Millaiset ovat tämän hetken säätiedot tällä hetkellä Kap Verdellä? Ne ketä tullu tällä viikolla vastailkaa. Meillä lähtö 26.2. Tietää vähän mitä tarvii pakata matkaan.
Kap Verde/ Sal Sää
6
2615
Vastaukset
- Isopepe
Joo pari hienosäätöö. Siis vastailkaa kun ootte ensin kotiutunu
- mindelo
No ei tuo sää tuosta paljon mihinkään muutu, vesi ja ilma ovat yhtä lämpimiä. Auringon paistaessa ilma on lämpimämpää ja yöllä kylmenmpää kuin vesi.
Hyvää matkaa, paljon hellevaateita mukaan ja illaksi jotain lämmintä, sillä tuulista on aina :)
http://www.wunderground.com/global/stations/08594.html- loistetta
Matkaan reilut 3 vkoa. Toivottavasti lämmintä ja aurinkoa riittää, sitähän sinne lähtee hakemaan.
- MTTT
loistetta kirjoitti:
Matkaan reilut 3 vkoa. Toivottavasti lämmintä ja aurinkoa riittää, sitähän sinne lähtee hakemaan.
Cap vedelle, lähdettekö 12. vai 19.3, me lähdemme 12.3.
Odotukset korkealla:) - loitetta
MTTT kirjoitti:
Cap vedelle, lähdettekö 12. vai 19.3, me lähdemme 12.3.
Odotukset korkealla:)myös 12.3. Ei malttaisi enään odottaa..
- isohoo
Salilla oli n.20-23 astetta lämmintä, välillä pilviä, mutta kova tuuli puhaltaa pilvet pian pois auringon edestä. Tuulee siis kovasti, joten ottakaa mukaan etenkin illaksi pitkähihaista ja -lahkeista, esim. collegehuppari oli hyvä lapsilla. Useimmiten mulla oli caprit ja t-paita päällä päivisin.
Tuulen takia siellä ei ymmärrä auringon lämpöä, joten meilläkin iho paloi ekana päivänä, kun oltiin 5 h uima-altaalla 15-suojakertoimella. Käyttäkää suojakerroin 30 ja viekää aurinkovoiteet Suomesta. Joku kertoi, että vahva aurinkovoidepurkki maksoi siellä 38 euroa!!!!
Eurot kelpaa ja on kallista ja tinkiä pitää kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882