Kumpi parempi, Mallorca vai Kreeta tai ylipäänsä Kreikka? 20 kertaa ollaan Mallorcalla käyty ja nyt ehkä mennään kesällä johonkin Kreikkaan, tai sitten ei. Kertokaa plussat ja miinukset
MallorcaVastaan Kreikka
4
1661
Vastaukset
- don luis
kerran korfulle siten että tulimme mallorcalta ja olimme kotona alle vuorokauden.oli hyvä verrata.kirjoitin tuttaville,että sivistys on aikoinaan kreikasta lähtenyt,mutta ei ole tullut takaisin.kaikki alkeellisempaa kuin espanjassa vaikka suunnilleen saman hintaista.
- arvostelija
Olen käynyt kerran Kreikassa,Rhodoksella,eikä mitään valittamista ole.Ainoa mikä vähän tökki,oli musiikki,joka oli aina ja joka paikassa ns,Zorbasta.Pidän itse kuitenkin Espanjasta ja Espanjalaisista enemmän.Olen siis huono arvostelemaan kumpi on parempi.Ehkä teille sopisi hyvin,käynti Kreikassa,edes kerran.Siinähän sitten tulisi selväksi,kumpaan haluatte jatkossa mennä.Joka tapauksessa hyvää lomaa,kumpaan sitten päädyttekin.
- Serwessa huevos con gas
Kyllä se taas on niin että Mallorca voitti, ipanat vaativat. Nyt vaihdetaan Palma novan maisemat Santa ponsaan.
- annikka61
Molemmat siis sekä Kreikka että Mallorca ovat hyviä kohteita. Syksyllä kävin Kreikassa ja huhtikuussa menossa Mallorcalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712