Kun otatte soneralta jonkin paketin, harkitkaa tarkkaan mitä siihen sisällytätte!
Nimittäin kun teette siihen muutoksia sonera laskuttaa siitä aika huolella...
Kun sain vaihdettua..olo on kuin olisin päässyt h*****vasta akasta eroon.
Varoitus kaikille
5
721
Vastaukset
- lukee käyttöehdoissa.
Pakettia voi suurentaa veloituksetta, mutta pienentäminen maksaa. Tietenkin pitää miettiä etukäteen, mitä tarvitsee ja mitä ei.
- joten missä sinun
pointti oli vai oletko niin tumpula jotta vaihdat kerran kuukaudessa pakettia.Itsellä toinen kytky menossa ja yhden kerran vaihtanut vaan ja isommaksi eli ilmaiseksi.
- make happy..
jeps..raha kelpaa.. Sehän on selvä kaikille. Mutta palataan parisuhteen pariin vaikka ;) 'sentään onnellinen että pääsin tuosta huoraavasta rahaa syövästä eukosta eroon' jatketaan kupin ottoa vaikka suomen hienon taloustilanteen puolesta.. Suositaan suomalaista ja potkitaan...jotain mitä on kiva potkia..
- maksaa 9,9e
make happy.. kirjoitti:
jeps..raha kelpaa.. Sehän on selvä kaikille. Mutta palataan parisuhteen pariin vaikka ;) 'sentään onnellinen että pääsin tuosta huoraavasta rahaa syövästä eukosta eroon' jatketaan kupin ottoa vaikka suomen hienon taloustilanteen puolesta.. Suositaan suomalaista ja potkitaan...jotain mitä on kiva potkia..
paketin pudotus vaikka 4000min nollaan, niin elisalla maksaa yhden PYKÄLÄN pudotus 25e. Arvaa sainko tuntuvan laskun ja musta tuli soneran asiakas.
- mennyt soneraan..
maksaa 9,9e kirjoitti:
paketin pudotus vaikka 4000min nollaan, niin elisalla maksaa yhden PYKÄLÄN pudotus 25e. Arvaa sainko tuntuvan laskun ja musta tuli soneran asiakas.
en vaikka olisi viimeinen operaattori..
se putka riitti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288