Eximian kaverikimppa

sussuh

Hei!

Onko muita menijöitä Eximian valmennuskursseille? Arvokkaita kun nuo kurssit tuppaavat olemaan, niin mietin, josko löytyis muutama muukin kursseille tuleva, jotta saisimme kaikki hieman alennusta kurssista :) Kiinnostuneita?

5

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -TTi

Minä!! Vaikka vähän myöhässä olenkin tämän suhteen, mutta onneksi ilmeisesti vielä joku muukin :) Sain vaan juuri vasta rahoituksen hoitumaan, mutta rupesin ennen ilmoittautumista googlettamaan josko löytyisi joku jonka kanssa saisi tuon alennuksen hyödynnettyä. Ilmeisesti ei tarvinnut olla hakemassa edes saman kaupungin tai saman alan kursseille, riitti että ilmoittautuu yhtä aikaa?

• -TTi

Laitan vielä ton sähköpostin jos otat yhteyttä sitä kautta! marjeemola( at )hotmail( piste )com

• -TTi

Hei! Laitoit mulle mailia mutta toivottavasti piipahdat vielä täälläkin, sillä jostain käsittämättömästä syystä en saa vastattua sulle tuohon osoitteeseen mistä viestisi tuli, kaikki mailit palautuvat mulle takaisin!! Laita joku muu sähköposti tai yhteydenottotapa sinne sähköpostiin et tää ei tähän kaatuisi :)

• ajuska

• shekki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe