Suomalaisia Perussa tällä hetkellä ?

nena_85

ketään Suomalaista Perussa tällä hetkellä ? Olisi kiva tutustua muihin Suomalaisiin Perussa. Olen tällä hetkellä Limassa.

7

2685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma tarina ?

Limassa, räässä vai liimassa, ota yhteys konsulaattiin, ja varo niitä pyssymiehiä, voivat vaikka ampua ja ryöstää. Omituista, että ääkköset ja öökköset tulevat näkyviin, mitä näppäriä käytät ?

• ryöstellä!

• Steffo

Taitaa olla suomalaiset aika harvassa siellä. Kiersin maata vuonna 2006 neljä viikkoa, enkä tavannut kuin yhden suomalaisen, ja hänkin asui Ruotsissa! Toivottavasti matkasi on onnistunut! Minulle jäi erityiseti mieleen Titicaca-järven ympäristö.

• Suomalainen perunanenä

Perussa ei ole yhtään ainutta suomalaista lisäksesi tällä hetkellä. Voi voi!

Jos haluat olla suomalaisseurassa, mikset pysynyt Suomessa?

• los finlandeses

Hoh hoijakkaa, siis ap. ei varmaankaan siellä Perussa oleskellessaan halua "olla koko ajan suomalaisseurassa". Ja varmaan on joutunu/saanu olosuhteiden pakosta ihan riittävästi oleskelemaan sekä perulaisten että muun maalaisten esim. turistien seurassa.

Eikö nim. Suomalainen perunanenä ole itse koskaan oleskellu pitkiä aikoja ulkomailla, ei näemmä. Kuten ap:kin, niin sillon voi ruveta kaipaamaan muutaman oman maalaisen ihmisen tapaamista, se on ihan eri asia ku pelkästään oman maalaisten seurassa koko ajan oleskelu. Kyllä kaikenmaailman kokeneet mualimaa työkseenkin kiertäneet toimittajat ja vaikkapa merimiehet mielellään jutustelee eksoottisissa maissa välillä oman maansa ihmisten kanssa, se on mitä luonnollisin ilmiö.

• JJ

Moi!

Kyllähän meitä varmaan on muitakin..
      Itse muutin tänne tuossa vuodenvaihteen jälkeen, eli asun täällä siis vakituisesti.
      Sijaintini on pohjois-Perussa, rannikolla. Jos haluat, niin pistä postia suomiperu(at)gmail.com, niin jutskaillaan lisää.

• finlandesperuano

Perú, täältä tullaan!!!!!!!!!!!!!!

QUE SUBA EL PERÚ CARAJO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ääähhh.....kestää viel puol vuotta et pääsen sinne takasin....toivottavasti asumaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      318
      2923
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70