Miten saa kuumeen yön aikana?

Nonii, ois huomenna yks koe mihin en oo lukenu yhtään ja perjantaina ois toinenkin koe ja siihenkään en oo lukenu yhtään :(

Sanokaa miten sais kuumeen yön aikana? Nukkuu ikkuna auki ilman peittoo?
Ilmianna
Jaa

255 Vastausta

helpompikin keino on! kuseta että sulla on ihan järjetön migreeni ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No jos on korvakuumemittari nii vaikka vanupuikolla hinkaa korvaa jonku aikaa ja sit heti menee mittaa nii saattaa näyttää lämpöö tai sit hankaa sitä tyylii housuja tms vasten. Toimii myös muilla kuumemittareil
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Suosittelen kokeilemaan mädän tai roskiksessa dipatun lihan syöntiä. Aiheuttaa mukavat oireet, flunssa on jo valmiiksi liian yleinen (teko)syy olla pois koulusta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Psykoosi on vakava mielenterveyden häiriö, jossa henkilön todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy usein karkealla tavalla siten, että henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa tosi epätodesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Dippaa teepussi lämpimään/haaleaan veteen ja pistä suuhun : )kuume nousee yön aikana. Huom ei kuumennettua teepussia.

omalla vastuulla.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
17 VASTAUSTA:
Tai pureskele tupakan muruja, korkea kuume nousee pariksi tunniksi :)

omalla vastuulla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
asdadhasdsja kirjoitti:

omalla vastuulla.
kokeilin kerran syödä tupakanpuruja, ei noussu kuume mut laatta lensi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
asdadhasdsja kirjoitti:

omalla vastuulla.
Niin siis jo poltetun tupakan tumpattuja muruja vai...?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vitut toimi saatana imeny kahta teepussia samaa aikaa 10min mitää vittu toiminu paska kylläki maistu suussa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
asdadhasdsja kirjoitti:

omalla vastuulla.
Miten saatte tohon alkuun ton tekstin lihavoituna? Esim sulla toi "Ainiin..."
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Mä aina imen teepusseja
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Harppuuna kirjoitti:
KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*
Mitä noista teit että kuume nous
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vitut3 kirjoitti:
vitut toimi saatana imeny kahta teepussia samaa aikaa 10min mitää vittu toiminu paska kylläki maistu suussa
Pistä kuumemittari kuumaan veteen vaik yöllä ja sitten sano aamulla ett sul on jotenkin pyörryttävä olo ja sittensä mittaat ja sitten sulla onse sama numero minkä sä mittasit yöllä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Harppuuna kirjoitti:
Okei
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vitut3 kirjoitti:
On tää kyl helvetin pahanmakusta😷
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Harppuuna kirjoitti:
KÄYTÄN NÄIT HUOME! meil on paskaa suunnistust EN haluu sinne
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tuleeko siitä ihan kipeäksi ja kuinka kauan se kestää?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ja kuinka kauan sen pitää olla suussa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Harppuuna kirjoitti:
Kuinka nopeasti kuume nousee jos imee teepussia
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Epätoivoinen kirjoitti:
Mitä noista teit että kuume nous
Söin itse sitä teetä ja hammastahnaa mutta nyt on huono olo Hyi helvetti kun sattuu mahaan ( söin siis äsken) onko aamulla enää huono olo?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Nielkää pussi nuuskaa niin eiköhän kuume ala nousta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
syö muutama savuke niin ei tarvitse tehdä sen jälkeen enää ikinä mitään
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jep.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mene lukemaan.
Kysy vanhemmiltas vaikka apua.

Testaa jotain uutta lukutyyliä.
Kirjota ylös mitä osaat.
JA sitten mitä et osaa.
Ja sitten opettele niitä mitä et osaa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Miksi mennä siitä mistä aita on korkein vaikka vieressä on portti?

Kuumemittari lämpimään veteen tai lamppuun. Ei-digitaalinen on ainakin aika helppo. Kunhan ei pidä liian kauaa jolloin se poksahtaa. Kokemusta. :DD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tempsa. kirjoitti:
Miksi mennä siitä mistä aita on korkein vaikka vieressä on portti?

Kuumemittari lämpimään veteen tai lamppuun. Ei-digitaalinen on ainakin aika helppo. Kunhan ei pidä liian kauaa jolloin se poksahtaa. Kokemusta. :DD
niin harvemmin seuraavastakaan portista ylös pääsee.

Ei ihminen opi ellei virheitä tee.
Pitää yrittää edes opiskella.
Sillä huono pohja ottaa kiinni myöhemmin.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
oon kokeillu kaikkee mut mikää ei toimi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
empsuuuu kirjoitti:
oon kokeillu kaikkee mut mikää ei toimi
Käy jää kylmässä suihkusussa mee ulos vähissä vaatteissa ja syö hammastahnaa ei oo vaarallista mutta helpoa kosk mun äiti on aina silleen että laita kuumemittari uudelleen ja se vahtii ärsyttävää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tupakanpuruja sukkiin. Imeytyy sieltä ihon läpi, ja nostattaa melko kovan kuumeen.
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
hankaa kuumemittaria johonkin.. kitka lämmittää ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Hammastahnaa ku mättää pari rkl suuhun ni nousee kuume.
tosin se onnistu vaan kerran.
ja sen jälkee oon meinannu oksentaa aina ku oon pessy hampaita :D että eihän siinä mitää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lintsari kirjoitti:
ja sen jälkee oon meinannu oksentaa aina ku oon pessy hampaita :D että eihän siinä mitää
Joo kiitti noista kaikista neuvoista, käytän niitä sit joskus. Menin sit kouluu ja tais tulla kokeista joku 6 mut mitäs sit :D En oo siinä vaiheessa että ne sit jää lopputodistukseen kun haen töitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
sama HLÖ kuin aloitusviest kirjoitti:
Joo kiitti noista kaikista neuvoista, käytän niitä sit joskus. Menin sit kouluu ja tais tulla kokeista joku 6 mut mitäs sit :D En oo siinä vaiheessa että ne sit jää lopputodistukseen kun haen töitä.
siis kun meen lukioon tai opiskelee, en hakee töitä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lintsari kirjoitti:
oon kokeillu tota hammastahnaa ei tehonnu ei tullu ees vähäkään lämpöö maha tuli kyl kipeeks
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En todellakaan suosittele hammas tahnaa ite kokeilin maha tuli kipeeks ja tuntu siltä että aivot jäätyy ja pysähtyy c: en todellakaan suosittele
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Älä kokeile tota hammasrahnajuttua saatat saada jonkun näkösen myrkytyksen. Olen kuullut ey kaks tuubia hammastahnaa on hengenvaarallinen määrä aikuiselle!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
LUE KOKEISIIN TAI KUUNTELE TUNNILLA
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Mulki pittäis olla kuumetta tiistaina tai huomenna. Nii mikä noista oikeesti toimii? (siis oikeest, oikeest)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
VITTU MUA ÄRSYTTÄÄ TOLLASET HIKET, MEIÄN LUOKALLA ON YKS JA SE ON IHA SAIRAS VALITTAJA. KOKEILE SINÄ NAUTTIA ELÄMÄSTÄ, ÄLÄ VAAN KOULUSTA.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
i have no name kirjoitti:
VITTU MUA ÄRSYTTÄÄ TOLLASET HIKET, MEIÄN LUOKALLA ON YKS JA SE ON IHA SAIRAS VALITTAJA. KOKEILE SINÄ NAUTTIA ELÄMÄSTÄ, ÄLÄ VAAN KOULUSTA.
SYö hammastahnaa kaveri sai kaks pvää kuumetta (Y)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
LintSARi xD kirjoitti:
Mulki pittäis olla kuumetta tiistaina tai huomenna. Nii mikä noista oikeesti toimii? (siis oikeest, oikeest)
Pistä kuumemittari kuumaan veteen aamulla sillonku vanhemmat ei oo heränny ja sit ku vanhemmat herättää/herätyskello soi niin sanot että sua pyöryttää ja sit se/ne mittaa kuumeen ja ne sanoo 38.0-40.0
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
rändom kirjoitti:
SYö hammastahnaa kaveri sai kaks pvää kuumetta (Y)
rändom mitä tuo (Y) meinaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
SYÖ HOMEHTUNUTTA RUOKAA NIIN SAAT RUOKA MYRKYTYKSEN (SUN PITÄS KYLLÄTIETÄÄ TOI)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mul on Ollu ruokamyrkytys ku olin leirill nii saatiin vanhoja nugetteja :S
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ite valitan hitonmoista pääkipua, ja jos äiti antaa lääkkeitä nii laitan ne johonki vaa. Ja sit ku en jaksanu mennä koulu-uintii, nii ennen vikaa tuntii ( uintii ) työnsin sormet kurkkuu, ja lähin kotii:D. Sit kans jos jättää ikkunan auki yöks, nii saattaa tulla flunssa. Ja aina ku on kuumetta tarttennu mitata( semmone tavalline apteekin puhtaat) nii oon hinkannu sohvaan;DD
Ilmianna
Jaa
Kokeilin itse tätä tupakanpuru juttua. Ja kuumehan siitä tulee. Pitää syödä 2 tupakan verran puruja, että toimii. Itselläni oli 35,2 ja sitten söin pari niin nousi 36,6.. Asian kanssa ei todellakaan kannata leikkiä, mutta piti kokeilla koska kaikenlaisia huhuja liikkuu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
Tuo 35,2 on jo hypotermiaa että mitenkähän voi olla noin alhanen... Normisti kuume on sitä, kun lämpö on yli 37.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ihme teinejä... kirjoitti:
Tuo 35,2 on jo hypotermiaa että mitenkähän voi olla noin alhanen... Normisti kuume on sitä, kun lämpö on yli 37.
mulla ainaki on normi tasan 35,0 :Dd 36 ja päälle ni on jo aika hutera olo. 37 ni ei pääse sängystä ylös. 38 ni on iha pössyis.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hypotermisti kirjoitti:
mulla ainaki on normi tasan 35,0 :Dd 36 ja päälle ni on jo aika hutera olo. 37 ni ei pääse sängystä ylös. 38 ni on iha pössyis.
Mun normi on 47,6
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Täs on jotain vikaa... kirjoitti:
Mun normi on 47,6
Mulla mittari näyttää normiksi 24 astetta ja kuumeessa (lievässä) 25,5 :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Täs on jotain vikaa... kirjoitti:
Mun normi on 47,6
Mulla mittari näyttää normiksi 24 astetta ja kuumeessa (lievässä) 25,5 :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Siis kenen lämpö on 35,2 mul on aina 37,5 JA EN OO KIPEE eikä kukaan oo joka päivä kuumees
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mun normi on 36 ja jos mulla on 35 mut pakotetaan kouluun
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Nonni.. En oo mikään mestari mut laita t-paita ja eikun ulos (joku 30min - 2h huom pakkasella) kunhan kukaan ei huomaa. Syö tee pussin niitä puruja tai juo lämmintä suola vettä. Laita mahdollisimman kireä ponnari (jos pystyy) Niin eiköhä ala tuntumaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
vähän matala normaali lämpö.mun on 36.70
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Mulla on normi noin 37 astetta kuumetta oli viime kuume jotaki 39 kun amppari pisti silmä kulmaan kun olin laittamas ponii tarhaan nii aloin huitoo sitä ampparii koko ajakun luulin sitä paarmaks ei kannata tehä perässä sattuu sikana!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Miul o normilämpö 35.8,ja jos menee lekurille 37 lämpöisen,pääsee takas duuniin..eikä haittaa vaikka vähä heikko olo... et kyl normi voi olla alle 36:n..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sama
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Itellä on normi lämpö siinä 34-36 paikkeella.. se on vähä alhanen..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
auttakaa! mä haluun kuumeen (tosi kovan kuumeen) ku keskiviikkona olis pelipäivä koulus nii en haluis mennä sinne! miten saa kuumeen tai oksennus taudin tai flunssan????
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
1. Feikki kuume jonka voi tehä joka pv. Ensin hanki simmonen piikkimatto ei kallista. 2. Laita aamulla herätyskello soimaan (tunti-30min) aikasemmi ku sun vanhemmat herää. 3. Kun heräät herätyskelloon ota piikkimatto esii ja ala makoilee sen päällä n. 5-10/min selkä -ja mahapuolella. Sit ku oot sen tehny laita piikkimatto naamaan (posket ja otsa) sitten pidä siin 2-5min sitten jos ei kuume nouse ja mittari kainalos sano mutsilles et kauhee paskahätä sit alat hinkkaa mittarii sun ihoo vasten. 4. Sit ku mutsis koittaa otsaa,poskii (mitä muutakaan) nii se on kuuma. 5. Nauti vapaapäivästä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Lintsari... kirjoitti:
1. Feikki kuume jonka voi tehä joka pv. Ensin hanki simmonen piikkimatto ei kallista. 2. Laita aamulla herätyskello soimaan (tunti-30min) aikasemmi ku sun vanhemmat herää. 3. Kun heräät herätyskelloon ota piikkimatto esii ja ala makoilee sen päällä n. 5-10/min selkä -ja mahapuolella. Sit ku oot sen tehny laita piikkimatto naamaan (posket ja otsa) sitten pidä siin 2-5min sitten jos ei kuume nouse ja mittari kainalos sano mutsilles et kauhee paskahätä sit alat hinkkaa mittarii sun ihoo vasten. 4. Sit ku mutsis koittaa otsaa,poskii (mitä muutakaan) nii se on kuuma. 5. Nauti vapaapäivästä.
paras keino ikinä tein ton meinaa tänäää ja vittu sehän tepsi ::::D kiitti vinkist :-)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Lintsari... kirjoitti:
Pakko kokeilla nyt mitä muutakaan keinoo joka on hyvä ei toimi tupakasta voi kuolla joten en kokeile söin hammastahnaa 2 ruokalusikkaa ei toimi nukuin yön ilman peittoo ikkuna auki kävin sitä ennen suihkussa joka oli kylmin mikä oli apua!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Lintsari... kirjoitti:
Ei toimi:(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oma moka. Kärsi.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
mite mä saisin oikeesti itelleni kovan kuumeen? ei auta ne et sanoo vaan: oksettaa, päähän koskee, mahaan sattuu, ei auta yhtään ja sitte mun vanhemmat kokeilee otsaa, ei ne usko jos ei oo sen lämpöne mikä kuumemittari on. Tupakan puruja en kokeile, mandariininkuoret sukissa ei toimi, nukuin yön ilman peittoo ikkuna auki ja vieres, ei toiminu, söin hammastahnaa ainaki 2 rkl ei toimi sekään kokeilin vielä et olisin jääkylmäs suihkus, ja laittaisin saunanikkunan auki, tulis tosi viilee, ei toiminu sekää. Auttakaa oikeesti mua mikää et tepsi ja tupakkaa en kokeile!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
toimii aina kirjoitti:
Mun on saatava kuume nopeesyi koska on huomenna karkki päivä ja mun veli aina pilailee ja ostaa mulle salmiakki-pussin enkä tykkää salmiakista pätkääkään. On onneks mummo siinä vierellä mut ei se tiiä mistä mä tykkään eikä ole koetta lähi aikona muistakaa toi T_T
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
saana aana paaba kirjoitti:
Mun on saatava kuume nopeesyi koska on huomenna karkki päivä ja mun veli aina pilailee ja ostaa mulle salmiakki-pussin enkä tykkää salmiakista pätkääkään. On onneks mummo siinä vierellä mut ei se tiiä mistä mä tykkään eikä ole koetta lähi aikona muistakaa toi T_T
No omg sano ettet tykkää
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei jestas lukekaa niihin kokeisiin vitun idiootit -.-
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Samaa mieltä, eihän elämässä pääse eteenpäin jos ei opi!!! Itsekkin haluisin joskus vaan olla kipeenä.... mutta täytyy teidän tajuta että te ootte koulussa oppimisen takia prkl
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Vitun kukkahattutädit
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
syömällä ommaa kakkaa mulla tuli ainakin kova kuume
Ilmianna
Jaa
No Hellurei!
Ilmianna
Jaa
Itse käytän näitä, flunssan/kuumeen saamiseksi: (ei haittavaikutuksia)

- syö 2 rkl hammastahnaa, sen jälkeen työnnä heti sormet kurkkuun ja oksenna.
saat mahataudin/ruumiinlämpö nousee. (jos et saa oksennusta tulemaan, pelkkä ruumiinlämpö nousee)

- liota teepussia haaleassa vedessä, ja laita sitten suuhun. imeskele sitä noin 2-5 minuuttia. odota puolituntia ja ruumiinlämpösi nousee, sekä saat pienen pääkivun. tämä kestää vain 1-2 h. (tätä voi tehdä useasti päivässä, ja aina on toiminut)

- pureskele tupakan puruja, älä niele. pelkällä pureskelulla saat pääkivun ja kuumeen. (mitä enemmän sinulla on suussa puruja, sitä korkeammaksi ruumiinlämpösi nousee) kokeiltu on useaan otteeseen, ja hyvin toimiii.

- juuri ennen nukkumaan menoa, käy jääkylmässä suihkussa.(saunan/suihkuhuoneen ikkuna auki) ole suihkussa ainakin 5-15 minuuttia ja mene heti nukkumaan ilman peittoa, huoneesi ikkuna auki. aamulla sinulla on kova flunssa, ja kuume.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Helpoin tapa on tunkee hammastahnaa kielen alle en oo varma toimiiko mut kokeilin just
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
eheeheee kirjoitti:
Helpoin tapa on tunkee hammastahnaa kielen alle en oo varma toimiiko mut kokeilin just
Onko sillä väliä että mitä hammastahnaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jaa x'D kirjoitti:
Onko sillä väliä että mitä hammastahnaa?
Pitää olla fluorihammastahnaa ni toimii
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pitää kokeilla
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Toimii vähän liiankin hyvin :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
flunnssa (ja muutkin sairaudet) johtuvat bakteereista. et saa flunssaa vaikka hyppelisit alasti ulkona pakkasessa ellet ole tekemisissä jonkun ihmisen kanssa kuka kantaa flunssabakteeria. kuume taas johtuu siitä että elimistö puolustautuu sinne kuulumatonta bakteeria/virusta tms vastaan. en tiedä mitkä näistä vinkeistä toimii, mutta olettaisin että kukaan ei ole niin idiootti ja jonkun keskustelupalstan vastauksen avulla syö esim. tupakanpuruja. jos syöt tupakanpuruja niin voit kuolla. ja se että reputat koulussa kokeen ja kuolema on kaksi aika eri asiaa, joten olkaa fiksuja!!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Tupakan puruihin tuskin kuolee. Kuulemma ovat käyttäneet sitä taktiikkaa armeijassa, jotta pääsisivät luistamaan hommista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kurpizza kirjoitti:
Tupakan puruihin tuskin kuolee. Kuulemma ovat käyttäneet sitä taktiikkaa armeijassa, jotta pääsisivät luistamaan hommista.
Niihin voi kuolli vitun ääliö
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Totta :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Se että flunssa tulee kun on kylmässä johtuu siitä että kylmässä ihmisen vastustuskyky heikkenee ja virukset pääsee valloilleen ja muhimaan;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miten voi huijata kuumemittaria jos on korvamittari??
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
ebn tiiä tiiä MUT MITEN HUIJATAAN KAINALO MITTARII!!!!!!!!????
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
??? kirjoitti:
Laita mittari lämpöseen veteen. Ja vettä otsaan / laitat kuumaa vettä kainaloo ja otsaa ja mittari kainaloo.
TOIMII
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
??? kirjoitti:
Työnnä se lmpimään veteen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mä haluisin teko kuumeen, ku muuten joudun kuuntelee bilsan tunnelle ku ope selostaa jotain "Rakastelusta" ! oikeesti auttakaa!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Psykoosi on vakava mielenterveyden häiriö, jossa henkilön todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy usein karkealla tavalla siten, että henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa tosi epätodesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
joku junnu vissii ku hihityttää penis ja emätin ja yhdyntä ja seksi.. tai sit oot trolli..
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
kannattaa on noloa jos aikuisena ei osaa mitää
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos haluat huijata että sinulla on kuumetta niin ota jokin villa-takki ja laita kuumemittarin pää lampun kuumimpaan kohtaan ja paina villa-takilla kuumemittaria ja pidä mittaria samalla lampussa kiinni kuume nousee korkeaksi
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
JEE OON KUUMEES!

ELI SIIS: syö joku puolet mandariinistä niitä kuoria ja sitten laita yöksi ikkuna auki!
work! mutta mulla valitettavasti kesti melkee vuorokausi et tuli
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Pitää olla alasti?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mä pureskelin ehkä jonku teelusikallisen verran tupakanpuruja, auttaakohan? :o
ja siis vaan vähän kerrallaan, voi luoja en kestä jos ei tää toimi!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ite söin mun viimeset tupakit...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mietin ite samaa ku kurkku ihan sikakipee ja huomen olis muutenki ihan poikkeuspäivä koulussa mua ei kauheesti mikään luokan kanssa katottaava leffa kiinnostais mut voi olla et mul on aamul kuumetta
Ilmianna
Jaa
Vetätkää tuutti täyteen viina ja lääkkeitä ja sitte hyppimään lähimmälle isolle tielle. Ei tarvii mennä kouluun enää koskaan.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Tulosta tää sivu ja syö se. Kuume nousee ko keskustelu nii guumaa.
Ilmianna
Jaa
-testi- jaska oot kyl pro kirjottaa...

-jätkä on ku eminemi eli siis kunnon seli seli kutsukaa mediheli-
-trollers club-
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
vittu sä vedät sun juttuja jostai räp battleista
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ite tesatannu ja varmasti toimii !!

syökää rkl kahvinpuruja. nostaa kuumeen muutamaks päivää:)
Ilmianna
Jaa
¨Pitääkö ne kahvinourut niiku nielastakki?
Ilmianna
Jaa
Kylmettymällä ei saa kuumetta, koska kuume johtuu bakteereista tai vastaavasta. Tiedän koska sen sijaan että feikkaisin kuumetta olen opiskellut. ;D
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niin. Olen hikke mutta aina ei ole huvittanut mennä kouluun mutts olen silti mennyt. Mutta sitten on aina huonoon kohtaan sitä päivää iskenyt päänsärky ja opettajan lellikkinä mut on lähetetty heti kotiin xD
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ruiskuta paskaa (omaasi tai muiden) suoneen injektiopiikillä. Toimii satavarmasti.
Ilmianna
Jaa
puol tuubia turun väkevää sinappia, eikä enää kykene menemää kouluu. vohan siin vähä vesi valua silmist.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mä tykkään tunkee siihen viel pari ghost pepperiä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ettekö te nyt oikee tajua kuume tulee siitä et se poistaa bakteereja sun kehosta -.-
Ilmianna
Jaa
syö maksalaatikkoa tulee ainaki paha olo
Ilmianna
Jaa
kuume saadaan nopeest kun ei käy paskalla vaikka on hätä( oon kokeillut 15kertaa& toimii aina;P) ja ime kostutettuja teepusseja 10min thats it!!
Ilmianna
Jaa
ö..... kerran mië olin kaupassa ja nuolin kaupan ovee ja tuli kunnon paskatauti ja kuume oksennustauti sekä koulu halutomuus :D XDDD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olisi kiva nähdä miltä se näytti..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
hehe lukekaa niihi kokeisii oikeesti
Ilmianna
Jaa
valvokaa väkisin koko yö jos alkaa ihan sikan väsyttää keittäkkää kahvii ja juokaa se mustana nii ette nukaha jos aamulla ei oo kuumetta ni ainaki on pahaolo ja väsyttää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
*VITUTT TOI AUTA MITÄÄ! MÄ EN PYSTY VÄKSIIN EDES NUKKUMAAN --.--

VITTU LAITAKKEEEEEE KIELEN ALLE NII VITU PALJO PASKAA JA KUUMAA VETTÄ JA MITATKAA KUUME VANHEMPIENNE VIERESSÄ JA NIELASKAA SALAMYHKÄSESTI KKUMA VESI JA KYLMÄ PASKA KUN KUUME ON MITATTU SAATANA!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mul toimi toi teepussi juttu nii heti tuli kuumetta :) ne joilla ei tepsiny ja joutu menee kouluu niin imekää munaa ;)
Ilmianna
Jaa
Osta Red Bull, sit lämmitä sitä mikrossa(et kaada kuppiin vaan suoraan mikroon nii alkaa kuumotus aikasemmin) sit juot sen ja venaat vähä aikaa nii sul on kuumetta(sivuefektinä siivet)
Jos haluut kunnon kuumeet jäädytä Red Bull eka nii sit tulee semmone kylmä kuume.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Nii tai sit se vitun mikro räjähtää :/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mää tulin kuumeeseen kun mulla meni vahingossa bensaa ihan vähän haavaan niin sai siitä melkein viikon kuumeen eikä tapahtunut muuta kuin kuume
Ilmianna
Jaa
testaa laittaa 5 Tee pussia Suuhun ja pureskele ne et tulee reikä saattaa Tulla Oksennus Sitte syöt Oksennuksen Saat Kuumeen:DDDDDDDDDD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Mul tuli Kuume kun sain haavan Tungin sinne Palavan kepin jossa oli öljyy Ja hinkkasin sitä sinne Nin Sit aloin imee sit keppii :D Tuli ökä ja Kuume 3vk
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vastaa2 kirjoitti:
Mul tuli Kuume kun sain haavan Tungin sinne Palavan kepin jossa oli öljyy Ja hinkkasin sitä sinne Nin Sit aloin imee sit keppii :D Tuli ökä ja Kuume 3vk
Mä en vaa jaksanu mennä kouluun niin laitoin oman huoneen patterin päälle ja lämmitin naamaani siin joku 5 minaa sitku mun naama oli tarpeeks lämmin mä menin alas valitin äitille et ihan paska olo nii se kokeili otsaa ja se oli sillee et sä oot ihan kuuma.Äiti sano et oota käyn hakee kuumemittarin ja se haki sen nii se laitto mulle sen mä olin sillee et mä käyn äkkii ylhääl kattoo yhen jutun se oli sillee ok mä menin ylös äkkii laitoin jalka lampun päälle ja laitoin sen mittarin siihen se nous sillee 38,3 mä laitoin sen takas kainoloo ja menin alas äiti oli silleen et ota vaa pois ja katto et mul on 38,3 astetta kuumetta nii se oli vaa sillee no et sä jäät huomen kotiin et en mä voin kouluun mennä ja tääl mä makaan ja oon tehny sen toisen kerran ja huomen vapaata fuck yeah!!kandee kokeilla:P
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kandee kokeilla!! kirjoitti:
Mä en vaa jaksanu mennä kouluun niin laitoin oman huoneen patterin päälle ja lämmitin naamaani siin joku 5 minaa sitku mun naama oli tarpeeks lämmin mä menin alas valitin äitille et ihan paska olo nii se kokeili otsaa ja se oli sillee et sä oot ihan kuuma.Äiti sano et oota käyn hakee kuumemittarin ja se haki sen nii se laitto mulle sen mä olin sillee et mä käyn äkkii ylhääl kattoo yhen jutun se oli sillee ok mä menin ylös äkkii laitoin jalka lampun päälle ja laitoin sen mittarin siihen se nous sillee 38,3 mä laitoin sen takas kainoloo ja menin alas äiti oli silleen et ota vaa pois ja katto et mul on 38,3 astetta kuumetta nii se oli vaa sillee no et sä jäät huomen kotiin et en mä voin kouluun mennä ja tääl mä makaan ja oon tehny sen toisen kerran ja huomen vapaata fuck yeah!!kandee kokeilla:P
Eli otat kuumemittarin ja hankaat sitä tosi nopeet ja lujaa kätee ehkä 2-6 min nii näyttää et on kuumetta, mulla näytti 37,5
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tää toimii ja helppo kirjoitti:
Eli otat kuumemittarin ja hankaat sitä tosi nopeet ja lujaa kätee ehkä 2-6 min nii näyttää et on kuumetta, mulla näytti 37,5
Ja oo varovaine se nousee jopa yli 40 jos liikaa nii tarkkaile mittarii!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mun äitil ei mee tollanen läpi. äiti vahtii koko aja ku mittaan kuumeen.
mut oon kyl kuumassa vedes ja lampus kokeillu ja se toimii mut ei kannata pitää liian kauaa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
paras keino minkä tiedän!! tulkaa koulusta ihan väsyneenä js nuutuneena, valitatte huonoo oloo koko päivän. sitte illalla keitätte vettä niin et se kiehuu, ja laittakaa kiehuvva vesi johonki tyhjään lasipulloon. odottakaa että vesi hiukan jäähtyisi. pidä vesipullos otsallasi pari minuuttia, ja kutsu sitten äitiäsi. juuri kun äitisi tulee huoneeseesi, piilota vesipullo peitonalle, ja sano että sulla on kuumeinen olo. sitten äitisi kokeilee otsaasi, ja se on kuuma. otsa muuttuu kuuman veden ansiosta punaiseksi, jos he lysyvät niin sano että nyppäisit finnin pois. sitten kun sulta saatetaan mitata kuume, tunge mittari hetkeksi vesipulloon, ja ravistele se kunnes se on n 38 yli astetta. sitten pidä pulloa otsallasi, ja näinbsaat vapaapäiiviä! muista aina laittaa kuumaa vettä valmiiksi hätä tapauksia varten. oolkaa korkeintaan viikko "kipeänä" tai saattaa tullabsairaala reissu.. siinä on sitte selittelemistä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ota kuumemittari aikasi pois nii näyttää et olis alilämpöö mä saan ainaki jäädä sillo himaa älä ota sillo jos on jotai 32-33 ihmisest meinaa näkee jos on noin matala kannattaa 35.5 -->
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Pistäkää mittari johonki kuumaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Työnnä sormi perseeseen, niin saat kuumeen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Joo elikkäs kaikkista varmin keino on tunkea sormi perseeseen (koko nyrkki niin toimii vielä paremmin)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulla tulee mannapuurosta ja kaikista manna-jutuista oksennus ja vähän kuumetta että ihan jees. Voin sanoo äitille että tekee mannapuuroo koska se ei tiedä siitä :)
1
Ilmianna
Jaa
Jos tätä joku vielä lukee, niin itse laitoin yöksi märät sukat jalkaan ja molempiin sukkiin kaksi teepussia. Nukuin hiukset märkänä ilman peittoa vähillä vaatteilla. Nyt istun sängyllä ämpärin kanssa, kun oksettaa niin paljon etten saa nukutuksi. EI KIVAA!
Ilmianna
Jaa
Tällä jos ei tule kuumetta, niin jo on ihme ;)

1. Valvo yli 24 tuntia putkeen.
2. Ota niin kuuma suihku kun vain pystyt.
3. Mene kierimään lumeen vähät vaatteet (t-paita yms.) päällä.
4. Juo paljon energiajuomia ja kahvia.
5. Pureskele teepusseja. Niele, jos pystyt.
6. Syö lunta. Jos seassa on hiekkaa niin sitä parempi (kuumeen kannalta)
7. Syö mahdollisimman vähän. (normisafkaa)
8. Syö chiliä, tabascoa, yms. muuta tulista. Älä kuitenkaan syö hillittömiä määriä sillä silloin saattaa mennä taju, mutta sopivasti näitten kaikkien kanssa yhdistettynä saat kyllä varmasti ainakin oksennustaudin ja kuumeen, tai molemmat.

Tai sitten vaan syö ja juo paljon ja työnnä sormet kurkkuun. so simply.

Jos näillä et kipeäks tuu niin oot varmaan se kuuluisa yli-ihminen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mua kiusataan koulussa. Joten haluun jäädä pois sieltä
Sanokaa yks hyvä keino millä saa yön aikana kuumeen..
Ätille ei mene läpi mikään vale yritys
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mul itseasiassa ei toimi... vituttaa siltä kannalta ku en oo muutenkaa ikinä kipee :c
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minkä helvetin takia kukaan haluaisi väkisin itselleen kuumeen? Fakta on onneksi se, ettei kuume nouse kepulikonstein.

Jos et halua mennä kouluun sen takia, että on koe, minkä ihmeen takia valitat Suomi24:ssa kun voisit lukea siihen kokeeseen? Tuskinpa mikään koe tulee kenellekään yllätyksenä. Aloita valmistautuminen ajoissa tai ota kokeesta vitonen, ei peruskoulun koesuorituksilla ole mitään merkitystä.
1
Ilmianna
Jaa
bump vaikka onkin kesäloma
Ilmianna
Jaa
Oksennukseen työnnä sormet kurkkuun parempi jos olet täymnnä
oo syömättä
syö kahvin puruja 2 isoo lusikkalista
syö hammastaahnaa 2 ruoka lusikallista
siin oli oksennukseen joistaki saattaa saada kuumeen ite etin keinoja kuumeese koska en haluu oksennella
Ilmianna
Jaa
tissiposket!!! vastuun pakoilua. menkää sinne kouluihin ja töihinne ettei tarvii tommosten mulkkujen sossukuluja maksaa tulevaisuudessa!!!!!!
Ilmianna
Jaa
Mun mutsi pakotti pesee vessan nii sen jälkee ennenku pesin käsiä nii nuolin niitä nii sitte tuli huono olo seuraavana päivänä mutta ei kuumetta mut onneks vanhemmat usko ja ei tarvinu mennä kouluun xD
Ilmianna
Jaa
Ebola ois tietysti yks.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Menet kauppaan ja ostat pussilisen kuumepillereitä. Samalla kannattaa ostaa pussilinen kipinöitä ja pullollinen vuoristoilmaa. :D
Ilmianna
Jaa
vois syödä hammastahnaa :d
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
En kuumeesta tiiä mut oksennustaudin saa näin: osta Saarioisten hernekeittoa ja sekoita sinne 3rkl hammastahnaa. Lisää reilusti pilaantuneita maitotuotteita ja kaikkea muutakin vanhaksi mennyttä/homeista. Sekoita joukkoon kahvin ja teen puruja, halutessasi myös tupakan. Lisää 2 hiivaa. Purista joukkoon kahden sitruunan mehut. Mausta makusi mukaan. Juo seosta väh.3dl. Saat oksennustaudin ja ehrä ripulin. Maha ainakin tulee kipeeksi. Kokeiltu on!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En kuumeesta tiiä mut oksennustaudin saa näin: osta Saarioisten hernekeittoa ja sekoita sinne 3rkl hammastahnaa. Lisää reilusti pilaantuneita maitotuotteita ja kaikkea muutakin vanhaksi mennyttä/homeista. Sekoita joukkoon kahvin ja teen puruja, halutessasi myös tupakan. Lisää 2 hiivaa. Purista joukkoon kahden sitruunan mehut. Mausta makusi mukaan. Juo seosta väh.3dl. Saat oksennustaudin ja ehkä ripulin. Maha ainakin tulee kipeeksi. Kokeiltu on!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kokeillut kirjoitti:
En kuumeesta tiiä mut oksennustaudin saa näin: osta Saarioisten hernekeittoa ja sekoita sinne 3rkl hammastahnaa. Lisää reilusti pilaantuneita maitotuotteita ja kaikkea muutakin vanhaksi mennyttä/homeista. Sekoita joukkoon kahvin ja teen puruja, halutessasi myös tupakan. Lisää 2 hiivaa. Purista joukkoon kahden sitruunan mehut. Mausta makusi mukaan. Juo seosta väh.3dl. Saat oksennustaudin ja ehkä ripulin. Maha ainakin tulee kipeeksi. Kokeiltu on!
Hei nyt oikeesti.. mä vedin äske hammastahnaa ja yhen hiivqvesisitruunamehu juoman xd joten onko viel jtn fiksui keinoi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mitä teen ku mun vanhemmat on kotona ja ne valvoo tosi myöhään ja haluun kuumeen yössä kerrokaa vinkkejä mihin ei tule mitään vatsatautia vaan pelkkä 38 kuume kiitos
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mulla sama homma..... Huomenna ois joku vitun fysiikka-kemian esitelmä mutta jännittää nii perkuleesti että uuh -,- miten saada 1 yön aikana kuumetta jos vanhemmat valvovat myöhään ja omassa huoneessa ei ole oikeastaan mitään millä saattaisi saada kuumeen, vois kyllä kokeilla että yöllä hiipis vessaan ja siel vaik olis vaa hetken. Hankais ottaa ja kastelis vähä ottaa ja kainaloita kuumalla vedellä ja menis äidille valittaa että on kuumeinen olo. Saattas toimia! Laitan tuloksia tänne sit.....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Täällä taas :[ kirjoitti:
Mulla sama homma..... Huomenna ois joku vitun fysiikka-kemian esitelmä mutta jännittää nii perkuleesti että uuh -,- miten saada 1 yön aikana kuumetta jos vanhemmat valvovat myöhään ja omassa huoneessa ei ole oikeastaan mitään millä saattaisi saada kuumeen, vois kyllä kokeilla että yöllä hiipis vessaan ja siel vaik olis vaa hetken. Hankais ottaa ja kastelis vähä ottaa ja kainaloita kuumalla vedellä ja menis äidille valittaa että on kuumeinen olo. Saattas toimia! Laitan tuloksia tänne sit.....
Toimi! Suosittelen☺
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos mittari ei ole digitaalinen, ravista sitä väärin päin. Itselläni sen jälkeen kuumemittari näyttää lähelle 38. Täytyy ravistaa vähän aikaa. (:
Ilmianna
Jaa
Mä söin suolaa 6rkl ja valitin päänsärystä
Ilmianna
Jaa
Juo öljyä tulee ripuli mut ei kyl noin pian
Ilmianna
Jaa
HIENO PALSTA KU KAKARAT O AIKUISII NII TYÖPAIKOILLA ON OLTAVA ENSIMMÄISET 9 SAIRASLOMAPÄIVÄÄ PALKATONTA KU PUMMIT ALKAA TYÖELÄMÄÄ
OOTTE LIIPPAREITA KOKO SAKKI
Ilmianna
Jaa
Ei kannata syödä tupakkaa no eiku syökää kaikki 10 tupakkaa no ei vitus mikreenikohtauksen näytteliminen on parempi (pari vinkkii 1.laita herätyskello noin 3 aikaan yölä herättämään ja mene sanomaan äidillesi että päätä särkee ja muistakaa itku auttaa (; kuvitelkaa jotain hirveää että kyyneliä alkaa valua mutta niin laittakaa seuraava herätys 5 aikaan yöllä ja menkää silloinki valittamaan ylensä äiti silloin tyrkyttää särkylääkettä jos se on pureskeltsva voit piilottaa sen mutta sano myös että näät sumeasti koska se liittyy mikreeniin) mutts muistakaa jos kokeen lintsaa se tulee vielä ja asiat kannattaa opetella kosks saatat tulla tarvitsemaan tulevaisuudessa.... Nauttikaa vapaasta :3
Ilmianna
Jaa
Pistä kuume mittari lämpimään ruokaan niin siitä tulee kuuma.,.
Ilmianna
Jaa
Ota viisi jää pussia laita1 vasempaan kainaloon 1 oikeeseen2 pään alle ykis kaulan päälle ja nukkumaan.

Toimi ainakin mulla
Ilmianna
Jaa
Eikö sussa oo miestä kohtaamaan toi tilanne?
Ilmianna
Jaa
Kannattaa kokeilla sitä kahvipurujen tai hammastahnan syöntiä. Kummastakin tulee paha olo. Kuumeen saa varmaan laittamalla yöks märät sukat ja vaik märän paidan päälle
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mä en tykkää kahvin puruista. Kun laitoin niitä suuhun lähin juosten vessaan ja sylkäsin ne pois. Minuutin parin päästä tuli äiti töistä ja mä olin vessa yrjöömässä kahvin puruja äiti tuumas että oot kipee vaikka en ollut :D :D :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Syö omaa paskaasi
Ilmianna
Jaa
NOAIVAN SALETTI KUN MEETTE ISTUU 2 TUNTII AUTOO JA LAITATTE ILMASTOINNI PUHALTAA KYLMÄÄ NISKAA KU MEETTE NUKKUU OTATTE LÄMPIMÄ SUIHKU JA MEETTE KOSTEENA NUKKUU VAA PIKKUHOUSUT JALAS SITTE AVAATTE SELKOSE SELÄLLEE IKKUNA JA MEETTE NUKKUU ILMA PEITTOOKYLMÄ KOSTEE PYYHE NISKAN PÄÄLLÄ AAMULLA JUOTTE JÄISTÄ VETTÄ 2 LITRAA KASTELETTE KENGÄT KYLMÄLLÄ VETEL JA OOTTE MÄRILLÄ SUKILLA PÄIVÄKOSTUTTAE NISKAA AINA HAKEUDUTTE VETOSEE PAIKKAA JA TOISTATTE NÄITÄ NII KAUAN KUI TARTTEE
Ilmianna
Jaa
Armeijasta tuttu keino, joka on todettyu toimivaksi: Laita vettä pulloon, anna hautua ainakin 1kk huoneenlämmössä, tai miks ei lämpimämmässäkin. Juo sitä ja saat ruokamyrkytyksen, TA-DA
Ilmianna
Jaa
Mittaa kuume suun kautta nii tulee 37.2 tai yli
Ilmianna
Jaa
Pilailutarvikekaupoista voi saaha hyvii apuvälineit. Suosittelen kahvii ja teetä siis puruja.. sekota molempii vähintää puol rkl.. ja syö ne. Teepusdin imeskely toimii.
Hammastahnaa voi tukehtuu, mut se toimii
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tai sit sekota vähä hammastahnaa, vettä, kanelii ja niit kahvin- ja teenpurui.. ja voiha se olla et syöt purkan ja aattelet sen olevan joku kuumeenaiheuttaja.. ja sun pitää kans USKOO et se aiheuttaa kuumeen (mä tiiän tää kuulosti ihan superhyperyber oudolt, mut toimii - samallail melkee ku lumelääkkeet)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No mulla on kova migreeni nii mulla oikeesti on niin vois sanoo vanhemmille että päätä särkee ihan sairaan paljon ja sitten yrittää itkeä
Ilmianna
Jaa
Mä vedän aina haallees vedes lämmitettyjä teepusseja
Ilmianna
Jaa
laita eka pää kylmään veteen ja sitte mee parvekkeelle. sitte sulle tulee kylmä ja paleltaa. Nii saat kuumeen:)
Ilmianna
Jaa
miten sais äidiltä tai iskältä koiran...? oon pyytäny,pyytäny ja pyytäny mut ne on vaan sanonu et mä en saa:( voisko joku auttaa mua?
Ilmianna
Jaa
mulla on huomenna 2 koetta ja 8-4 koulupäivä nii ei kyl huvittais mennä. Mä ainakin yritän märkiä sukkia, teepussin imeskelyy ja hammastahnaa.
Ilmianna
Jaa
Tupakoijat muistakoon, että jos pikkulapsi löytää ja syö tupakintumpin, lapsi todennäköisesti kuolee.
Ilmianna
Jaa
Miksi pitäs jättää koulu pois on vaikee lopetaa
Ilmianna
Jaa
Valvo koko yö ilman peittoo ikkuna auki
Ilmianna
Jaa
Tyypit yrittää ilmeisesti tappaa ittensä täällä jonku lintsaamisen takia... miksei voi vaan esittää kipeetä?
Ilmianna
Jaa
Sano ettei huvita mennä ite sanon nii jos ei jaksa mennä btw oon sit jo lukiossa mutt jos välttis haluut tietää nii aamulla lämpölampulla saa kehonlämmön nousemaan
Ilmianna
Jaa
Meil on huomen matikan koe en osaa mitään... Oon yrittäny lukee mut ei tuu mitää... Oon paniikissa ja oon huono matiikassa ;( Vanhemmat ei oo kotona en voi kysyy apuu!! Apua!1 mitä teen et tuun kipeeks en voi mennä kouluun ku en osaa sitä koetta huomen on ruokana maksalaatikkoa *yök*
1
Ilmianna
Jaa
Muuten hyvät vastaukset mut ei voi ollq yli43astetta tai on kuolutt
Ilmianna
Jaa
xD ei vitsi muistan ku meil oli esitys ja mun piti esitellä yks juttu..nii kaikki nauuroi mulle ku en uskaltanut puhuu . ja sit rupesin itkee. lol se oli noloo!
Ilmianna
Jaa
Minä olen penis
Ilmianna
Jaa
Mulle käy välil samoin mut en saa äitii huijattuu mut se on hyvä ku jos sul on koe ja oot kipee mut seuraavan päivän meet kouluu nii yleensä teen kokeet käytäväs koska oon tosi monesti aina sillo kipee nii ottakaa lunttilappu mukaa tai puhelin nii et ootte ottanu koko koealueest kirjast kuvii nii se toimii ja mä vedin kokees 9 puole ku muut sai seisko
Ilmianna
Jaa
No on tapa saada ittensä han flunssasen näköiseksi eli... pistä kello herättämään jotain puoli 3 yöllä ja sitten ajattele surullisinta asiaa mitä voisi tapahtua/on jo tapahtunut ja itke noin 15-30 min ja sitten odottelen hetki että punoitus VÄHÄN lakkaa ja sitten mene vanhempiesi luokse ja sano että olet kipeä ja ennen kertomista ja jälkeen kertomisen teko yksi paljon ja jos mitataan kuume korvan kautta ole valmiina pistämään juttu korvaan kunnes teko aivas ja hinkkaa samalla mittaria johonkin kuumaan paikkaan mutta jos kainalossa niin sitten on sama asia...
Ilmianna
Jaa
Miten voin saada kuumeen yöllä jos faijan uus vaimo herää sihen et avaan oman huoneen oven ja omas huonees ei oo oikeen mitään ??
Ilmianna
Jaa
Syö paskaa T. puuro nalle :-DDDD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
KUINKA ESITTÄÄ ET OOT KIPEE
1.Sano et sul on kylmä ja kääriydy johonki peittoon
2.juo kuumaa/lämmintä vettä ja pistä mittari suuhun ja jos joku tulee nii pistä se kainaloo
3.Sano et oksettaa ja mee vessaa,esitä oksennus ääniä tai sit vaan sanot et oksettaa
4. Valita migreeniä
5.Yski hirveet räkä yskää sillä ykrhöö ykhröö kröhöö kovaa äänee
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei se meillä auta joudun menee kouluun vaik olis 38 astetta kuumetta äiti pakottaa tyylillä menet tai itket ja menet jos en suostu menemään se ilmoittaa rehtorille että lintsaan
Ilmianna
Jaa
vetää käteen 2\4\7
Ilmianna
Jaa
Itellä toimi tämä: illalla lämmitin yhden mittarin vesihanan alla lukemiin 38.5 ja piilotin sen yöpöydälle nenäliinojen alle. Seuraavana aamuna valitin kuumetta ja päänsärkyä, jonka jälkeen pyysin isääni tuomaan kuumemittarin. Kun hän oli tuonut sen hän jäi odottamaan että mittaus olisi valmis. Pyysin häntä tuomaan särkylääkkeen ja vettä, ja kun hän lähti hakemaan niitä vaihdoin mittarit. Voila, ilmainen vapaapäivä
Ilmianna
Jaa
Pane itse paksus
Ilmianna
Jaa
laita guumaa vettä berseesee ja sitte iso sormi berseesee nii tulee tosi iso guume
Ilmianna
Jaa
kokeilin joskus tota tee juttua ja mul tuli siitä 2viikkoo kestänyt mahatauti :))
Ilmianna
Jaa
Kokkeilin tässä aamulla noin puol viien aikoihi sitä teepussia nii kui nopeesti se vaikuttaa. Ja toimiiko oikeesti?
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Syö teepussin muruja
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Dickheads ite heräsin aamulla seittämältä ja menin vessaan, lämmitin kuumemittaria lamppua vasten ja hankasin otsaa. Sitte menin vaa sanomaa äidille että oli vitun paska olo ja mittasin sitte kuumetta nii tässä tulos ja näytin mittarin. Nyt oln vittu kotona hahahahaha nauttikaa koulusta dickheadcunt6969
Ilmianna
Jaa
Heräät muutamaa minaa aikasemmin kun sun vanhemmat. Otat johonkin esim. Lasiin kuumaa vettä. Käyt hakee sen mittarin ja sanot et: Kakka olo mittaan kuumeen. Laitat sen mittarin sinne veteen ja ootat hetken. TARKKAILE MITTARIA muuten menee sairaan nopee yli 40 °. Kun vanhempas tulee laitat sen veden piiloon. Esim. Sängyn alle jos siel on paljon roinaa eikä se näy. Tadaa, vapaata ansaittu.
Ilmianna
Jaa
kantsii skarpata ei mitään annat mennä persiilleen ei tullut luettua
Ilmianna
Jaa
on aika yksinäistä opiskeluvuodet kun kukaan tuttu ei ole samassa luokassa
Ilmianna
Jaa
Laita kuuma kasteltu ja rutistettu pyyhe kainaloo ja hinkaa ottaa nii et se on kuuma ja meet johki peiton alle et sitä pyyhettä ei nähä sit valitat äitelles ja se tuo ofc sitte kuumemittari ja törkkäät sen sinne pyyhkeen välii ja olettasi et se ny olis kuumempi ku normisti
Ilmianna
Jaa
Nuole ovenkahvoja, tai jotai muuta, mihin on monet koskenu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Testasin KAIKKEE, Jopa tota, ja ihan terve oon
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos hemmetti soikoo syötte niitä tupakanpuruja tai nielettä vähän sitä nestettä jota siitä tulee nii siksi tulee kuume siitä että teidän elimistö alkaa kuumentua ja polttaa sitä myrkkyä pois, jonain päivänä teillä oikeesti elimistö ei ehkä jaksa enään polttaa myrkkyä pois ja voitte saada pahan myrkytyksen nii siinä sitte joo kokeilkaa vaa...
Ilmianna
Jaa
paras tapa mikä mulla toimii on se että imen isän munaa.
Ilmianna
Jaa
joskus nuolen myös myrkkysammakkoa
Ilmianna
Jaa
Laita ikkuna auki ja nuku ilman peittoa ja laita märät vaatteet
Ilmianna
Jaa
Pistä digitali kuumemittari mikroon defrosenille ja odota se näyttää aina 38astetta.
Ilmianna
Jaa
Ihan vaan tiedoksi ihmisille, jotka ajattelee, että kaikki on hirveitä lintsareita: Ite etin näitä keinoja, koska mulla on tasan yks kaveri koulussa ja huomenna on 8-15 koulua, eikä se oo tulossa huomenna. Pelottaa mennä yksin kouluun ja muutenkin ahistaa, joten en halua. En lintaa minkään kokeen takia vaan tavallisen yksinäisen koulupäivän takia.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No mulla on huomenna joku palaveri kun oon lintsannut.ja hammaslääkärikin pahinta palaverissa on se että sinne tulee vanhemmat kuraattori rehtori ja pari opee
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos tääl viä joku pyörii, niin saiskoo jtn. toimivia keinoja?? Ite istun tunnin ikkunan edes märil hiuksil/vaattei, pari kylmäkallee jääpalaa vaatteis, ja se nosti vartiks 37.3, teen purut ei toimi mihkää, ei myöskään kahvin. Hammastahna tekee huonon olon minuutiks, ja vajosin niin vitun alas et vedin jopa tupakkaa, ja olin muutes varma siitä, mut ei mitää, ei ees pientä pahoinvointia. Jopa teenpurut toimi paremmin ku tupakka. VITTU!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Testappa samoja, mutta oo eka päivä tosi vähäl ravinnol (niin et lähes koko ajan nälkä) niin vastustuskyky heikkenee, ja tuut helpommin kipeeks ;D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Juokaas jääkylmää vettä niin kauan kunnes päässä vihloo, ja jatkakaa vielä senkin jälkeen juomista. Itsellä ainakin sai aikaan korkean kuumeen. ((:
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Testaan, mut miten toi voi aiheuttaa kuumeen?? Kuumehan tulee bakteerista, eikä vedesstä sellast saa :\
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tunge mangon viipaleita varpaiden väliin ja syö paskaasi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
mutsis pani faijaas kun sut synnytti
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ku lukee näitä kommentteja nii miettii että kuinka epätoivoisia on ihmiset ku on kokeita edes (okei itelläki o vähä paniikki ku tulee koe ja luen vasta 9 illalla) mutta ei semmone että pitäsi kipeeksi tulla ja kokeesta tulee mitä tulee. huonoin oli lukematta 5+ ja paras 9+
Ilmianna
Jaa
No itte ku en lukenu sain 9 koska olin kuunnellu tunnil, joten kannatan sitä.
Ilmianna
Jaa
Rakastelet ilman kondomia 3 viikkoa ennen, jos oot raskaana niin oksentelet useesti! Ittel toimi! <3
Ilmianna
Jaa
Voin kertoo, ettei kantti kokeilla hammastahnaa, koska siitä tulee ihan kamala olo : P siitäon ihan omaa kokemusta...
Ilmianna
Jaa
Kannattaa sivellä itseään nokkosilla illalla, aika iso alue (n. 20%) pitää käsitellä. muuten ei lähde kuume nousemaan. Aamulla on kuumetta ja selvä rokko.
Ilmianna
Jaa
Työnnä sormi suuhun (syvälle) niin tulee oksennus reaktio ja makaa muutama tunti lämpö lampun alla tai mene lenkille talvella t-paidalla
Ilmianna
Jaa
emt kannattaa vaan kadota yön aikana ja tulla kotiin myöhemin)
Ilmianna
Jaa
Mul on torstaina semmone päivä että ollaan 8-14 metsässä muitten kutosten kaa ja siel on kylmä niin miten saa nopeesti kuumeen ei oksennustautia.
Ilmianna
Jaa
En tiedä kuumeesta mutta laatta lentää jos meet syömään äitis meikkejä . KOEILTU.
Ilmianna
Jaa
Todistus luotonanto yksilöiden välillä suuri kiitos rouva patricia, joka antoi minulle lainan € 42000 taloni kunnostamiseen. Sillä kaikki vakavat ihmiset tarvitsevat lainaa Älä epäröi ottaa yhteyttä häntä hän myös lainaa investointien email: justin.trudeau35@yahoo.com
Ilmianna
Jaa
esinahan alle nuuskaa kaksi oussia lössikin käy. Jos esinahkaa ei ole voit teipata pussit terskaan kiinni
Ilmianna
Jaa
ite söin karvisen kakkaa ja sitten kusin suuhuni
Ilmianna
Jaa
Kuumeeseen en nää muuta keinoa ku pistää se mittari sinne lämpimään vetee ja mennä näyttää se lukema mikä siitä tuli nii vanhemmille..

Kokemista on.. Toki en suosittele lintsausta. :)
Ilmianna
Jaa
Sekoita vähän hammastahnaa veteen. Mä koitin tota äskön. Aluks tuli vähän outo olo ja sit nousi kuume 37.6 ja sitten 37.9 ja nyt on 37.5. Eli kuume nousee vaan hetkeks tai sitten se johtu siitä et join vaan vähän sitä.
Ilmianna
Jaa
Niin vaikka en minäkäään lintsausta suosittele vaikka itse juuri tällä hetkellä lintsaa.
Ilmianna
Jaa
Ja sori kommentoin vähän myöhäss.
Ilmianna
Jaa
Kokeile kastella sun tyyny kauttaaltaan revellin pienoismalliliimalla. Niistä höyryistä ei terveenä selviä!
Ilmianna
Jaa
Ilmianna
Jaa
Vatsataudin saa ainaski silleen et vetää 2-3 rkl hammastahnaa ja kaiken päälle viel pilaantunutta sitrunaajuomaa tai jotain sen tapasta toimii ainakin viikon:-)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
On kyl vanha keskustelu palsta vitun runkkari
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Toin teepussin pitäminen märkänä suussa ei toimi pidin sitä 15min suussa ja puolen tunnin päästä kokeilin lämpötilaa 36.8
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Pistä siipulit kaibaloon yöks tai jos löytyy myrkyllistä eläintä niin nuole sitä itelläni on skorpiooni tai syö muskottipähkinää helvetin vaarallista mutta kestän ite 20 grammaa kevyesti painan 45 kiloo tai älä syö muskottipähkinää saatat kuolla
Ilmianna
Jaa
Itellä ei toiminu teepussit tai hammatahna... luokkalaiset oli näyttäny opettajalle kuvan ja nyt oon tänää koulus pienis ongelmis :/
Ilmianna
Jaa
Feikkikuume:
Hankaa mitattavaa kohtaa (otsaa, kainaloa...) hieman ennen mittausta.
Toimii satavarmasti
Ilmianna
Jaa
Imen nyt nyt tee pussia katotaan toimiiko tää maistuu pahalta
Ilmianna
Jaa
Oliko pakko upvotea tää vitun vanha posti?!?!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Upvoteaminen on ihan eri asia kun necroaminen tai bumppaus
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
1.Suosittelen täyttämään juomapullon kuumalla vedellä ja laittaa se tyynyn sisään
2.kastele hiukset ja sukat ja nuku ikkuna auki
3.ime tee pussia noin 15min
4.Syö hammastahnaa (tämä saattaa olla vaarallista jos syö liikaa! Ja omalla vastuulla)
5.en keksi enempää niin vaaratonta! Mutta jos omalla vastuulla voit sitten koittaa tupakan murujen syöntiä EN SUOSITTELE! Se on hengenvaarallisia!!
6. Paitsi täs on yks viel! Mee kauppaan ja koske eri tuotteita ja muita suosittelen joihinkin nenäliina paketteihin kokemisen ja nii.jos et sieltä bakteereja saa niin mee ihan muuten vaa sairaalaan koskettelemaan odotus huoneiden penkkejä ja muita siel sairaalassa.

ONNEE YRITYKSIIN!
KAIKKI OMALLA VASTUULLA
JOITAKIN ITSE OLEN TESTANNUT
OSASTA NOUSEE VAIN Lämpö!
Ilmianna
Jaa
MIKÄÄN EI TOIMINUT KIVA OLI OLLA KOULUSSA IHAN HIRVEESSÄ PÄÄ JA MAHA KIVUSSA!!

Mutta kiitti kaikille jotka yrittivät auttaa :)
Ilmianna
Jaa
Laita jääpaloj tai kylmäkalle kurkun päälle niin saat kivan keuhkokuumeen tai kurkkukivun
Ilmianna
Jaa
Ennen mittausta 20 kyykkyy ja leukaa niin sun ruuminlämpö lämpenee
Ilmianna
Jaa
Laita jalat jää kylmään veteen kolmeks tunniks sauna ite 38,8
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sain siis
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
vaaraton ....
syökää niin helvetisti anaania et rupee ällöttää ja sormet kurkkuu.
Ilmianna
Jaa
banaania*
TAI patteri täysille ja kuumemmittari sormien välii mieluiten sähköpatteri eikä semmo ne vedellä toimiva
Ilmianna
Jaa
kaiva peppuu ja sit se sormi millä oot kaivanu peppureikää nii laitat sen suuhun joku kiinalainen sai ebolan kantti koklaa ;)
Ilmianna
Jaa
syö maasta sipsiä ni jo tulee vatsatauti
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Heti kun panin teepussin suuhu nii tuli kylmät väreet.. mut toivotaan et toimii.
Ilmianna
Jaa
Syöt ~30 suklaa levyä nii nousee varmasti kova kuume, 40-80 suklaa levyä tappaa
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miten saa kuumeen yön aikana?

Nonii, ois huomenna yks koe mihin en oo lukenu yhtään ja perjantaina ois toinenkin koe ja siihenkään en oo lukenu yhtään :(

Sanokaa miten sais kuumeen yön aikana? Nukkuu ikkuna auki ilman peittoo?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta