.
On olemassa kyllä (muistaakseni ainakin makitalla) myös akkukäyttöinen ruuvinväännin, jossa on iskutoiminto, mutta se maksaa varmasti enemmän kun nuo kaksi edellä mainitsemaani konetta yhteensä, eikä liene iskevänä mitään huippuluokkaa pienen kokonsa ja tehonsa vuoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275