Osaisiko joku neuvoa onko sohvalle enää mitään tehtävissä?!
Sohva on vajaat 2v vanha ja istuintyyny divaanin kohdalta on jo painunut niin paljon, että siinä on huono istua. Istuintyynyn alla on pidetty jo vuoden verran tyynyä, tosin ei auta enää sekään. Istuintyynyssä on selkeästi takapuolen kuva. Sohva oli tarjouksesta, tosin ei kuitenkaan mikään parin sadan malli.
Liekkö tässä otettava suunnaksi sohvakauppa?!
Sohvan istuintyyny painunut pahasti
5
12098
Vastaukset
- voisin yleispätevästi
sanoa että köyhän ei halpaa kannata ostaa. Kyllä vaahtomuovityynyn pitäisi kestää vuosikausia mutta onko pohja sitten pettänyt? Kokeile pohjaa. Yleensä irronneen jousen tai vyön voi korjata kotikonsteillakin.
Uuden tyynyn saat kun mittaat sen vaahtomuovin ja käyt esim.etolasta tai verhoomosta hakemassa mittojen mukaan uuden, siis jos on irtotyynyt...
Muussa tapauksessa kiikutat sen lähimmälle verhoilijalle.- Sohva pilalla
Pitää huomenna tutkia jousistoa, tosin uskon, että on vaan vaahtomuovi painunut, kun selkeästi on takapuolen paikka..
Olen kyllä samaa mieltä, ettei köyhän kannata ostaa halpaa. Tosin myös hyvä juttu olisi se, että kaupassa testaisi kunnolla ennen ostoa.. valmiiksi pehmeä on luultavasti kotonakin sitä.. - Klmn'
Sohva pilalla kirjoitti:
Pitää huomenna tutkia jousistoa, tosin uskon, että on vaan vaahtomuovi painunut, kun selkeästi on takapuolen paikka..
Olen kyllä samaa mieltä, ettei köyhän kannata ostaa halpaa. Tosin myös hyvä juttu olisi se, että kaupassa testaisi kunnolla ennen ostoa.. valmiiksi pehmeä on luultavasti kotonakin sitä..Taitaapi sohvat pääsääntöisesti olla kertakäyttötavaraa ja kallis hintakaan ei loppujen lopuksi takaa mitään. Missä muussa tuotteessa on sama tilanne, että kunnollista (minkäänlaista) tuoteselostusta rakenteesta et saa?
- mitä materiaalia
Sohva pilalla kirjoitti:
Olen kyllä samaa mieltä, ettei köyhän kannata ostaa halpaa. Tosin myös hyvä juttu olisi se, että kaupassa testaisi kunnolla ennen ostoa.. valmiiksi pehmeä on luultavasti kotonakin sitä..sohvan runko on. Kunnon vaneri tms. runko on hyvä mutta vieläkin näkee lastulevyvirityksiä joihin ei kannata sortua.
- Anonyymi
Mulla nahka "lökötuolit" voiko täytettä lisätä tai uusia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408