Estrogeenilaastareita,,

Kellään kokemusta????? Hormonikierukasta ei ole ollut juurikaan apua, eikä kierukan takia voinut lääkäri antaa pillereitä kuukautisten siirtämiseen. Sain sitten reseptin laastareihin.. nyt mietityttää uskallanko niitä käyttää sittenkään vai tyydynkö buranan popsimiseen ja matkalaukulliseen supertampaxeja ja jättisiteitä.. = /
2124
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Ei siinä mitään pahaa ole.Tosi naisen ominaisuus.

Äänestä
  • no eipä tässä iässä enää kovin hedelmällisiä olla :)))

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


..runsaisiin kuukautisvuoto... kirjoitti:

Kellään kokemusta????? Hormonikierukasta ei ole ollut juurikaan apua, eikä kierukan takia voinut lääkäri antaa pillereitä kuukautisten siirtämiseen. Sain sitten reseptin laastareihin.. nyt mietityttää uskallanko niitä käyttää sittenkään vai tyydynkö buranan popsimiseen ja matkalaukulliseen supertampaxeja ja jättisiteitä.. = /

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu