Skullcandy Lowrider

Mielipiteitä?

Saisiko kuulla vähän mielipiteitä kuulokkeista Skullcandy Lowrider?

- Miltä tuntuvat päässä, painavatko päätä (pidemmänkään käytön jälkeen?) ja miten hyvin malli peittää korvat?
- Miten hyvin pitävät äänen sisällään?
- Ovatko kestäneet hyvin käytössä?
- Äänenlaatu korkeissa ja matalissa desibeleissä?
- Missä yhteydessä/minkä laitteiden kanssa voisitte käyttää kys. kuuloketta?

Kiitos!

55

7409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KjaIIe

      Olisi tosiaan kiva jos joku voisi kertoa näistä kuulokkeista joitain faktoja tai mielipiteitä. Joku voisi myös kertoa muistakin Skullcandyn kuulokkeista kokemuksia, sillä olisi kuulokehankinnan aika. Sennheisereita en osta.

    • ESSUU

      eli, itse ostin vähän aikaa sitten lowrider kuulokkeet. Rikki ei vielä ole, koska en ole omistanut edes kauaa :D mutta päässä tuntuvat tosi hyviltä, voi pitää kauemmankin aikaa, minulta ei ainakaan tipu päästä.
      Ja havainnut olen, että musiikkikaan ei taida vuotaa hirveästi läpi =) itse käytän näitä kotona, koulussa, bussissa yms. :D käytännölliset ;P

      siistin näköiset
      Saa taitettua ihan pieneen kasaan
      :--) :D:D
      ja .. eipäs tässä nyt tule paljon negatiivista sanottavaa. en osaa äänentoistoista yms. sanoa oikein mitään, koska itse pidän ihan chillailu kuulokkeina mistä voi kuunnella musiikkia :D ;P

      • Kapisz

        Skullcandyt on muoviset turhakkeet. 50e saa varmasti parempia kuulokkeita. Nämä kyseiset Lowriderit puristavat ilkeästi korvia, joka toki vaimentaa melua, mutta tuntuu pidemmän päälle epämukavalta. Hajoavat helposti koska ovat muovia.

        Suosittelen tutustumaan esim. avausviestissä "kehutun" Sennheiserin PX-100 malliin. Pyörii samoissa hinnoissa, mutta tasoltaan aivan eri fääreissä.

        http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_classic-line_pxseries-PMX-100-neckband?Open&path=private_headphones_classic-line_pxseries
        http://tekniikanihmelapsi.com/2008/02/25/sennheiser-px-100-kuulokkeet-arvostelussa/


      • :DD
        Kapisz kirjoitti:

        Skullcandyt on muoviset turhakkeet. 50e saa varmasti parempia kuulokkeita. Nämä kyseiset Lowriderit puristavat ilkeästi korvia, joka toki vaimentaa melua, mutta tuntuu pidemmän päälle epämukavalta. Hajoavat helposti koska ovat muovia.

        Suosittelen tutustumaan esim. avausviestissä "kehutun" Sennheiserin PX-100 malliin. Pyörii samoissa hinnoissa, mutta tasoltaan aivan eri fääreissä.

        http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_classic-line_pxseries-PMX-100-neckband?Open&path=private_headphones_classic-line_pxseries
        http://tekniikanihmelapsi.com/2008/02/25/sennheiser-px-100-kuulokkeet-arvostelussa/

        ^^totta. älä osta skullkandyn paskoja kuulokkeita. maksat paskasta äänen laadusta ja pääkallo kuviosta. osta sennheiseir cx-300 napit. näyttävät halvoilta, mutta loistava äänen laatu! älä hyvä ihminen osta skullkandy tavaraa


    • smile-face

      Onko näissä kuulokkeissa hyvä basso???

      • oirgondfbsd

      • Huonoin basso ikinä

        Huono basso enkä muutenkaan suosittele. Samalla hinnalla saa Koss Porta Pro-merkkiset, jotka ovat erittäin hyvät.


      • Xtrer
        Huonoin basso ikinä kirjoitti:

        Huono basso enkä muutenkaan suosittele. Samalla hinnalla saa Koss Porta Pro-merkkiset, jotka ovat erittäin hyvät.

        mul meni kossin valkoiset porta pro kuulokkeet. johto rikkoontui kuukaudes mut
        käytän kuulokkeit säästä riippumatta aina ulkona ja kaikkee sellasta. hyvää niis
        oli se et meni todella pieneen tilaan ja oli laadukkaan tuntuiset.
        skulleis ei kyl mun mielest oo kuiteskaa niin paljoo valitettavaa kun ihmiset on sanonu.
        täs ohimennen sanon viel et kestävimmät on ollu philipsit ja nuorena mutta kokeneena kuuloke harrastajana voin sanoa et bassot oli myös hintaan nähden erinomaiset ja niiden muovisangat olivat kestävät

        oma suosikki merkkini on nykyään itävaltalainen merkki AKG (harman/kardonin oheismerkki)


    • pilipali

      Itse en suosittele skulcandyn kuulokkeita kenellekkään . Olen kokeillut jokaista kuuloke mallia enemmän kuin yhden kerran , tämä onnistui skullcandin ikuisen takuun avulla aina kun kuulokkeet menivät rikki niin sain ne vaihdettua uusiin ja aina ilmeni samoja vikoja : pehmusteet repee, kaijuttimet menee rikki, sangat menee rikki, runko menee rikki, piuhat mnee sisältä rikki, kuuloke vikoja suoraan paketista, halkeaa kylmällä. eli ne eivät kestä normaalia käyttöä mnee aina rikki .

      • pehmosia.

        Täyttä paskaa. Lowriderit on kestävät ja muutenki iha ok, miinus on et ne tippuu päästä ku on nii vitun löysät.


    • snoobiheppu
      • nevuojaja

        Ohan noi ihan ok!


    • lllllllllllllö

      Skullcandyn kuulokkeet yleensä on tosi heikkoa tavaraa. Itselläni on ollut parit Skullcandyn nappikuulokkeet ja jälkimmäiset kestivät vissiin jopa 3 viikkoa. Skullcandyn kuulokkeiden vika on siis huono kestävyys, liitin hajoaa heti kun kuulokkeet tunkee johonkin, kuten taskuun, enkä tiedä missä niitä muutenkaan pitäisin.

    • Sämyy

      Hyvä basso
      Hyvän Näköset
      Hinta Laatu suhde = hyvä

      -Menee rikki melko helposti. Heikot
      -tippuvat päästä helposti

      Suosittelen ostamaan. Ei paina päätä ja ovat kestäneet melko hyvin.

      • voepask

        mulla hajos just lowriderit, ostin viimevuoden elokuussa. Kuittia ei oo, mitäköhän gigantissa sanotaan jos meen sinne valittamaan? :D kattelin skullcandyn sivuilta ni joku warrantyha siellä on mutta vain canadan ja usan rikkinäisille kuulokkeille. hmmmm?


      • digig123
        voepask kirjoitti:

        mulla hajos just lowriderit, ostin viimevuoden elokuussa. Kuittia ei oo, mitäköhän gigantissa sanotaan jos meen sinne valittamaan? :D kattelin skullcandyn sivuilta ni joku warrantyha siellä on mutta vain canadan ja usan rikkinäisille kuulokkeille. hmmmm?

        Hei!
        Minulle kävi myös huonosti. Liitin hajosi, kuulokkeet ostin Espanjasta kaksi viikkoa sitten, tietääkö kukaan minne voisi siis valittaa/ saada ehjäksi?


      • jonttu_dude
        voepask kirjoitti:

        mulla hajos just lowriderit, ostin viimevuoden elokuussa. Kuittia ei oo, mitäköhän gigantissa sanotaan jos meen sinne valittamaan? :D kattelin skullcandyn sivuilta ni joku warrantyha siellä on mutta vain canadan ja usan rikkinäisille kuulokkeille. hmmmm?

        !!ÄLKÄÄ IKINÄ EREHTYKÖ OSTAMAAN SKULLCANDYJÄ!! mulla on skullcandy hesh kuulokkeet ja ne on= paskat , mut jos ne olis metalliset (ainaski sangoista mitkä menee pään ympärille ois ehkä hieman paremmat). mun skullcandyt meni rikki n. 1,5v käytön jälkee koska se muovi on maailman huonointa kuulokkeisiin, koska ei taivu paljoa mitään. laittaisin kuvan niistä mut en osaa... kertokaa miten se onnistuu niin saatte nähdä mite niil kävi, se on aika huvittava kuva :D katkes aika kummallisest..


      • Rantsi
        jonttu_dude kirjoitti:

        !!ÄLKÄÄ IKINÄ EREHTYKÖ OSTAMAAN SKULLCANDYJÄ!! mulla on skullcandy hesh kuulokkeet ja ne on= paskat , mut jos ne olis metalliset (ainaski sangoista mitkä menee pään ympärille ois ehkä hieman paremmat). mun skullcandyt meni rikki n. 1,5v käytön jälkee koska se muovi on maailman huonointa kuulokkeisiin, koska ei taivu paljoa mitään. laittaisin kuvan niistä mut en osaa... kertokaa miten se onnistuu niin saatte nähdä mite niil kävi, se on aika huvittava kuva :D katkes aika kummallisest..

        Itse ainaki suosittelen, ostin itse nuo Viking Line XPRESilt 2 viikkoa sit enkä oel huomannut mitään vikaa näissä vaikka olenkin käyttänyt niitä lähes kokoajan :O Yhtä hyvät äänet kuin Sonyn kalliissa kuulokkeissa, saa hienosti taiteltuu takas ja mukava päässä pitää :) Ne joila ei pysy päässä nuo niin taitaa olla vähä ohut päisiä :D


      • Juha Hartonen
        jonttu_dude kirjoitti:

        !!ÄLKÄÄ IKINÄ EREHTYKÖ OSTAMAAN SKULLCANDYJÄ!! mulla on skullcandy hesh kuulokkeet ja ne on= paskat , mut jos ne olis metalliset (ainaski sangoista mitkä menee pään ympärille ois ehkä hieman paremmat). mun skullcandyt meni rikki n. 1,5v käytön jälkee koska se muovi on maailman huonointa kuulokkeisiin, koska ei taivu paljoa mitään. laittaisin kuvan niistä mut en osaa... kertokaa miten se onnistuu niin saatte nähdä mite niil kävi, se on aika huvittava kuva :D katkes aika kummallisest..

        Jos ne puoltoista vuotta kesti nehän oli aika kestävät, omat kokemukseni kuulokkeista on,että ne on parinkuukauden kertakäyttökamaa. Onko skullcandyn GIstä kellään kokemuksia?


      • Juha Hartonen
        Juha Hartonen kirjoitti:

        Jos ne puoltoista vuotta kesti nehän oli aika kestävät, omat kokemukseni kuulokkeista on,että ne on parinkuukauden kertakäyttökamaa. Onko skullcandyn GIstä kellään kokemuksia?

        Ostin skullcandyn GIt muovisanka murtui 2päivän omistuksen ja ei suuren käytön jälkeen. ÄLKÄÄ OSTAKO


      • hifisti69
        Juha Hartonen kirjoitti:

        Jos ne puoltoista vuotta kesti nehän oli aika kestävät, omat kokemukseni kuulokkeista on,että ne on parinkuukauden kertakäyttökamaa. Onko skullcandyn GIstä kellään kokemuksia?

        Parin kuukauden käyttöikä tarkoittaa nopeasti laskettuna kuusia kuulokkeita vuodessa. Jos hinta on vaikka 20 euroa, tulee 10 vuodessa maksaneeksi tuosta ilosta 1200 euroa.

        Halvemmalla pääsee kun ostaa tonnilla Stax elektrostaatit kerran ja kuuntelee niitä sen 10 vuotta. Saa vielä kaiken lisäksi kuunnella todella hyvää ääntä, eikä mitään kumisevaa jumputusta ilman erottelukyvyn häivääkään.


      • No jo on
        hifisti69 kirjoitti:

        Parin kuukauden käyttöikä tarkoittaa nopeasti laskettuna kuusia kuulokkeita vuodessa. Jos hinta on vaikka 20 euroa, tulee 10 vuodessa maksaneeksi tuosta ilosta 1200 euroa.

        Halvemmalla pääsee kun ostaa tonnilla Stax elektrostaatit kerran ja kuuntelee niitä sen 10 vuotta. Saa vielä kaiken lisäksi kuunnella todella hyvää ääntä, eikä mitään kumisevaa jumputusta ilman erottelukyvyn häivääkään.

        Tai vielä halvemmalla pääsee kun ei kuuntele ollenkaan musiikkia.
        Itsellä ollut Halpahallista ostetut HAMAN 3€ kuulokkeet ja prkl ku ne toimi paremmi ku useat yli 100€ kuulokkeet.

        Makuasia on mitkä ovat hyvät, mitkä eivät.
        Skullcandy 1


      • Idäntietäjä47746

        Itselläni on sennheiserin hd 201 hinta on 25€ ja toimii älyttömän hyvin ja skullcandyissa on huono ääni


    • hhhhhhhhhhhhhhihihih

      Kanttii ostaa samantien skullcandy skullcrusherit.saa kunnolla pumpattua musiikkia päähän :P ääntäki irtoo iha kiitettävästi:D

    • käyrää viivaa
    • jhuhjho

      no joo noi jotka sanoo et on maris päiväs tai kuukaudes menny paskaks on iha täyttä paskaa mun tosi monel kaverin on semmoset ja on kostäny ainaki 2 vuotta !!! oon aatellu nyt sitte ostaa !! että mä sanon ainaki että KANNATTAA OSTAA same maksaako 50 e hyvistä kuulokkeista !! ku joku urpo menee ja osta 120 e paskat sonyn kuulokkeet ... kokemusta sonysta paska merkki !!! :OOO

    • Mikki100

      Ostakaa koss porta pro:t!
      Ittellä ei vielä oo,mutta erittäin suosittu ja kehuttu merkki!

      • kallokarkki

        Onhan se suosittu mutta sysipaska valinta samaan hintaan saa jo puolet parempia kuten just noi low riderit!


    • SKULLCANDII

      SIIS MULLA AINAKIN ON NÄIN :D :
      -Tuntuu hyviltä, ei paina, kokonaan ei peitä korvia, mutta hyvät !
      -Pitää äänet sisällään...? En ihan ymmärtänyt (:
      -Mulla ainakin kestävät !
      -Äänenlaatu on tosi hyvä !
      -No, käytän joka tilanteessa: koneella ku oon vaik youtubessa, kuuntelen NRJ:tä yms. sitte puhelimen kaa ja MP3 ku kuuntelen musiikkia :) Mulla käy kaikkeen !

    • biuu

      Mulla on ollut tähän mennessä 6 skullcandyt.. ollu isoa kuulloketta ja nappikuulloketta, ja perkele JOKASESSA tapauksessa toinen kuuloke lakannu toimimasta.. Enää en osta.

    • say no to the koss

      ei ne huonot ole eikä kyllä kestä "raiskausta" niitä kun käyttää oikein niin sain 6 kk toimimaan moitteettomasti sitten tuli se että unohdinne koneeseen päälle (kovaa !! popitusta 12h) kunnes haistoin palanutta sisäiset johdot ja virtapiirit sulanut kaiuttimet rikki kesti hyvin vaikka olikin muovia mutta ennemmin suoeittelen dr Dre solo HD kuulokkeita vähän kalliit (180e) mutta veljelläni on hyvät ja halvat sonyt


      http://cdon.fi/kotielektroniikka/sony_mdr-xb700_fullsize-11410776

      jos on vieläkin liian kalliit suosittelen pienempiä

    • NiPsU

      Nappikuulokkeet itselläni ovat olleet hyvät!Yli vuoden jo olleet.
      Sain juuri lowriderit joten en tiedä vielä minkälaiset ovat mutta mukavantuntuiset ja näköiset.

      • lol

        ostin skullcandy kuulokkeet cdon:nist . siit sit pari päivää nii toine kuuloke lakkas toimimast. ett tietääksjoku tääl et saisko niit vaihettuu/korjattuu?


      • Do not buy!
        lol kirjoitti:

        ostin skullcandy kuulokkeet cdon:nist . siit sit pari päivää nii toine kuuloke lakkas toimimast. ett tietääksjoku tääl et saisko niit vaihettuu/korjattuu?

        No kirjota ihmeessä CDONin asiakaspalveluun viesti. Ei pitäisi kovin vaikeaa olla, itsekin sain uudet Heshit CDONista (uudetkin jo lähes käyttökelvottomat, koska sangassa on jo aika suuri halkeama.) Molemmissa omistamissano Hesheissä käyttöikä on ollut kolmisen kuukautta, sama juttu kavereillani.

        Ostin myös Skullcandyn Ink'd:t, no toisesta napista murtui tuo "kaiutintappi" ja jäi korvaan silikonipäälyksineen. Onneksi sain pois korvasta. Noista vielä pyydän hyvitystä ja sen jälkeen en tule enään koskaan ostamaan skullcandejä. Täyttä p*skaa. En suosittele. Nyt tilasinkin Sennheiser HD 201 -kuulokkeet.


    • Lowrider

      Mulla on ollut jo useamman vuoden lowriderit, eli ei ne rikki helposti mee vaikka ovat muovia, kunhan kohtelee hyvin. Äänenlaatu on myös hyvä, ja niistä ei pääse "vuotamaan" äänet suuntaan tai toiseen mitenkään älyttömän helposti, eivätkä ne tipu päästä. Se ongelma mulla tosin on, että pitemmän käytön päälle ne painaa korvia todella inhottavasti. En tiedä että johtuuko sitten silmälaseista vai mistä, mutta todella kipeää lopulta käy. Sanoisin että hintaan nähden hyvä ostos silti, jos ei 24/7 niitä päässä pidä.

    • summasumarum

      Summasumarum, osalla on kestänyt osalla ei. Ne useat jotka sanovat että ovat täyttä paskaa ovat saaneet huonon kokemuksen. Skullcandyjä ostaessa tärkeä seikka taitaa olla ulkonäkö ja noita saa aika monella kuosilla,mm lowridereitä monella eri sekotuksella. Sennheiser HD 201 ei taida olla kovinkaan "katu-uskottava" vaihtoehto ja yleisestiottaen Sennheiser-kuulokkeet ovat "kotikäyttö kamaa, nappeja yms poislukien. nappikuulokkeet menee helposti rikki, merkistä viis. Jos Skullcandyt menne paskaks ni ei muuta kun kauppaan vaihtamaan. ja jos on jo KUUDET skullcandyt ostanut ja nyt sanoo ettei ikinä osta, niin joku syy niiden kuuden ostamiselle on ollut. Kosseista on saman tyypisiä puheita,puolesta ja vastaan että maku kysymys taitaa tämäkin olla....

    • =D

      älkää ostako sennheiser kuulokkeita ku jos haluatte kunnon kuulokkeet niin siitä vaa Bose qc3 -kuulokkeet...

    • jeppaa

      mul on ollu skull candyn nappikuulokkeet 2 viikkoo ja nyt toisest kuulokkeest ei tuu äänt. en suosittele merkkiä kenellekkää

    • Havumäki

      Koss Porta Pro on kannattavampi, halvemmat ja paaaaljon paremmat.

    • LOL

      Mikä vamma jokaisella pitää olla että haukutaan kaikki muut ihan pystyyn ja VAIN sitä omasta mielestä parasta kannattaa käyttää, kaikki muut on P*****stä..
      Mutta omasta mielestä skullcandyt on jees.

    • kallokarkki

      Tää paikka on täynnä jonneja jotka viä kehtaa väittää jotain kossin porta prota hyviks vaikka ne on äänen laadultaan paskempia ku vaikka nokian alkuperäset paska kuulokkeet.. Alle 150 ei saa parempia kuulokkeita kun skullcandyt. mulla on tällä hetkellä 5 eri skullcandyt ja kaikki ehjinä ja vanhimmat on 3 vuotta sitte ostettuja...kyllä ne kestää kun vaan osaa pitää hyvää huolta niistä eikä vaan taittele/tunge taskuun miten sattuu.. ja jotkut kehtas väittää viä olevan huono basso....parempaa bassoa ei saa ku atomicin apocalypse x subbarista...On meinaan tehty kaikki skullcandyt basso painotteisiks mutta kumminki helvetin hyvällä korkeen äänen balanssilla. Skullcrusher mallissa on basso ihan omaa luokkaansa koska siihen on ihan erityinen basso vahvistin laitettu joka vaatii patterit.

      • aasikki

        Itse pidän juurikin skull candyjä jonne kuulokkeina. Myyvät vain hienon ulkonäkönsä (katu-uskottavuutensa) takia eikä äänenlaadussa ole tasan mitään kehumista (epätarkka basso jota on ainakin skullin nappikuulokkeissa liikaa = tunkkainen ääni) Tällä hetkellä itse käytän kosseja (porta pro) ja pari kertaa on hajonnut ja takuuseen korjattu, äänenlaatu ei ole mikään maailman paras mutta menee hyvin matkakuulikkeissa. Ja on se ääni ainakin parempi kuin skulleissa. Ja kossihan on laatumerkki ja valmistaa muitakin hyviä kuulokkeita toisin kuin skullcandy ja beats audio jotka myyvät kuulokleita hienolla ulkokuorella mutta hintaan nähden huonolla äänenlaadulla. Mutta kaikkihan saavat pitää juuri niistä kuulokkeista joista pitävät eikä kaikkien tarvi olla asiantuntijoita (siis aivan kuin itse olisin... Turha luulo) joten saa ne kuulokkeet ostaa hienon ulkonäönkin takia :)


      • Pyh!

        Pyh! Skullcandyissä on paskin äänenlaatu mitä oon kuullu.


    • slkfnaaarrrgh

      Skullcandyissa ei ole mitään muuta hyvää kuin ulkonäkö.

      Kahdet olen omistanut ja ikinä enää en osta, vaikka mitä tulisi. Puristavat aivan sikana päätä ensihetkestä kun ei voi säätää kuin pituussuunnassa ja lisäksi ovat aivan romut. Hajoavat välittömästi. Painavat korvia korvakorun kohdalta vammaisen mallinsa vuoksi.

      V*tuttaa kun piti ostaa nämä toiset, tekisi mieli taittaa kahtia.

      • slfkasaaarrggh

        Edelliset candyt kestivät alle kaksi kuukautta ja sen jälkeen ostetut alle 10 euron kuulokkeet palvelivat 2 vuotta ja olivat paljon paremmat kaikin puolin. Se kertoo tarpeeksi.


    • Molemmat menee

      Itelläni on sekä Kossin PortaProt ja Candyn Lowriderit. Mielestäni ei ole isoa eroa ja tykkään molemmista mutta matkoilla PortaPro on mielestäni hieman parempi, kotikäyttöön taas Skullcandy. Candyt tosin olen omistanut peräti vuorokauden ja Kossit hajos liittimestä parin kuukauden jälkeen, oon miettiny että voikohan sen korjata jotenkin...

    • juupd

      turhaan ostaa mitää hikisiä skullkandy p*skoja... niissä maksaa vain logo... suosittelen kossin kuulokkeita ja viellä parempia ovat sennheiserin tuotteet!!

    • Tietämätön

      Onko Skullcandyn Freestyle kuulokkeet hyvät? Veli ainakin kehui.

    • jokuvaanpölöpälä

      okei laadun ja puhtaan äänen nimissä pakko sanoo suoraan se joka alkaa kehuu jotain vitun skullcandyn kuulokkeita täytyy olla pahasti retard ja jälkeenjäänyt tai sitten ei oo musakorjaa ollenkaa ja mitään tajua hyvän äänen ja laadun päälle kuulokeitten suhteen skullcandyt sanon suoraan olen testannut ja sanon suoraa sellasilla pilipali muovihärpäke halppis komponentti pelletrendi retard paska kuulokeilla tee mitään ne voi heittää saman tien seinään tai nuijjia vasaralla paskaks ja vetää vessanpytystä alas ja pyyhkiä perseensä niihin tai räjäyttää pommilla taivaan tuuliin mua oikeesti järkyttää et jotkut ihmiset kehuu kaikkea paskaa mitä tuolta elektroniikka puolelta myös löytyy mä sanon teille kolme luotettavaa kuuloke merkkiä joista varmasti moni hifisti ja hyvän äänenlaadun kannatava on samaa mieltä munkaa AKG. Sennheiser. Beyerdynamic. ovat kuuloke merkkejä jotka on laatua ja todellisii kuulokemerkkei joilla on pitkät perinteet hyvän äänenlaadun kanssa tollaset skullcandy pilipali paskat niillä voi pyyhkiä persettään ja vetää vessanpöntöstä helvettiin ne skullcandy on järkyttävää paskaa thats it.

      • aasikki

        Rakastan sinua


    • jokuvaanpölöpälä

      musakorvaa siis korjaan.

    • Mimiloveyou

      Itellä pyöriny 1 vuoden lattialla,oon siis käyttäny niitä jokapäivä(: ei oo menny mikskään! Hyvä kun saa kasaksi ja kiva ulkomuoto! Äänenlaatu ok!

    • skullcandy=paskaa

      älä missään nimessä osta skullcandyn paskoja. niissä ei oo äänenlaatun panostettu paskan vertaa. jos joku väittää että äänenlaatu on hyvä niin ei oo kyllä hyviä kuulokkeita nähnykkään. mielummin samaan hintaan esim sennheiserin jotkut kuulokkeet jos ulkonäöllä ei väliä. mutta jos haluaa kulkea kylillä luurit korvil nii ehdottasin utuollaisia http://www.gsm-store.com/urbanears-plattan-black.html?ad=hintaseuranta&ad_src=hintaseuranta.fi&ad_content=Urbanears Plattan, kuulokkeet&ad_prodid=384558. itsellä ollut nyt jotain 2 vuotta käytössä ja hyvin toimii. äänenlaatu hyvä hintaan nähden. johto on paksua kangasta ei sotkeennu ja kestää. johto on joutunut koville ja edelleen ehjä. ja kuulokket taittuu kasaan

    • jara14jj

      Ostin kaverilta jotku random skullcandyn "rasta" napit, ja ihan ok.
      Ostin sitten samalta henkilöltä pari päivää sitten 2e skullcandy lowriderit, ja ääni kuulostaa tosi huonolta, ja en ainakaan itse tunnistanut hirveästi bassoa.
      Sitten ostin seuraavana päivänä Koss Portaprot 30e ja on ja vie 100-0 KAIKESSA!
      Joten kannattaa vaikka ostaa ne, (Portaprot on 10e halvemmat kuin lowriderit, ainakin netissä)

    • ssssssssssssssssssss

      älkää hyvät ihmiset ostako koskaan skullcandyn kuulokkeita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe