Alas on Madonnakin vajonnut...

realsisiti

Niin taitaa vaan köyhienkin pennoset kelvata, että elähtänyt 50-v täti suostuu vaivautumaan tänne pohjolan perukoille esiintymään jollakin entisen sataman konttialueella. No, raha ratkaisee.

22

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että...

      Madonna-faneilla on paljon hauskempaa elämässään kuin joka asiasta marmattavilla kyynikoilla.

      • vihdoinkin maailmalla. Siksi menestyneetkin artistit ja bändit tulee tänne. He tietävät, että täälläkin riittää konsertteihin kuulijoita riittämiin.


    • Petter X

      keskitysleirivanki. Steroidilihakset ja pirillä alas vedetty rasvaprosentti, ainakin kuvista päätellen. En maksaisi hänen keikkalipustaan latin latia.

      • maksaisitkin,

        et silti pääsisi sinne, koska kaikki 80000 lippua myytiin jo loppuun. Eat your heart out.


      • jigi111
        maksaisitkin, kirjoitti:

        et silti pääsisi sinne, koska kaikki 80000 lippua myytiin jo loppuun. Eat your heart out.

        Elähtänyttä vanhaa kääkkää katsomaan!

        Eat your heart for dinner!


      • onny
        jigi111 kirjoitti:

        Elähtänyttä vanhaa kääkkää katsomaan!

        Eat your heart for dinner!

        kaksytkaksvuotias boifrendi. Mä ainakin oon ihan et wau, millon tulee vauvoja.


      • sentään
        onny kirjoitti:

        kaksytkaksvuotias boifrendi. Mä ainakin oon ihan et wau, millon tulee vauvoja.

        5-kymppinen enää synnyttää.


      • Dickboy
        onny kirjoitti:

        kaksytkaksvuotias boifrendi. Mä ainakin oon ihan et wau, millon tulee vauvoja.

        Sexi maistuu tällekin tädille vaikka on vähän rupsahtanut. Rahalla saa nuorempia kundeja ja vakituinen on turvallisempi kuin seuralaispalvelun pojat.


      • maksaisitkin, kirjoitti:

        et silti pääsisi sinne, koska kaikki 80000 lippua myytiin jo loppuun. Eat your heart out.

        kaikki 88 tuhatta lippua meni kolmessa tunnissa mutta monikohan näistä on tosifani? ja monikohan on iha muuten vaan liikkeellä. eli käyvää nyt kattomassa/kuuntelemassa ku kerta mahollisuus ja siihen päälle kunnon känni ettei varmasti muista mittää koko konsertista mitää.


      • paljon tosifaneja
        KING_SALOMON kirjoitti:

        kaikki 88 tuhatta lippua meni kolmessa tunnissa mutta monikohan näistä on tosifani? ja monikohan on iha muuten vaan liikkeellä. eli käyvää nyt kattomassa/kuuntelemassa ku kerta mahollisuus ja siihen päälle kunnon känni ettei varmasti muista mittää koko konsertista mitää.

        , koska myytiin niin nopeesti loppuun. Ei casual-fanit jaksa tuntikausia jonottaa.


    • poljanovski

      Madonna tekee helpon keikan ja kerää tuotot.

      Suomalainen köyhä seisoo satama-alueella, ehkä sateessa, näkee jossain 200 metrin päässä vilauksen Madonnasta (vai oliko se joku taustalaulaja?), kuulee huonosti laulettua purkkapoppia ja jotain idioottimaisia "Fuck you Helsinki"- huutoja... Ja luulee kokeneensa jotain todella hienoa.

      Kuka siis on alhaalla, kuka ylhäällä?

      • sairaita :D

        PATA SE KATTILAA SOIMAA JA JOS MADONNA EI KIINNOSTA ÄLKÄÄ TULKO PUHUMAAN SCHEISSEÄ TÄNNE PALSTALLE!! TE ETTE KESTÄ MADONNAA KOSKA ETTE OLE ITSE MENSTYNEITÄ JA OLETTE KULAHTANEITA KALKKUNOITA KAIKKI!


