Sohvan istuintyyny painunut pahasti

Sohva pilalla

Osaisiko joku neuvoa onko sohvalle enää mitään tehtävissä?!

Sohva on vajaat 2v vanha ja istuintyyny divaanin kohdalta on jo painunut niin paljon, että siinä on huono istua. Istuintyynyn alla on pidetty jo vuoden verran tyynyä, tosin ei auta enää sekään. Istuintyynyssä on selkeästi takapuolen kuva. Sohva oli tarjouksesta, tosin ei kuitenkaan mikään parin sadan malli.

Liekkö tässä otettava suunnaksi sohvakauppa?!

5

13634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisin yleispätevästi

sanoa että köyhän ei halpaa kannata ostaa. Kyllä vaahtomuovityynyn pitäisi kestää vuosikausia mutta onko pohja sitten pettänyt? Kokeile pohjaa. Yleensä irronneen jousen tai vyön voi korjata kotikonsteillakin.
      Uuden tyynyn saat kun mittaat sen vaahtomuovin ja käyt esim.etolasta tai verhoomosta hakemassa mittojen mukaan uuden, siis jos on irtotyynyt...
      Muussa tapauksessa kiikutat sen lähimmälle verhoilijalle.

• Sohva pilalla

Pitää huomenna tutkia jousistoa, tosin uskon, että on vaan vaahtomuovi painunut, kun selkeästi on takapuolen paikka..

Olen kyllä samaa mieltä, ettei köyhän kannata ostaa halpaa. Tosin myös hyvä juttu olisi se, että kaupassa testaisi kunnolla ennen ostoa.. valmiiksi pehmeä on luultavasti kotonakin sitä..

• Klmn'
        Sohva pilalla kirjoitti:

Pitää huomenna tutkia jousistoa, tosin uskon, että on vaan vaahtomuovi painunut, kun selkeästi on takapuolen paikka..

Olen kyllä samaa mieltä, ettei köyhän kannata ostaa halpaa. Tosin myös hyvä juttu olisi se, että kaupassa testaisi kunnolla ennen ostoa.. valmiiksi pehmeä on luultavasti kotonakin sitä..

Taitaapi sohvat pääsääntöisesti olla kertakäyttötavaraa ja kallis hintakaan ei loppujen lopuksi takaa mitään. Missä muussa tuotteessa on sama tilanne, että kunnollista (minkäänlaista) tuoteselostusta rakenteesta et saa?

• mitä materiaalia
        Sohva pilalla kirjoitti:

sohvan runko on. Kunnon vaneri tms. runko on hyvä mutta vieläkin näkee lastulevyvirityksiä joihin ei kannata sortua.

• Anonyymi

Mulla nahka "lökötuolit" voiko täytettä lisätä tai uusia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      97
      5909
    2. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3238
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      208
      3229
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3195
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2485
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2454
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2303
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      253
      1929
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1586
    10. 6
      1368
    Aihe