Vastailkaa viisaammat! Mistä johtuu ilkeä räsähdys, kun laitan sterot päälle. Räsähdys kuuluu vasemmasta kajarista. Sterot on jotain 80 luvun Philips stereokeskus(iso) eli vielä hengissä ja voimissaan äänen kannalta(erittäin tuhditbassot) ei huvittas hävittää(antiikkia) joten vastailkaa !
Ilkeä räsähdys
Alivälkky ?
2
500
Vastaukset
- rele, joka
kytkee signaalin vähän ajan päästä kun powerinappia on kytketty, eli kuuluko kevyt naks vahvarista.
Jos releen kontaktit ovat likaiset tai kuluneet, josko siitä tulisi kytkentäräsähdys. - mulla oli joskus sama juttu
mulla tuli aymahaan sama juttu kun ostin vanhan jammun käytettynä,juuri sama vika.vein jammun korjattavaksi ja siihen asennetiin uusi kierto kytkin se jolla saa muutettua lesarin,nauhurin tai cd kohalleen.makso 124markkaa käytä vehe korjaamossa ja käske tarkastaa vehe muutenkin ettei juotoksissa ole katkoksia mulla pätki kerran sen takia 20 vuotta vanha vahvistin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4093437Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151571En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851379- 1101377
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991338Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591296- 481199
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811115Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa291007- 34913