eihän ole tolkkua että siellä kuljetaan paskantamassa/kusemassa jäälle
lehijärvi
8
1518
Vastaukset
- määääää
Kannatetaan! Ei muuta kun ajetaan lätäkkö täyteen maata niin ei tarvi tiukkapipojenkaan ruikuttaa jääradasta.
- virtsanneet
Ehdotan että järven pohjatulppa vedetään pois jolloin järvi tyhjenee kätevästi. Tulee kätevästi lisää kesämökkitontteja ja sinileväongelma häviää itsestään.
- kylähullut .com
on turhamaista valittaa jostain järvellä tapahtuvasta harrastus toiminnasta kun moottoritie tuhoaa ympäristön suolaa kylvetään melkein joka päivä ja siitä se leviää ojiin ja vesistöön. alue jota suolataan on hattulan tärkeintä pohjavesi aluetta, melusaastetta 24 tuntia vuorokaudessa. joten moottoritie suljettava välittömäsi.......
- wc.
samaa ajatellut itekii
- takap
ainakin on hiljaista sillä ne on leikattu ja ruopattu ajat sitten
- paikalle sattunut
Taitaa olla suurin kuormittaja se eläintila siellä pohjoispäässä. Ainakin ennen ajoi lietelannat läheiseen ojaan joka virtaa lehijärveen.
- ku.
suljetaan tosiaankin
- huuh1
hahahaaa kyllä myrkyn lykkäs järven
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013