Ohjelmaan tuli ihka ensimmäinen matka Istanbuliin,
matkaoppaat suosittelevat mm. nahkatuotteiden
ostamista, eli kerro jos ostit vaikkapa laadukkaan
nahkatakin tai housut olitko tyytyväinen hintaan,
laatuun ? Mistä ostit? Hotelli on vielä varaamatta
mikä olisi sopiva kahdelle aikuiselle keskustasta?
Kiitos asiallisista vastauksista, matkakirjoja
luemme kovin itsekkin, mutta aina omakohtainen
kokemus joltakin jo kaupungissa käyneeltä on eduksi.
Laadukkaat
4
837
Vastaukset
- tinkii
illalla vika customer.tinkii takin 800 eurosta 150 euroon.juomineen varaa tunti aikaa.
- useita ostanut
Jos polla kestää tinkimistä ja tyrkyttämistä, niin Grand Bazarissa löytyy mutta lähtöhinnat ovat tosi pahoja.
Siksi itse ostamme takit aina lentokentälle menevän rantatien varrella ja Zeytinburnyn kohdalla olevasta Deri Sarayi'sta ("Nahkalinna"), jossa on suoraan oikeat lähtöhinnat ja joihin saa ehkä pientä pyöristystä - kannattaa mainita olevansa Suomesta. Hinnat noin 200€ riippuen malleista; turkkilaiset takit ovat kevyttä ja pehmeää lampaannahkaa, kun taas Suomessa yleisesti myytävät halpatakit ovat painavaa ja huokoista sikaa. Paras tapa on ottaa Aksarayn alueelta taksi, mutta koordinaatit pitää osata itse kertoa; kestää 10-15min.
Deri Sarayista voi kävellen suunnistaa vajaan parin kilsan päähän kohti Olivium Outlet Shopping Centeriä, sillä kävelymatkan varrella on runsaasti nahkaliikkeitä, tosin osa saattaa toimia vain tukkurina mutta olemme kyllä niistäkin ostaneet. Oliviumissa on kaikkea muutakin vaatetavaraa; sieltä pääsee bussilla takaisin esim. Taksimiin. - Zeynep1
Olen samaa mielta Deri Sarayista. Myos Grand Bazaarissa myydaan nahkatakkeja.
Mutta Istanbulissa on niin paljon kaikkea etta klikkiytyminen nahkatuotteisiin on sinallaan vahan holmoa. Kierrelkaa ja katselkaa, jos nahkatakki ei osu eteen, kaupungissa kylla riittaa tekemista, nakemista ja ostamista.
Hotelli kannattaa ehdottomasti varata Taksimin/Beyoglun alueelta. Unohda Sultanahmet - se on turistirysa, jossa ruokapaikat on paljon kalliimpia ja tarjonta paljon heikompaa kuin Taksimissa. Lisaksi Sultanahmetissa vain ani harva paikallinen viettaa aikaansa ja siella pain seikkailevilla taksikuskeilla on paha tapa kusettaa ja kunnolla.
Terveisin Istanbulista, taalla on melkein jo kevat.- se tulee
koko viimeisen viikon siellä satoi vettä ja räntää. Aurinkoa ei näkynyt. Ihan vielä oli talvista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882