Lohtua läheisyydestä

Ronja86

njoo, on mun eka novelli mut yhtä kaikki tapahtunu.
-----------------------
Joulukuinen päivä, hyytävän kylmä mutta kaunis, lumi leijaili taivaalta kuin untuvat kevyesti putoillen. Olin juuri eronnut pitkäaikaisesta poikaystävästäni, ja muistelin kaihoten aikaa jolloin olimme rakastuineita ja juoksimme yhdessä lumessa nauraen. Nyt olen yksin kaikkien keskellä. Olimme tuttavaperheemme pikkujouluissa koko perheen voimin. En voinut katsoa muiden ilonpitoa kun itse olin surullinen. Valesin ympäri suurta taloa, löysin idyllisen kirjaston, joka oli kuin suoraan tempaistu amerikkalaisista elokuvista. Takkatuli lämmitti mukavasti ja loi lempeää hohdettaan ja häilyviä varjoja kirjojen peittämille seinille. Ranskalainen ikkuna avautui pimeään puutarhaan, jossa lumihiutaleet kuunvalossa tanssivat kauniisti maahan leijaillessaan. Otin sohvalta huovan ja kävelin ikkunalle. Takkatuli lämmitti, käperryin mukavasti huovan sisään ja jäin tuijottelemaan lumisadetta muistellen aikaa jolloin itsekin olin onnellinen ja kuuluin johonkin. Nyt tunsin itseni ulkopuoliseksi katsoessani muiden iloista naurua ja flirttiä. Katsoin ulos, tunsin itseni avuttomaksi ja yksinäiseksi, kyyneleet valuivat hiljaa poskilleni kun muistelin mennyttä rakkautta. Olin vajonnut muistoihini, en tiennyt etten ollut enää yksin. "Hei." Kuului hiljaa viereltäni. En säikähtänyt, pyyhin silmäni huovannurkkaan ja vastasin heikosti: "Hei." Tulokas liikehti vaivautuneesti. "Saanko liittyä seuraasi? Vai haluatko olla yksin?" Moinen ajattelevaisuus sai jälleen kyyneleet silmiini ja palan kurkkuuni. "Ei tässä mitään, istu vaan.." Sain kuiskattua. Poika vaikutti niin hiljaiselta, en uskonut hänen häiritsevän minua, ehkä hänkin vain tarvitsi hieman aikaa itselleen. Poika istui alas, ja uskalsin vihdoin katsoa häneen. Surulliset siniset silmät kohtasivat omani, ja kääntyivät hymyyn. "Hei kaunokainen, ei saa olla noin surullinen", hän sanoi ja kohotti kätensä pyyhkiäkseen kyyneleeni. Katsoin häneen ja olin kiitollinen, että joku välitti. Hän silitti hellästi poskeani, ja painauduin hänen kättään vasten. Hän tuli viereeni istumaan ja tarjosin hänelle huovan kulmaa. "Kyllä tänne kaksi mahtuu.." Hän sovittautui viereeni ja kietoi kätensä hartioideni ympäri. Nojasin häneen, ja hetken olimme hiljaa, lumisadetta katsellen. Käänsin päätäni katsoakseni häntä, mutta tunsinkin hänen huulensa omillani. Hän suuteli minua hellästi, tunnustellen. Olin huumaantunut läheisyydestä ja vastasin suudelmaan. Hänen hengityksensä kiihtyi, ja kätensä vaelsivat levottomasti. En estänyt, vaikka en siitä nauttinut ei se pahaltakaan tuntunut. Suudelma syveni ja hänen kätensä kävivät määrätietoisemmiksi. Irrottauduin hetkeksi katsomaan häntä, hänen silmistään luin tarvetta läheisyyteen ja hellää kiihkoa. Nousin, vedin hänet mukanani ja johdattelin takkatulen ääreen. Kävimme siihen makuulle, poika katsoi minua kysyvästi ja minä suutelin häntä. Riisuin hänen paitaansa, ja hän minun. Kun hän painautui minua vasten, sävähdin tuntiessani hänen kuuman ihonsa omaani vasten. Hän suuteli kaulaani ja olkapäitäni, hivuttautui vähän kerrassaan alemmas, piirsi kielellään kiusoittelevia ympyröitä vatsaani, pääsi farkkujen vyötärölleni, ja autoin häntä riisumaan ne pois. Minulla oli miellyttävän raukea ja turvallinen olo hänen hyväillessään minua hellästi. Tunsin olevani valmis, ja tiesin hänenkin olevan. Vedin hänet päälleni ja suutelin hitaasti ja palavasti. Avasin hänen housujensa napin ja vetoketjun, sitten aloin ujostella. Hän riisui itse loput, ja tunsin kuuman ja kovan elimen reidelläni, kiihotuin entisestään ja liikutin lantiotani hänttä vasten. Poika hengitti raskaasti, melkein huohotti. Hitaasti hän työntyi sisääni, turhia hätäilemttä ja hosumatta. Rauhallisesti hän alkoi liikkua sisässäni edestakaisin, ja mnä hänen mukanaan. Tahti kiihtyi vähän kerrassaan, ja niin myös hänen hengityksensä. Hyväilin hänen selkäänsä, tunsin kuinka se jännittyi, hän vavahteli päälläni ja huokaisi hiljaa päälläni. Puristin hänet itseäni vasten onnellisena, enkä halunnut päästää pois. Minun huipentumani jäi kokematta, mutta se oli toisarvoinen. Olin hyvilläni toisen läheisyydestä, siinä me makasimme lomittain takkatulen loimussa ja minä olin onnellisempi kuin koskaa. Siihen nukahdimme vierekkäin, ja aamulla heräsin yksin, viesti vieressäni. "Anteeksi että jouduisn lähtemään ja jättämään sinut. en unohda sinua, enkä tätä iltaa, pysyt muistoissani ikuisesti. Hymyillään kun tavataan.
Sinun, Ari."
Kirjettä säilytän muistona ikimuistoisesta illasta jolloin aloin taas elää.



Eli tää siis oli mun eka novelli, ei ehkä hyvä mut jos haluutte lisää samantyylistä ni pistäkää jotakin kommenttia.

5

3633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katselija

      kaunis lämmin tarinahan se oli :)

      • persikka

        kaunis oli tosiaan...
        Loppu oli kyllä jotenkin surullinen... ;(


    • arvostellut

      Mä olen arvostelut tuhansia novelleja, jopa kirjoja, enkä yhtään valehtele jos sanon että sussa on ainesta kirjottamaan tällaista, tää oli kerrassaan loistavaa, olisin myös hyvin mielissäni jos laittaisit lisää samantyylistä tekstiä....kerrassaan upeeta.

    • shai

      Tosi kaunis tarina! Tää oli eka tarina minkä luin ja hyvä ettei kyyneleet tullu silmistä...jatka samaa mallia vaan...

      • Amanda

        Pidin tarinasta, lisää vain! Minä tosin pidin myös hyvin paljon lopusta.. ei liikaa toivoa, vain se pieni hitunen, joka auttaa jaksamaan. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe