Paikalliset näyttävän jättävän muovipullot ja -lasit sekä jätekassit yms. muut roskat käsistään missä tahansa ja niinpä roskat lojuvat rannoilla, luonnossa sekä pitkin katujen ja teiden varsia!
On tosi surullista havaita, ettei edes turisteille tarkoitettuja paikkoja esim. rantoja viitsitä siivota, vaan roskat saavat lillua paikoillaa kenenkään välittämättä !
Kun kansa on köyhää, pitäisi pulloille ja tölkeille mitä pikimmin laitaa maksullinen pantti. Se voisi auttaa.
Yletön roskaaminen
ikävää katseltavaa
2
1190
Vastaukset
- sittenhän se on
"Paikalliset näyttävän jättävän muovipullot ja -lasit sekä jätekassit yms. muut roskat käsistään missä tahansa"
...kuin olisi Lontoossa. - tykkäis tietää
Mites muuten meni? Oliko lämmintä ja hyvää ruokaa? Vai olitko siellä lähiaikoina? Kivoja retkiä? Ystävällisiä ihmisiä? Olen lähdössä pian myös tuonne. Siis jäikö muuta mieleen, olisi kiva kuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6037906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413023Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3962121- 1281327
- 311273
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51209Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061105- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651045- 46913