Myydään pienen perheen okt järven läheisyydessä !

Kajban

Pienen perheen koti maalla lähellä palveluita askolan kirkonkylällä. Tila koostuu päärakennuksesta 55 m2, vierastalosta( 2 lämmintä huonetta n. 40m2) ja liiteri/sauna/navettarakennuksesta. Päätalon keittiö, lattiat, seinät (ja osa sähköistä) uusittu täysin 07/08. Talossa 3 eri tulisijaa, joka mahdollistaa pienet lämmityskulut. Tästä koti omaan rauhaa rakastavalle, kuitenkin niin lähellä palveluita. Pihalla runsaasti marjapensaita ja omenapuita. Koiraihmisille unelmapaikka!

150 000e

Soita ja kysy lisää!

0505422755

9

1348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapari22
    • on tontti?

Aika hintava neliöihin nähden.
      Kuka tehnyt remontin? Ammattimies vaiko joku muu.

• Ainahan saa yrittää

kohdalla on hyvä mainita että yleinen tie kulkee talon pihan halki. Vaikka ei ole kauheaa liikennettä, niin ohiaja auto nostattaa kivan hiekkapilven.

• voi voi...
        Ainahan saa yrittää kirjoitti:

kohdalla on hyvä mainita että yleinen tie kulkee talon pihan halki. Vaikka ei ole kauheaa liikennettä, niin ohiaja auto nostattaa kivan hiekkapilven.

No siehää sen tiedät, vaan eipä kulje kauaa :)

• uimaranta
        voi voi... kirjoitti:

No siehää sen tiedät, vaan eipä kulje kauaa :)

että tie ei siirry

• Kajban
        uimaranta kirjoitti:

että tie ei siirry

niin no tuossa aikaisemmin kirjoittanut oli oikeassa että kyllä se tie vaan siirtyy kiertämään tämän paikan, toivottavasti jo nyt tämän kevään aikana.
        Jos omaat mielestäsi varmaa tietoa niin ilmoittele ihmeessä omilla tiedoillasi tännekkin päin, jotta pysyy oikeatkin asukkaat tietoisena siitä, että suunnitelmat on muuttuneet.
        Nimimerkin takaa on turha huudella =)...
        Terv.Kaj Bergström
        Puh.050-5422755

• Kajban
        Kajban kirjoitti:

niin no tuossa aikaisemmin kirjoittanut oli oikeassa että kyllä se tie vaan siirtyy kiertämään tämän paikan, toivottavasti jo nyt tämän kevään aikana.
        Jos omaat mielestäsi varmaa tietoa niin ilmoittele ihmeessä omilla tiedoillasi tännekkin päin, jotta pysyy oikeatkin asukkaat tietoisena siitä, että suunnitelmat on muuttuneet.
        Nimimerkin takaa on turha huudella =)...
        Terv.Kaj Bergström
        Puh.050-5422755

Ja VAIKKA tie ei siirtysikään, niin onko tuolla nyt niin suurta merkitystä, koska asiahan on ilmoituksessa kerrottu. Ja moni talo on tieden varsilla, eiköhän tuo "pöliseminen" ole ihan arkipäivää.

Mutta kiva että joku on ihan vallan asiakseen ottanut asiasta selvää kuinka paljon liikenne pöllyttää kenkin pihaa, ja kuinka paljon liikennettä kenenkin pihalla on :)

Mutta mukavaa kevään jatkoa kaikille!

• hunnye
        Kajban kirjoitti:

Ja VAIKKA tie ei siirtysikään, niin onko tuolla nyt niin suurta merkitystä, koska asiahan on ilmoituksessa kerrottu. Ja moni talo on tieden varsilla, eiköhän tuo "pöliseminen" ole ihan arkipäivää.

Mutta kiva että joku on ihan vallan asiakseen ottanut asiasta selvää kuinka paljon liikenne pöllyttää kenkin pihaa, ja kuinka paljon liikennettä kenenkin pihalla on :)

Mutta mukavaa kevään jatkoa kaikille!

meni tie pihassa tai vieressä! Äläkä huoli, noita pöljiä ihmispoloja maailma pullollaan, joilla ei oo muuta mielessä kuin kiusanteko. Ne ei nää ku huonot puolet joka asiassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5439
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3520
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      302
      3017
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      60
      2789
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      180
      2474
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2274
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1939
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      1932
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      94
      1849
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1431
    Aihe