Festerit 09

kesääodotellessa

Mitkä ovat suomen parhaat festarit? Minne kannattaa suunnata ja minkä takia? :) Olen miettinyt meneväni ainakin kahdelle festarille tänä kesänä, mutta tarvitsen vähän jeesiä valinnassa. Musiikkihan aika pitkälti toki ratkaisee, mutta festarifiiliksiä haluaisin kuulla! Missä paras?

13

2441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sit provinssiin
    • dsad

RMJ, Provinssi ja Sonisphere

• vadixxe

Konemetsään kannattaa mennä. Ne on nyt tänä vuonna 4 päiväiset =) =) =)

• ^^

osaako joku kertoa minkälaiset suihkut siellä konemetsässä on? mietin että voiko siellä käydä rauhassa suihkussa ilman että hirveä jono edessäsi? kuulin huhuja että suihkut olisivat siellä aika avoimet että ihmiset voivat vaan tulla eteesi tuijottelemaan sinua kun olet suihkussa?ja onko naisille ja miehille sama suihku? kiitos etukäteen =)

• porilainen porista

Ihan sama mitkä festarit, mutta PORIIN. Täällähän on rmj, jazzit ja tietty Metallica.

• kans

sitä oon tosin miettiny, rmj varsinki :)

• ...

..ei edes tarvi keskustella !
      Paras paikka on Pori, ja Metallica!

• nixuu

No etelä-pohjanmaalla tuurissa. MILJOONA ROCK !!!!

Perjantaina 31.7.2009 esiintyvät Viilto, Mustat Enkelit, Europe,Yö sekä Danny.

Lauantaina 1.8.2009 lavalle nousevat Popeda, Paula Koivuniemi, Jani Wickholm, Scorpions ja Eppu Normaali.

• kesääfiiwis

artistit ja yhtyeet pystyn tsekkaamaan netistä, niinkun kaikki muutkin :) mietin tässä vaan parasta festarifiilistä, koska se on aika olennainen juttu kumminkin.

• nixuu
        kesääfiiwis kirjoitti:

artistit ja yhtyeet pystyn tsekkaamaan netistä, niinkun kaikki muutkin :) mietin tässä vaan parasta festarifiilistä, koska se on aika olennainen juttu kumminkin.

No sitten ehdottomasti Pori

• !.!
        nixuu kirjoitti:

No sitten ehdottomasti Pori

jazzeista en tiedä mutta rmj on kuningas! sinne kaikki!

• kaverikas

ilosaarirockiin

hyvä meininki ja iloisia ihmisiä. aurinko paistaa ainakin melkein aina. ei tarvii olla yksinään, löytää heti seuraa

• tohtori laine

Ämy, kesälomaexpress(HUOM."festarit") ja wanaja :D
        Kaikki hämeenlinnassa ja ämy ja kesä ilmasia ;)

Tohtori Laine kuittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin

Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000
      Maailman menoa
      533
      8536
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      158
      1172
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      806
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      686
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe