HULLU isä..

WhY?!

En jaksa tätä enään.
isä huutaa joka päivä. se haukkuu äitiä läskiks ja haukkuu, puuttuu kaikkiin maailman aisoihin ja paasaa äitelle muittenki asiat. se ei jätä sitä ikinä rauhaan..!

Sitte mäki teen kaiken väärin!! koko perhe ei osaa mitää..?! kaikki tekee sen mielestä väärin.

yritin nätisti puhua sille, se ei kuuntele!! ei ikinä! huutaa vaan päälle eikä anna suun vuoroa..!!

Sitte mä räjähdin, huusin ihan perkeleesti ja se meinas lyödä mua. menin pihalle rauhottuun ja sen jälkeen sisälle takasi, se oli taas alottanu karjuun äitelle. huusin sille että koittaa helvetti jo lopettaa. eikä mitää...
piti lähtee koko päiväks kylälle käveleen ku ei jaksanu kuunnella sitä vitun helvettiä...!! enkä uskaltanu takasikkaa mennä ku vasta iltamyöhään nukkuun. mä haluan oikeesti muuttaa pois koko vitun talosta..! mutta ei se mitenkää onnistu ku oon vasta 15.
ja äite sano etten mä ny noin voi käyttäytyä..!! 8/ Saatana mä en jaksa!!!!!!!!!!

15

3172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aalto.k

      Käymään poliisilla ja pyytämään apua. Toi on todella perseest ja karkaamine ei auttas kyllä tos iässä. Ennemmin poliisille ja sitten sitä kautta oikeat ihmiset auttamaan asiassa.

      • WhY!?

        enkai mä ny uskalla poliisille sanoo..?

        ku äiteki koko ajan kaakattaa etten mä näin LAPSELLINEN voi olla. että kohta mä oon aikunen, että pieni aika vielä pitää kestää..

        pieni aika.. mä en kyllä jaksais enää hetkeekää..!

        ja iskällä ei ole mitään alkoholiongelmia, se ei juo. eli siitä ei kyse ole, mutta se on saakeli ihan hullu!!
        ei se silti hakkaa mutta käyttää aika kovaa henkistä väkivaltaa.. :D xP tai kyllähän se viimeksi meinas lyödäkki.
        mä en ymmärrä miten äiti jaksaa sitä..
        ku äite käy töis, milloin aamu-,ilta ja yövuoros ja aina ku se väsyneenä yrittää nukkua niin se äijä rupee huutaan sille eikä anna nukkua ja sanoo ettei päivällä nukuta!!
        ja samoin se kyllä voi ruveta yölläki huutaan..


      • 15v tyttö
        WhY!? kirjoitti:

        enkai mä ny uskalla poliisille sanoo..?

        ku äiteki koko ajan kaakattaa etten mä näin LAPSELLINEN voi olla. että kohta mä oon aikunen, että pieni aika vielä pitää kestää..

        pieni aika.. mä en kyllä jaksais enää hetkeekää..!

        ja iskällä ei ole mitään alkoholiongelmia, se ei juo. eli siitä ei kyse ole, mutta se on saakeli ihan hullu!!
        ei se silti hakkaa mutta käyttää aika kovaa henkistä väkivaltaa.. :D xP tai kyllähän se viimeksi meinas lyödäkki.
        mä en ymmärrä miten äiti jaksaa sitä..
        ku äite käy töis, milloin aamu-,ilta ja yövuoros ja aina ku se väsyneenä yrittää nukkua niin se äijä rupee huutaan sille eikä anna nukkua ja sanoo ettei päivällä nukuta!!
        ja samoin se kyllä voi ruveta yölläki huutaan..

        sun faija on varmaan päästään seonut ja pahasti se sun faija pitää viedä hulluen sairaalaan


      • WhY?!
        15v tyttö kirjoitti:

        sun faija on varmaan päästään seonut ja pahasti se sun faija pitää viedä hulluen sairaalaan

        en mä sitä sinne saa laitettua. :P
        se on ollu aina tommonen kusipää..!!
        ja äite vaan hössöttää ettei sille mitään voi että on tuollainen luonne yms.

        voiko hullujen huoneelle tosta vaan laittaa jonku jos se ei itte meinaa mennä..? :P


      • ei ole
        WhY?! kirjoitti:

        en mä sitä sinne saa laitettua. :P
        se on ollu aina tommonen kusipää..!!
        ja äite vaan hössöttää ettei sille mitään voi että on tuollainen luonne yms.

        voiko hullujen huoneelle tosta vaan laittaa jonku jos se ei itte meinaa mennä..? :P

        VALITETTAVASTI suomessa mahdollista. ainoastaan lääkärien todentama vakavasti mielisairas ja muille vaarallinen yksilö voidaan tuomita pakkohoitoon. tuskin teitin isukki täyttää ihan tuota normia?


      • Anonyymi
        WhY!? kirjoitti:

        enkai mä ny uskalla poliisille sanoo..?

        ku äiteki koko ajan kaakattaa etten mä näin LAPSELLINEN voi olla. että kohta mä oon aikunen, että pieni aika vielä pitää kestää..

        pieni aika.. mä en kyllä jaksais enää hetkeekää..!

        ja iskällä ei ole mitään alkoholiongelmia, se ei juo. eli siitä ei kyse ole, mutta se on saakeli ihan hullu!!
        ei se silti hakkaa mutta käyttää aika kovaa henkistä väkivaltaa.. :D xP tai kyllähän se viimeksi meinas lyödäkki.
        mä en ymmärrä miten äiti jaksaa sitä..
        ku äite käy töis, milloin aamu-,ilta ja yövuoros ja aina ku se väsyneenä yrittää nukkua niin se äijä rupee huutaan sille eikä anna nukkua ja sanoo ettei päivällä nukuta!!
        ja samoin se kyllä voi ruveta yölläki huutaan..

        Mä en osaa sanoo muutaku et mul on IHAN samanlainen ongelma. Oon kohta 16v, mut tekisin ihan mitä tahansa et pääsisin kodista pois.


    • mahdollista että

      pääsisit vaikka jonkun sukulaisesi luo asumaan? mummu? setä täti vanhempi sisarus? mun isä on täys juoppohullu, ei yhtään selvää päivää mun muistin aikana ja aina se huutaa, haukkuu ja lyökin. minä pääsin mummuni luo asumaan siksi aikaa että täytin 17 ja pääsin muuttamaan omilleni. äitikin tajusi aikanaan sitten lähteä sieltä. niin ja pääsin myös kaverini perheeseen asumaan koko kesäksi. kun kuulivan tilanteen meidän perheessä niin suorastaan vaativat että muutan sinne. mutta tiedän kuinka perseestä tuo on. kysele vähän josko joku sukulaisesi/tuttavaperheenne ottaisi sinut heille asumaan ainakin joksikin aikaa. tarjoudu auttamaan kaikessa mahdollisessa kuten siivoiksessa, autonpesussa yms. ja jos vanhempasi antavat niin lapsilisäsi pystytään ohjaamaan heidän tililleen vanhempien suostumuksella. ja jos isäsi on niin kyllästynyt koko perheeseen niin tuskin hänellä on mitään järjestelyä vastaan. tai ainakin juttu voisi herättää häntä että nyt on joku perseellään kun mukulat tahtoo muuttaa pois. pitää nostaa kissa pöydälle, ei asiat itellään parane

    • YHTEYS KOULU

      KURAATTORIIN TAI KOULU PSYGOLOGIIN.HE OVAT SITÄ VARTEN,ETTÄ AUTTAVAT JA TUKEVAT SINUA.

      • Anonyymi

        Ja niillä on vaitiolovelvollisuus .


    • Anonyymi

      Olen pikkase myöhäs mut toihan on lastensuojelu asia:)

    • Anonyymi

      Yliannostus

    • Anonyymi

      Juttele sekaisin chatissa tai apuu chatissa. Tai mll lasten ja nuorten chatissa löytyy ihan netistä. Voit kans soittaa vaikka poikien puhelimeen

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sinne pääsimme turvaan ja vakavat tilanteet ratkesi kun rohjettiin soittaa lopulta poliiseille. Tsemppiä oikeesti kaikille💖 Juttelu apua omaisesti ja luottamuksella netistä saat myös mm. täältä: https://sekasin247.fi/ ja täältä https://apuu.fi/ sekä täältä https://www.nuortennetti.fi/apua-ja-tukea/lasten-ja-nuorten-puhelin/lasten-ja-nuorten-chat/ Kokemuksella voin sanoa, että kaikesta, kyllä selviää❤️


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe