Jos näkisit ja
kuulisit
samalla kokisit
kaiken kuten
minäkin
tietäisit myös
tuntisit
kuinka elämäni
konsertissa
sävelten soinnut
ovat kokonaan
kadonneet
jättäen jälkeensä
hiljaisuuden
eikä ojennettuun
käteeni kukaan
tarttuisi
Sydämen hiljaisuus
4
318
Vastaukset
- lindalinda1
minusta tuntuu, että olen kokenut ihan samaa kuin
Sinäkin. Kyllä ne soinnut kuuleppa ihan varmasti
vielä löytyy, ja hiljaisuus muuttuu ilon ja onnen
ääniksi. Käteesikin tartutaan, en usko kenenkään
olevan niin yksin, etteikö aina löydy joku.
Joku joka kuuntelee ja ymmärtää, luo uskoa
Sinuun.
Niin äärettömän koskettava on runosi jälleen,
kaunis mutta surullinen.
Voimaa Sinulle edelleenkin toivotan ! - mies-v57
Vaikka minun elämä näyttää
yksitoikkoiselta ja askeleni
yksinäisiltä, sinuun kiinnittyminen
on voimaa minulle. Uskoa itseeni.
Tämä juuri on minun elämä.
Asenne jonka saatat minuun,
Usko jonka juotat sisääni kuin
sulan tinan ja se muokkaaantuu.
Se valautuu minuun luottamukseksi,
että minun elämällä on merkitys.
Joku tähtiin piiretty erityinen viiva.
En ole turha, en vaella ajassa suotta.
Minä olen jotain. Minun elämä
tärkeä. Sinä sen minulle annat.
Sinä kirjoitat nimeni tähtiin niin
että näen ja opin kuulemaan.
Sinä olet minun elämä ja tulosi
on aina Rakkauden askelet minulle.
http://www.youtube.com/watch?v=t-3enjfQyuE
Kiitos runostasi.
Toisen ihmisen kokemuksiin,
on aina vaikea pureutua.
Tunteisiin mahdoton
sovittautua.
Mutta se ei tarkoita, etteikö
voi olla vierellä ja välittää.
Antaa luottamusta ja uskoa.
Kannustaa.
Antaa tuntemuksen, että
käteen on tartuttu.
Joku välittää.
Kauniin herkkä, koskettava,
Rakkausrunosi.
Puhuttelee ja liikauttaa
lukijan sydäntä, mieltä.
Oli kokemus lukea runosi
ja elää siihen mukaan.
Koin koskettavan hiljaisuuden.
Kaunis ja hieno Runosi.
Voimia sinulle iltaasi
ja yöhösi.Kaipaan ja odotan
ja ehkä jonakin
päivänä
tuo harhaileva
toiveeni toteutuu
Lämmin kiitos sanoistasi *rutistus*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
