Millaiset ovat tämän hetken säätiedot tällä hetkellä Kap Verdellä? Ne ketä tullu tällä viikolla vastailkaa. Meillä lähtö 26.2. Tietää vähän mitä tarvii pakata matkaan.
Kap Verde/ Sal Sää
6
2737
Vastaukset
- Isopepe
Joo pari hienosäätöö. Siis vastailkaa kun ootte ensin kotiutunu
- mindelo
No ei tuo sää tuosta paljon mihinkään muutu, vesi ja ilma ovat yhtä lämpimiä. Auringon paistaessa ilma on lämpimämpää ja yöllä kylmenmpää kuin vesi.
Hyvää matkaa, paljon hellevaateita mukaan ja illaksi jotain lämmintä, sillä tuulista on aina :)
http://www.wunderground.com/global/stations/08594.html- loistetta
Matkaan reilut 3 vkoa. Toivottavasti lämmintä ja aurinkoa riittää, sitähän sinne lähtee hakemaan.
- MTTT
loistetta kirjoitti:
Matkaan reilut 3 vkoa. Toivottavasti lämmintä ja aurinkoa riittää, sitähän sinne lähtee hakemaan.
Cap vedelle, lähdettekö 12. vai 19.3, me lähdemme 12.3.
Odotukset korkealla:) - loitetta
MTTT kirjoitti:
Cap vedelle, lähdettekö 12. vai 19.3, me lähdemme 12.3.
Odotukset korkealla:)myös 12.3. Ei malttaisi enään odottaa..
- isohoo
Salilla oli n.20-23 astetta lämmintä, välillä pilviä, mutta kova tuuli puhaltaa pilvet pian pois auringon edestä. Tuulee siis kovasti, joten ottakaa mukaan etenkin illaksi pitkähihaista ja -lahkeista, esim. collegehuppari oli hyvä lapsilla. Useimmiten mulla oli caprit ja t-paita päällä päivisin.
Tuulen takia siellä ei ymmärrä auringon lämpöä, joten meilläkin iho paloi ekana päivänä, kun oltiin 5 h uima-altaalla 15-suojakertoimella. Käyttäkää suojakerroin 30 ja viekää aurinkovoiteet Suomesta. Joku kertoi, että vahva aurinkovoidepurkki maksoi siellä 38 euroa!!!!
Eurot kelpaa ja on kallista ja tinkiä pitää kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881815Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781547Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641358Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H171340- 100925
- 51899
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15751Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7732