Mistä sekarotuinen pentu?

jen__356

Tietääkö kukaan ketään Oulun lähettyviltä kenellä olisi myynnissä sekarotuisia koiranpentuja n 50E:lla?
Apulat ja löytöeläinkodit on jo katsottu läpi eikä tunnu löytyvän!
Olen ollut jo 1,5 vuotta ilman koiraa ja sitä ennen koko elämäni asunut hauvan kanssa niin alkaa olemaan jo koira kuume niin kova että pakko saada oma paras ystävä :)
Koiralle hyvä koti tiedosa, saa olla loppuelämänsä minulla!

12

2805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksijalka

Tuollaisella hinnalla myydään semmoisia koiria, jotka omaavat huonovointiset vanhemmat tai joiden roduista ei ole kenelläkään tarkkaa tietoa. Minä ostin seropini 650 eurolla.

• tuotanuin

Itse laittaisin samalla hinnalla jo paperillisen rotukoiran.
        Hyviä koiria on myynnissä halvemmallakin, ei se hinta takaa aina laatua. Itselle tärkeintä on että saan hyvän koiran jonka kanssa jakaa monta vuotta elämästä.

• Arvostettavaa
        tuotanuin kirjoitti:

Itse laittaisin samalla hinnalla jo paperillisen rotukoiran.
        Hyviä koiria on myynnissä halvemmallakin, ei se hinta takaa aina laatua. Itselle tärkeintä on että saan hyvän koiran jonka kanssa jakaa monta vuotta elämästä.

Minustakin koiran laadun on oltava hintaa täekeämpää. Joten kyllä kalliinkin summan on valmis maksamaan, jos terve, hyväkuntoinen koira on semmoisella hinnalla saatavissa.

Fiksusti teit, kun jätit sen 50 euron hintavaatimuksen sikseen ja aloit keskittyä koiran laatuun hinnan sijasta.

• väitteesi

esim. Täysin puhtaita Suomenajokoiria saa n.300 -350 eurolla. Tuttuni osti jänisjahtiin 300 eurolla suomen ajokoiran, jänistä saa paljon ja on se näyttelyssäkin pärjännyt. Niin ja tietenkin paperit on ja terve suku.

• millatar
        Arvostettavaa kirjoitti:

Minustakin koiran laadun on oltava hintaa täekeämpää. Joten kyllä kalliinkin summan on valmis maksamaan, jos terve, hyväkuntoinen koira on semmoisella hinnalla saatavissa.

Fiksusti teit, kun jätit sen 50 euron hintavaatimuksen sikseen ja aloit keskittyä koiran laatuun hinnan sijasta.

Heippa vaan kaikille tasapuolisesti. Meillä syntyi vahinkopennut (7kpl) sisältäen saksanpaimenkoiraa, karhukoiraa ja ajokoiraa. Myyntihinta oli tosiaan 50e ja jokaiseen pentuun olen pitänyt yhteyttä sen jälkeen ja varmistanut että sai hyvän kodin. Valitettavasti koirat eivät olleet minulle vain kilisevää lompakkoon, miinukselle jäin ja pahasti sillä syötin kunnon ruuat, madotin ja annoin kotiin vielä ruokasäkit ja pannat. Nartun ja Uroksen sai nähdä ennen kun varasi pennun. Yksi koiran pennuista on kuollut kasvaimeen 4v mutta muilla ei ole ollut ongelmia.

• littlewitch89

jos todella haluat hauvan ja siihen on varaa...

• 5 pentua

Eli Liedossa olisi noin 2 ja puolen viikon ikäisiä sekarotuisia koiranpentuja. Emä on australianpaimenkoira ja isä suomenlapinkoira.
        Pennut luovutetaan madotettuina, rokotettuina ja eläinlääkärin tarkastamina. Hinta 70 euroa jossa mukana pennun oma kaulapanta ja hihna. Pennuista 2 narttuja ja 3 uroksia. Minulla on auto, joten minulla on mahdollisuus tuoda pentu uuteen kotiinsa, toki sen voi myös käydä hakemassa.

Jos kiinnostuit, niin laita sähköpostia minulle [email protected] niin kerron lisää pennuista ja annan kuvia.

• 5 pentua
        5 pentua kirjoitti:

Eli Liedossa olisi noin 2 ja puolen viikon ikäisiä sekarotuisia koiranpentuja. Emä on australianpaimenkoira ja isä suomenlapinkoira.
        Pennut luovutetaan madotettuina, rokotettuina ja eläinlääkärin tarkastamina. Hinta 70 euroa jossa mukana pennun oma kaulapanta ja hihna. Pennuista 2 narttuja ja 3 uroksia. Minulla on auto, joten minulla on mahdollisuus tuoda pentu uuteen kotiinsa, toki sen voi myös käydä hakemassa.

Jos kiinnostuit, niin laita sähköpostia minulle [email protected] niin kerron lisää pennuista ja annan kuvia.

Hei, unohdin äsken mainita, että jos kiinnostuit niin otathan pikaisesti yhteyttä. Ihan vain siksi, että tiedän jos olet kiinnostunut, etten vahingossa myy jo pentua jonka ehkä haluaisit. Mitään ostovelvoitetta ei ole, vaikka olisitkina sanonut haluavasi pennun, jota et otakkaan. Ja lähetän mielelläni kuvia ja yksilöllisiä tietoja pennuista, sillä onhan niillä luonne-erojakin(:

Sähköposteja odotellen:
        Kati

• vastailija2

Kyllä se oma koia vielä vastaan tulee. Ja voi saada vielä jopa ilmaisena, että miltaita ei tarvitse maksaa. Maksoin omastani 10e ;) ja todella priimakuntoinen koira. Ei se koiran hinta mitään merkitse, vaikka osa luulee. Itse soittelelin eläinsuojeluyhdistykseen aj ksyelin koiranpentuja. Seillä otettiin nimi ja puhelinnumero ylös ja lupasivat ilmoitella, milloin heille eilmoitellaan korianpennusita. Sinne ilmoittavat useastikin pentuja ja ihan tavallisista kodeista. Meille ilmoitettiin sellaisesta paiaksta, missä oli iso pentua ja pari vielä vapaana. Kävin katsomassa ja sillä reissulla varasin itselleni pennun. Tämän olisi saannut jopa ilmaiseksi, mutta annoin lapsille karkkirahaa...

Ulkomailta ei kannata turhaan roudata "kodittomia" koira sen takia, kun ne uhataan lopettaa siellä. Tällä tavalla tulee tuettua ulkomaalaista pentukauppaa, viakka mitä muut väittävät. Lsiäksi koirasta e iole mitään takeita. Rotuina voi olla ihan muita kuin väitetään. Vanhimmilla koiriilla on jo paljon käyttäytymishäiriöitä. Eivät opi ikinä luot

• tietäjä4

Ulkomailta kannattaa tuoda koira sen vuoksi, koska siellä on paljon parempi valikoima. suomalaiset kodittomat kun ovat mitä ovat. Pääosin metsästys- tai sakemannisekoituksia, joilla on käytöshäiriöitä tms. Suomessa seurakoiriksi sopivat koirat kun ovat rahan arvoisia, niin niitä ei juurikaan hylätä.

• MollyMalones

Me ostettii sekarotuinen koiranpentu (kultainen noutaja saksan/belgialaispaimenkoiran sekoitus) n. 200€.
      Hinta ei ollut tärkeintä vaan se että koira oli hyvässä kunnossa.

Nyt ''pentu'' on 1.5 v, hyvin vilkas,kiltti,terve ja paras ystäväni. Sekarodut elävät yleensä pidempään kun ''puhdasrotuset'' sillä niillä ei yleensä esiinny yhtä paljon ''sukusairauksia'' (: Eli eivät ne ''puhtaimmat'' rodut aina oo ne ''laaduikkaammat'' :P

• tsirpal

Itte löysin apulasta 10-kuukautisen kiltin ja koiranpennun ja sain ilmaiseksi plus tarvikkeet mitä hänellä oli. Paitsi kaverilleni maksoin 50-euroa bensa rahaa ku haettiin vähän kaueempaa. Mulla oli apulassa ilmoitus ett annan koiralle kodin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2018
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1380
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1151
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1049
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      977
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      85
      880
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      79
      801
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      747
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      661
    Aihe