      • En nyt riitaa halua haastaa
        sairaita :D kirjoitti:

        PATA SE KATTILAA SOIMAA JA JOS MADONNA EI KIINNOSTA ÄLKÄÄ TULKO PUHUMAAN SCHEISSEÄ TÄNNE PALSTALLE!! TE ETTE KESTÄ MADONNAA KOSKA ETTE OLE ITSE MENSTYNEITÄ JA OLETTE KULAHTANEITA KALKKUNOITA KAIKKI!

        mutta tämä sinun kommenttisi, "TE ETTE KESTÄ MADONNAA KOSKA ETTE OLE ITSE MENSTYNEITÄ JA OLETTE KULAHTANEITA KALKKUNOITA KAIKKI!", viittaako se siihen että te jotka pidätte Madonnasta ja hänen musastaan, olette rikkaita ja menestyneitä ihmisiä? "JOS MADONNA EI KIINNOSTA ÄLKÄÄ TULKO PUHUMAAN SCHEISSEÄ TÄNNE PALSTALLE!!". Toikin oli kiintoisa kommentti, sillä eihän mikään palsta (lukuunottamatta FANIpalstoja) ole mikään jos ei ole myös negatiivisia näkökulmia. "PATA SE KATTILAA SOIMAA". Mikä pata? Mitä kattilaa? Nämä kaikki edellämainitut viestit ovat joko negatiivisia tai positiivisia Madonnan ja hänen faneihinsa kohdistuen. Oletko koskaan kenties ajatellut, että ehkäpä joku ei pidä Madonnasta siksi, että hänen käytöksensä ja olemuksensa, musiikkinsa yms. ei kolahda tiettyyn ihmiseen?


      • Vanha kalkkuna
        sairaita :D kirjoitti:

        PATA SE KATTILAA SOIMAA JA JOS MADONNA EI KIINNOSTA ÄLKÄÄ TULKO PUHUMAAN SCHEISSEÄ TÄNNE PALSTALLE!! TE ETTE KESTÄ MADONNAA KOSKA ETTE OLE ITSE MENSTYNEITÄ JA OLETTE KULAHTANEITA KALKKUNOITA KAIKKI!

        Madonnaa ja kaikkia hänen kaltaisiaan naisia, jotka eivät osaa/uskalla näyttää ikäisiltään. Vaikka kuinka monta kohotusta tehtäisiin, todellisen iän näkee Madonnankin vartalosta. Jos artistilla on musiikki pääosassa, ei sitä tarvitse esittää puolialasti. Nuoret on asia erikseen, mutta tässä tapauksessa se on lähinnä irvokasta katsottavaa.


      • En ole ikinä
        Vanha kalkkuna kirjoitti:

        Madonnaa ja kaikkia hänen kaltaisiaan naisia, jotka eivät osaa/uskalla näyttää ikäisiltään. Vaikka kuinka monta kohotusta tehtäisiin, todellisen iän näkee Madonnankin vartalosta. Jos artistilla on musiikki pääosassa, ei sitä tarvitse esittää puolialasti. Nuoret on asia erikseen, mutta tässä tapauksessa se on lähinnä irvokasta katsottavaa.

        vielä nähnyt yhtä hyvän näköistä 50-vuotiasta naista kuin Madonna. Perus 50-vuotias nainen on keskivartalolihava, naama valahtanut ja vaatteet näyttävät siltä kuin oltaisiin pukeuduttu kyläkauppaa varten.

        Määrittele "oman ikäisensä näköinen". Me kaikki olemme yksilöitä, ja on virkistävää että on Madonnan kaltaisia ihmisiä jotka ravistelevat vanhanaikaisia käsityksiä siitä "miltä kuuluu/pitää/täytyy näyttää. Go Madonna!


      • tyyppiesimerkki
        En ole ikinä kirjoitti:

        vielä nähnyt yhtä hyvän näköistä 50-vuotiasta naista kuin Madonna. Perus 50-vuotias nainen on keskivartalolihava, naama valahtanut ja vaatteet näyttävät siltä kuin oltaisiin pukeuduttu kyläkauppaa varten.

        Määrittele "oman ikäisensä näköinen". Me kaikki olemme yksilöitä, ja on virkistävää että on Madonnan kaltaisia ihmisiä jotka ravistelevat vanhanaikaisia käsityksiä siitä "miltä kuuluu/pitää/täytyy näyttää. Go Madonna!

        siitä nykyajan ilmiöstä, että epätoivoisesti roikutaan kiinni "ikuisessa nuoruudessa". Sen vuoksi pitää olla paljon nuorempi poikakaverikin. Ei 50-vuotias nainen enää "tihku seksiä", vaikka riisuisi julkisesti alasti. (Eikä varsinkaan silloin!) Oikeasti seksikkäitä ovat ranskalaiset naiset, vielä viisikymppisinäkin.


      • ---------------------------...
        tyyppiesimerkki kirjoitti:

        siitä nykyajan ilmiöstä, että epätoivoisesti roikutaan kiinni "ikuisessa nuoruudessa". Sen vuoksi pitää olla paljon nuorempi poikakaverikin. Ei 50-vuotias nainen enää "tihku seksiä", vaikka riisuisi julkisesti alasti. (Eikä varsinkaan silloin!) Oikeasti seksikkäitä ovat ranskalaiset naiset, vielä viisikymppisinäkin.

        "Oikeasti seksikkäitä ovat ranskalaiset naiset, vielä viisikymppisinäkin. "

        Ja tämähän on naurettavin väite ikinä.


      • katso kuvaa
        En ole ikinä kirjoitti:

        vielä nähnyt yhtä hyvän näköistä 50-vuotiasta naista kuin Madonna. Perus 50-vuotias nainen on keskivartalolihava, naama valahtanut ja vaatteet näyttävät siltä kuin oltaisiin pukeuduttu kyläkauppaa varten.

        Määrittele "oman ikäisensä näköinen". Me kaikki olemme yksilöitä, ja on virkistävää että on Madonnan kaltaisia ihmisiä jotka ravistelevat vanhanaikaisia käsityksiä siitä "miltä kuuluu/pitää/täytyy näyttää. Go Madonna!

        Minä taas olen sitä mieltä, että on vaikea löytää 50-vuotias nainen, joka olisi "luonnontilassa" rumempi kuin Madonna.

        Katso kuvaa ja päättele itse:

        http://abcnews.go.com/Entertainment/CelebSnapshots/popup?id=3660666&contentIndex=1&start=false&page=15


      • valita kuva jossa Madonna o...
        katso kuvaa kirjoitti:

        Minä taas olen sitä mieltä, että on vaikea löytää 50-vuotias nainen, joka olisi "luonnontilassa" rumempi kuin Madonna.

        Katso kuvaa ja päättele itse:

        http://abcnews.go.com/Entertainment/CelebSnapshots/popup?id=3660666&contentIndex=1&start=false&page=15

        näköinen. Madonna myös luonnontilassa ja omana itsenään, katso kuva:

        http://www.exposay.com/celebrity-photos/madonna-madonna-going-to-her-gym-to-kaballah-and-then-to-the-recording-studio-with-justin-timberlake-0avzrJ.jpg

        Rupsahtanut? Lihava? Kuvottavan irvokas? Enpä usko.


      • bott

      • katso kuvaa
        valita kuva jossa Madonna o... kirjoitti:

        näköinen. Madonna myös luonnontilassa ja omana itsenään, katso kuva:

        http://www.exposay.com/celebrity-photos/madonna-madonna-going-to-her-gym-to-kaballah-and-then-to-the-recording-studio-with-justin-timberlake-0avzrJ.jpg

        Rupsahtanut? Lihava? Kuvottavan irvokas? Enpä usko.

        >"Rupsahtanut? Lihava? Kuvottavan irvokas? Enpä usko."

        Enhän minä väittänytkään, että Madonna olisi rupsahtanut tai lihava. Sanoin että hän näyttää muumiolta.

        Muumiot eivät rupsahda, vaan näyttävät aina samoilta. Eivätkä ne liho.

        Eikä Madonna ole kuvottavan irvokaskaan, silloin kun hän tuolla lailla vain kävelee. Niin kuin eivät ole muumiotkaan. Muumiossahan on jopa tiettyä arvokkuutta.

        Irvokkaaksi Madonna muuttuu vasta kun hän vetää showta sillä hänelle tyypillisellä "vihainen teinityttö" -asenteella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1354
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1042
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      52
      889
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      828
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      780
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      690
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      690
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      673
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe