Tälläpä iskällä oon nyt kolmen suora kauniita tyttöjä. Siihen vielä rakas vaimo nii johan on "akkavalta"...
Kolmas
5
1622
Vastaukset
- :((((
Oot sitten tehnyt jo toisen hirveän rikoksen maailmalle!!! Etkö tajua, että tämän planeetan ainut ja tuhoon johtava ongelma ovat ihmiset ja ellet satu tietämään ihmisten määrä on tällä planeetalla liian suuri!
Ei mee kun 50 vuotta ja meitä saastuttajia on täällä 10 miljardia!
Luuletko oikeesti, että väestön määrä on ongelma ainoastaan Aasiassa tai Etelä-Amerikassa!? EI! On kyse koko maapallosta, joka ei tätä menoa elä täyttä ikäänsä!
Jokaisen ihmisen ympäri maailmaa tulisi ajatella sen verran tulevia sukupolvia ja muita tällä planeetalla eläviä, että lisääntyisi VAIN kerran!!!
Sekin on jo naiivia!!!!
Häpeä siis itsekkyyttäsi! Mitä sä täällä leuhkit sun saastelaumallasi!? Edistät Linnunradan ainoan elinkelpoisen planeetan riistoa ja kuolemista!!!!- tyhmä maapallonpuolustus
Ite oot iteskäs, ton perusteel sun pitäis vetää ittes nirriin :P
- HIRSINÖÖRI
Pidä kuule niistä suloisista tytöistä hyvää huolta.Ne on sulle kaikki kaikes, nimim kokemusta omaava.
- Mummuikäiseltä
mukava huomata iskän onni. Vipinää riittää ja se on hyvä. Joka sivulla noita ilkeilijöitä riittää, jätä omaan arvoonsa.
- pedo-pena
Suosittelen Kortsun käyttöä nii ei tuu "jälkitauteja" :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984