mitä silloin tapahtuu, onko siihen jokin mekaaninen syy,virheellinen käyttö, vai mikä se sitten kaataa koneen.
Mitenkä
5
424
Vastaukset
- ....
joka estää koneen käyttämisen.
- auttaa
tukipalvelu???
- jos se
sattuu kaatumaan pöydältä niin sehän piru menee rikki sitten.
Yleensä syy on tekninen, mutta syitä voi olla useita. Ensinnäkin jos koneessa on vielä takuu kannattaa viedä kone huoltoon. Joka tapauksessa kannattaa pistää ylös missä tilanteessa ja kuinka pitkän käytön jälkeen kaatuminen tapahtuu. Esimerkki syinä voivat olla muistit viallisia/huonosti paikallaan, prosessori kuumenee liikaa, vaatii puhdistusta. Emolevy viallinen. Asetukset joiltain osin väärät. Helpoin tapaus olisi jos jokin sovellus tai peli jonka olet asentanut on yhteensopimaton laitteiston tai käyttöjärjestelmän kanssa. Eli mietipä olitko asentanut jonkin pelin tai sovelluksen vähän ennen kun kone rupesi kaatuilemaan. Tai olitko ottanut jonkun päivityksen juuri ennen kaatuilua.
- sellainen...
ku käyttöjärjestelmän ilmoittaminen mitään ? esim.. xp omatietokona oikeella klikki hallitse--tapahtumienvalvonta sieltä lukee lokit eiköhän alkaa avautumaan mikä aiheuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 25465
- 44459