Tapahtui automatkalla joulua edeltävillä viikoilla vuosia sitten, kun mainoksia tuli telkusta ja radiosta kyllästymiseen saakka. Poika, silloin about 4,5 v. pohdiskeli turvapenkistään käsin...
"Mitäköhän mä voisin toivoa joululahjaksi, jos oisinkin vanha. No mutta hyvänen aika, mähän voisin toivoa Braunin pikaimurin. Sillä tulee niin kätevästi siistiä".
Ei keskustelun aihe
4
851
Vastaukset
- Nuo mainokset
kyllä jäävät hyvin lasten päähän..
Meillä kanssa jäi 7-päivää lehden TV-mainos mieleen.. Kysyin kotimatkalla hoidosta, että kuinka päivä meni?
Vastaus takapenkiltä;
-Jos et tiedä, tilaa seiska!- &(&&(&
Monia muitakin ihmetyttää julkkisjuorut.Lukija on nähnyt vaivaa salkkari Sepon kuvista niin palkkio vaivainen 400€.Taas sitten kun on taas B-luokan bb-tähti jonka on nähty tai kuultu tekevän jotain huhun mukaan aina mätkähtää 1000€ tilille automaattisesti ilman kuvalllista dokumenttia.Olisi myös hauska tietää paljonko tilauksista on sosiaalitoimen kustantamia,kun voi kuulemma hyväksyttää yhden lehden tilauksen.
- kaikki ei ole totta
&(&&(& kirjoitti:
Monia muitakin ihmetyttää julkkisjuorut.Lukija on nähnyt vaivaa salkkari Sepon kuvista niin palkkio vaivainen 400€.Taas sitten kun on taas B-luokan bb-tähti jonka on nähty tai kuultu tekevän jotain huhun mukaan aina mätkähtää 1000€ tilille automaattisesti ilman kuvalllista dokumenttia.Olisi myös hauska tietää paljonko tilauksista on sosiaalitoimen kustantamia,kun voi kuulemma hyväksyttää yhden lehden tilauksen.
Sossu ei tasan tarkkaan maksa mitään ylimääräistä lehden tilauksesta.
Jos sossuasiakas tilaa lehden, niin se on maksettava siitä samasta perusaosasta, josta maksetaan myös ruoka, vaatteet, tv-lupa, kännykkä, netti jne. - hihihihihiiii
TÄÄ OLI HYVÄ =D kyllä nauratti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419