MITÄ KAASOLLE KIITOSLAHJAKSI???

morsian 2004

en osaa yhtään keksiä mitä ostan kaasolle kiitokseksi lahjaksi!!! vinkkejä kaivataan!!!!

ja kiitos jo etukäteen vinkeistänne!!!!

12

4416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naa

      Itselläni on kaksi kaasoa.
      Molemmat rakkaitaystäviä jo vuosien ajan.Tunnemme toisemme erittäin hyvin,siksi minun on helppo keksiä lajhat heille.
      Toiselle ostan hänen kauan haaveilemansa astiaston ja toiselle taulun jota hän on käynyt ihailemassa jo kauan erään liikkeen ikkunassa.
      Molemmat lahjat ovat saman hintaisia.

      Itse olen kerran saanut kunnian olla ystäväni kaasona ja silloin sain lahjaksi hemmottelu-lahjakortin upeaan kylpylään hoitoineen päivineen.
      Ihana lahja ja juuri minulle sopiva.

      Jos ja kun tunnet kaasosi,tiedät varmasti mitä hän tarvii/haluaa.jotain sellaista mitä on kauan halunnut,mutta ei itse raaski ostaa.Jotain henkilökohtaista,jotain mikä muistuttaa häntä sinusta pitkään.

      • Kaasona ollut

        Hei,
        Olin kaasona muutama vuosi sitten. Vihkimisen jälkeen juhlapaikkaan mennessämme löysin lahjapöydältä paketin jossa luki kaasolle. Siinä oli kristallinen maljakko jossa hopealaattaan kaiverrettu heidän hääpäivämäärä sekä minun nimeni. Bestman sai vastaavasti tinatuopin edellä mainituilla kaiverruksilla.


    • Kesämorsian 2005

      Terve,

      Viime kesänä tätini häissä oli siskoni kaasona ja minä seremoniamestarina. Menimme molemmat auttamaan heitä mm. juhlapaikan laitossa ja muissa järjestelyissä jo 4 päivää ennen häitä (asumme siis eri paikkakunnalla kuin hääpari). Myös kihlattuni tuli kanssamme, vaikkei hänelle ollutkaan "nimetty" erityistä roolia häissä.

      Siskoni ja minä myös seisoimme alttarilla heidän kanssaan koko vihkitilaisuuden ajan. Koko häät olivat menestys, homma hoitui hienosti.

      Itse en todellakaan odottanut yhtään mitään kiitoslahjaa, joten olin täysin hämmentynyt kun he muutamaa viikkoa häiden jälkeen tulivat moikkaamaan meitä viikonlopuksi. Siskolleni, eli kaasolle, he olivat ostaneet helmikaulakorun kiitoslahjaksi. Minulle he olivat ostaneet kristalliset viinilasit, sillä he halusivat muistaa sekä minua että kihlattuani kaikesta avusta. Olemme todellisia viinin ystäviä, joten lahja oli vallan upea.

      Lähinnä kai siis kannattaa miettiä joku lahja, joka olisi nimenomaan kaasollesi sopiva. Meidän kohdallamme kiitoslahjat eivät olisi voineet olla parempia!

    • nyttemmin eronnut

      Vaikka nyttemmin eronnut silloisesta miehestäni niin kaasot edelleen ystäviäni! Kaasoille hankimme kiitoslahjoiksi pienet kalevalakorun kalevankarhu-riipukset. Tykkäsivät molemmat niistä kovasti ja ovat edelleen kovassa käytössä! Bestmanille hankimme tinatuopin kaiverruksilla.

    • Melisa

      Oma kaasoni on ollut varmaankin maailman huonoin:(Luulin että paras ystäväni olisi edes vähän tsempannut mutta paskan marjat. Joka asiasta valittaa, ei ole tehnyt yhtään. Polttarit sai ujutettua toiselle kaverille, sitten tuli hätä että pitääkö hänenkin maksaa polttareista jotain. Ei ole osallisunut yhtään mihinkään! Ei koristele juhlapaikkaa, ei ole siellä edes käynyt.
      eli tein elämäni virheen kun hänet kaasokseni halusin:(

      • Miia

        et ole ainoa joka on pettynyt. Mulle kävi täsmälleen samalla tavalla. Mut ei voi muuta sanoo kun et shit happens!


      • Mindy

        Mielestäni kiitos on paras lahja, minkä voi antaa. Sillä jos ei kuule kiitosta tekemästään työstä niin se harmittaa. Voihan sitä sitten jälkikäteen vaikka mennä yhdessä syömään. Mutta kiittäminen kannattaa. Sitä ei muutenkaan tapahdu kovin usein.


      • Miia
        Mindy kirjoitti:

        Mielestäni kiitos on paras lahja, minkä voi antaa. Sillä jos ei kuule kiitosta tekemästään työstä niin se harmittaa. Voihan sitä sitten jälkikäteen vaikka mennä yhdessä syömään. Mutta kiittäminen kannattaa. Sitä ei muutenkaan tapahdu kovin usein.

        Jos kaaso ei ole tehnyt mitään ja silti odottelee kiitosta/lahjaa?!?! Mitäs sitten? Pitääkö vaan sanoa kiitos ja kuvitella ettei itse joutunutkaan tekemään KAIKKIA valmisteluja yksin muun kiireen ohessa?
        Eniten mua ottin päähän se että kaasoni oli työtön ja hän useasti valitti ettei hänellä ole mitään tekemistä. Itse tein pitkiä työpäiviä joten vapaa-aikaa ei juurikaan jäänyt. Kun hän valitti että ei ole tekemistä ehdotin hänelle että voisi auttaa minua jossain asiassa niin yhtäkkiä hänellä olikin tekemistä niin paljon ettei ehtinyt puhelimessakaan.

        Kummaa puuhaa!!!!!!!


    • tyty

      Kuulostavatpa aika hinnakkailta lahjoilta teillä.... Itse aikanani vuonna '95 sain kaksi viinilasia (Villeroy&Boch tosin) ja olin äimänkäkenä kun joku morsian tällaista minulle antaa ja mielestäni en ollut paljon minään apuna edes, olin todella nuori ja tietämätön hääasioista tuolloin.

      Nyt itse viime kesänä vihittynä minulla oli 3 morsiusneitoa ja toimme heille häämatkalta kristalliset Neitsyt Mariat max 10 cm korkeat, itse kyllä niistä pidin, toivottavasti hekin. Lisäksi tarjosimme heille "all exclusive" la-su -yhden morsiusneidon mökillä tosin- mutta itse kokkasin hirvipataa yms ruuat & tarpeeksi hyvää juomaa hyvien ystvien kera. Tuonne kutsuttiin siis mors.neitojen miehetkin ja bestman tytyineen jotka sattuneesta syystä eivät saapuneet paikalle. Bestmania sulhanen ei ole halunnut muistaa mitenkään, sekin samasta sattuneesta syystä.

      • Riidis

        ... ostaa tai hommata mitään. Se, että hääpari arvostaa sitä, että "uhraa" aikaa heidän häille ja on kuuntelevana korvana ja se, että se arvostus on sanottu julki. Meillä hääpari piti oman puheen ja kiitti jokaista erikseen hääjuhlassa. meitä oli bestman ja kolme kaasoa. Häiden jälkeen viettiin yhteinen viikonloppu hääparin mökillä, kaasot, bestman sekä puolisot. Sitten kun itse joskus menen naimisiin niin toivon, et mun kaaso laittaa itsensä samalla tavalla peliin kuin minä olin itseni laittanut...


    • _'_'_'

      Olen menossa nyt keväällä naimisiin ja kaasoni on osoittautunut mielestäni suorastaan kohtuuttoman vaativaksi. Olen lahjoittanut hänelle jo useita asioita (siis ihan tavaroita varmaankin noin sadan euron edestä) ja kustantanut esim. ravintolaruoat kun jossain häihin liittyvässä reissussa ollaan oltu pidempään.

      Tarkoitukseni oli tarjota hänelle juhlakampaus,avustaa vaatekuluissa ja tietysti kukkavieheet yms. ja jopa loppulahja on jo valmiiksi hankittuna.

      Mutta ihan vailla edeltävää keskustelua asiasta kaasoni alkoi vaatia, että hän haluaa kampaajan ja meikin! Siis jo ennen kuin ehdin varata edes omaa kampaajaa tai meikkiä! Nyt hänelle on sitten varattu yli kahden sadan euron meikki ja kampaus meidän laskuumme.

      Olen aivan totaalisen pöyristynyt tästä asiasta. En mielestäni ole saita, mutta meillä on vain pienet häät, enkä edes halua polttareita tms asioita. Pukuostoksillakin kaasoni on seurannut mukana omasta halustaan. Kaasoa olen tarvinnut lähinnä soittelemaan puheluita puiolestani kun en töistä voi soittaa ja auttamaan pukeutumisessa hääpäivänä.

      Olen kokopäivätyössä, enkä tästä konkurssiin mene (koko budjetista saatan mennäkin). Mutta asia harmittaa. Sulho sanoi, että otetaan sitten apujakin koko rahalla ! Kaaso on kuitenkin opiskelija, eikä aikaa ole niin paljon. Enkä muutenkaan ole mitää askarteluja tms. halunnut. Ja kun en niitä itse halua tai halua tehdä, miksi vaatisin jonkun muunkaan sellaisia tekemään?

      Minä haluaisin antaa lahjat lahjana, enkä joutua moisen selätyksen kohteeksi. Ikävä tilanne.

    • Järki päähän!

      Kaason lahja on jo se, että häntä on pyydetty kaasoksi.Ei tarvitse ampua yli, lahjoen kaasoja.Häissä on muutenkin jo riittävästi kuluja.Typeriä keksintöjä koko kaasot ihan turhia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2786
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2086
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe