Tietokoneellani on outo käynnistysongelma.
Usein kun käynnistän koneen, se muka käynnistyy ja tuulettimet alkavat hurista, mutta näyttöön ei tule kuvaa eikä mitään tapahdu. Virta on pakko katkaista. Kun sitten käynnistän koneen uudelleen, se käynnistyy normaalisti ja kuvaa tulee. Joskus kone tosin herjaa että Overclocking failed, vaikken mitään ole kellotellutkaan. Tämän jälkeen pitää valita default asetukset painamalla F2 (muistaakseni) ja käynnistää Windows "normaalisti" (eli valita käynnistysvaihtoehdoista normaalikäynnistys).
Tätä on tapahtunut usein ja täytyy sanoa, että ei hajuakaan mitäse kone puuhaa näillä oudoilla käynnistyskerroilla.
Osaako joku valaista asiaa?
Hämärä ongelma
viuuu
1
322
Vastaukset
- Biosiin,
Ja valitse load optimised defaults ja talleta.
Luultavasti biosissa on väärät asetukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408