Olen tässä katellut noita Jinchengin Mankeja. Onko kellään kokemusta niistä? Onko kestäviä? Kertokaa
Jincheng Monkey
125
15869
Vastaukset
- fhbkxh
kiinalaiset ei yleensäkkään kestä kauan(muutamia kilometrejä).
tutulla yksi jingjeng:ei vaan toimi.
jos ei rahaa uuteen eurooppalaiseen enskaan osta käytetty.- kylnetoimii
itel oli neljävuotta kiinanmanki ja palveli hyvin sen 4 vuotta ja en edes vaihtanut mäntää ja kesti rääkkäystäkin kun oli pelto mopona mut ainoa miinus oli että 3 vaihde tökki viimesenä vuonna.
- Anonyymi
Kyllähän tuo nimi jo kertoo kaiken siitä
- pohjanmaalta POIIKKKAA
no tota kaverilla oli ja ekana meni sähköt päin mäntyä ja sitten toi kaasari oli onneton.
Onneks se meni jollekkin tyypille, koska alkoi ittellä hermot mennä sen ruuvaamisen kanssa.
OSTA YAMAHA TAI KYMCO HITON HYVIÄ PELEJÄ- basgaaaaaaaaaaaa
Kymco on täyttä paskaa niiku kiinalaiset yleensäkki <3
- on pakko saada mana
Jos nyt ihan välttämättä haluat kiina manan, niin osta skytarin manki.
Mutta loistavahan olisi jos saisit köytetyn hondan. Kestää varmana.- Fatliner
skyteam ollu kohta 3 vuotta ja hyvin on kestäny =D
- heinääääh
Osta vaan jicnhencsztainin mana....Mul oli satakaxkytviis seesee pytty ja meni sataysikytkahexan........Todella huimaa....
- monkey----
joo kyl se aika hyvä mopo on ja kestää, eikä vie paljoa bensaa
- Skyteamonpaska
Skyteam mankit ei yksinkertaisesti kestä. Muuten eroja honda monkeyn kanssa että Jinchengissä on sama kaasutin 9mm, 12mm tai 14mm keihin kaasutin. Riippuen vuosiluvusta.
Skyteam mankit on perseestä. Muutenkin niissä on vähemmän tehoja kuin Jincheng mankeissa. Kaverilla oli Skyteam niin pytty leikkas kiinni ja lähtivät viivoilta kun toisella oli Jincheng monkey niin jinkku voitti koska skyteameissa on niin tehoton pytty muutenkin hajoo! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ihan paskoja Skyteamit. Jinkku kestää sentään virittämistä. - Just nii :D
Skyteamonpaska kirjoitti:
Skyteam mankit ei yksinkertaisesti kestä. Muuten eroja honda monkeyn kanssa että Jinchengissä on sama kaasutin 9mm, 12mm tai 14mm keihin kaasutin. Riippuen vuosiluvusta.
Skyteam mankit on perseestä. Muutenkin niissä on vähemmän tehoja kuin Jincheng mankeissa. Kaverilla oli Skyteam niin pytty leikkas kiinni ja lähtivät viivoilta kun toisella oli Jincheng monkey niin jinkku voitti koska skyteameissa on niin tehoton pytty muutenkin hajoo! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ihan paskoja Skyteamit. Jinkku kestää sentään virittämistä.Skyteam mankit ei yksinkertaisesti kestä. Muuten eroja honda monkeyn kanssa että Jinchengissä on sama kaasutin 9mm, 12mm tai 14mm keihin kaasutin. Riippuen vuosiluvusta.
Skyteam mankit on perseestä. Muutenkin niissä on vähemmän tehoja kuin Jincheng mankeissa. Kaverilla oli Skyteam niin pytty leikkas kiinni ja lähtivät viivoilta kun toisella oli Jincheng monkey niin jinkku voitti koska skyteameissa on niin tehoton pytty muutenkin hajoo! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ihan paskoja Skyteamit. Jinkku kestää sentään virittämistä.
- Älä muuta virka!
Manki sentää kestää virittämistä tosiaa oma kulkee jtn 80-85 :)
En viitti enempää :DD - dfgdfgdfg
Just nii :D kirjoitti:
Skyteam mankit on perseestä. Muutenkin niissä on vähemmän tehoja kuin Jincheng mankeissa. Kaverilla oli Skyteam niin pytty leikkas kiinni ja lähtivät viivoilta kun toisella oli Jincheng monkey niin jinkku voitti koska skyteameissa on niin tehoton pytty muutenkin hajoo! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ihan paskoja Skyteamit. Jinkku kestää sentään virittämistä.
- Älä muuta virka!
Manki sentää kestää virittämistä tosiaa oma kulkee jtn 80-85 :)
En viitti enempää :DDNo huhhuh mitä tekstiä...
Skytari sai kaikissa testeissä paremmat pisteet kuin jinkku.
Ja olen ollut viivalla kumpienkin kanssa. Itsellä oli honda. Skytari meni koviten, honda toisena ja minä vikana. Ja skytarin kuski oli painavin. minä kevyin.
Että se siitä tehottomuudesta.
Ja skytarin kone on suora kopio hondasta. Jinkun koneessa vaihteet vie erilailla.
Ja jinkun sylinterin materiaali on jarruttavaa. Vaatii hoonauksen toimiakseen kunnolla.
Jinkun sähköt saattavat olla rikki jo paketissa.
Että kumpikohan niistä nyt oli se laadukkaampi... - vielä että...
dfgdfgdfg kirjoitti:
No huhhuh mitä tekstiä...
Ja olen ollut viivalla kumpienkin kanssa. Itsellä oli honda. Skytari meni koviten, honda toisena ja minä vikana. Ja skytarin kuski oli painavin. minä kevyin.
Ja skytarin kone on suora kopio hondasta. Jinkun koneessa vaihteet vie erilailla.
Ja jinkun sylinterin materiaali on jarruttavaa. Vaatii hoonauksen toimiakseen kunnolla.
Että kumpikohan niistä nyt oli se laadukkaampi...Minä ajoin siis sitä jinkkua, koska halusin.
- Fatliner
dfgdfgdfg kirjoitti:
Että kumpikohan niistä nyt oli se laadukkaampi...Skyteamin kone on lisenssillä tehty hondan kone että pitäis kestää
- Manapoju
dfgdfgdfg kirjoitti:
Että kumpikohan niistä nyt oli se laadukkaampi...Jep,itellä on skyteam monkey virit on jossai yli 80cc ja mana on vuodelta 2007 skyteam on parempi!
- Manki50
dfgdfgdfg kirjoitti:
Että kumpikohan niistä nyt oli se laadukkaampi...Aivan niin ja skyteamilla on lisenssi monien koneeseen ja jinchengillä ei.
- Ostakaajinkku
Skyteam mankit on perseestä. Muutenkin niissä on vähemmän tehoja kuin Jincheng mankeissa. Kaverilla oli Skyteam niin pytty leikkas kiinni ja lähtivät viivoilta kun toisella oli Jincheng monkey niin jinkku voitti koska skyteameissa on niin tehoton pytty muutenkin hajoo! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ihan paskoja Skyteamit. Jinkku kestää sentään virittämistä.Jiiiiinkkuuuuuu on paraas!!!!
- Anonyymi
Skyteam mankit on perseestä. Muutenkin niissä on vähemmän tehoja kuin Jincheng mankeissa. Kaverilla oli Skyteam niin pytty leikkas kiinni ja lähtivät viivoilta kun toisella oli Jincheng monkey niin jinkku voitti koska skyteameissa on niin tehoton pytty muutenkin hajoo! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ihan paskoja Skyteamit. Jinkku kestää sentään virittämistä.Miten Jinkku Mankia voi virittää
- Oon ajanu 50000 kilsaa..
Oon tosiaa ajanu 500000 kilsaa. Mitään vikaa ei oo. Et älkää iniskö: '' Eka meni sähköt, ja sit meni kaasari ''
- kirjotas..
Tarkotit kai Masain??
Samurai on paras !!! - sry :D
kirjotas.. kirjoitti:
Tarkotit kai Masain??
Samurai on paras !!!Joo Masaita tarkotin..
Itellä tosiaaa Manki Jinkku joo :D
Noo Samurai on kan helkati hieno, upee mopo :)))
Mopo? :DDD No ei saa ajaa tiel vaik vakio silti 50 cc :DD - jj
sry :D kirjoitti:
Joo Masaita tarkotin..
Itellä tosiaaa Manki Jinkku joo :D
Noo Samurai on kan helkati hieno, upee mopo :)))
Mopo? :DDD No ei saa ajaa tiel vaik vakio silti 50 cc :DDOot sama henkilö xddd
No ei se nii noloo oo mullekki o tapahtunu tollee :D: Kirjotit ku esitit tooista.. siis kkorjasit xDD - SkyTeamin omistaja 92
jj kirjoitti:
Oot sama henkilö xddd
No ei se nii noloo oo mullekki o tapahtunu tollee :D: Kirjotit ku esitit tooista.. siis kkorjasit xDDJincheng Monkey on paljon laadukkaampi kuin SkyTeam Monkey. Wikipedia >>>
Jinchengin osat valmistetaan Japanissa ja lähetetään Kiinaan koottavaksi. Lukee siis Wikipediassa. SkyTeam on testien mukaan vaarallisin Monkey mopo heti Honlein jälkeen. Syy siihen on että jopa tanko saattaa katketa kesken ajon tai renkaat irrotta tinasta tehtyjen pulttien vuoksi. - kävi toisin!!
SkyTeamin omistaja 92 kirjoitti:
Jincheng Monkey on paljon laadukkaampi kuin SkyTeam Monkey. Wikipedia >>>
Jinchengin osat valmistetaan Japanissa ja lähetetään Kiinaan koottavaksi. Lukee siis Wikipediassa. SkyTeam on testien mukaan vaarallisin Monkey mopo heti Honlein jälkeen. Syy siihen on että jopa tanko saattaa katketa kesken ajon tai renkaat irrotta tinasta tehtyjen pulttien vuoksi.Juuh, ihan varmaan...
Miksi jinkkun mopoja näkyy enemmän huollossa kuin skytareita?
Toiseksi: Jinkkujen koneiden venttiilit ovat erittäin huonosti säädetyt ja ne säätyvät itsestään. Männät ovat melko huonoa laatua...
Itse olen nähnyt vierestä kun kaveri keulii skytarilla ja rääkkää mopoa minkä kerkee ja mitään ei hajoa.
Ja sitten olen myös nähnyt kun jinkku ajaa töyssyyn ja tanko katkesi (toinen puoli). Että huhhuh mitä laatua.
Onneksi en itse kiinalaatuun sekoa, mutta jos valita pitäisi, nii kyllä skytarilla mentäis ehdottomasti. - Ande82
kävi toisin!! kirjoitti:
Juuh, ihan varmaan...
Toiseksi: Jinkkujen koneiden venttiilit ovat erittäin huonosti säädetyt ja ne säätyvät itsestään. Männät ovat melko huonoa laatua...
Itse olen nähnyt vierestä kun kaveri keulii skytarilla ja rääkkää mopoa minkä kerkee ja mitään ei hajoa.
Ja sitten olen myös nähnyt kun jinkku ajaa töyssyyn ja tanko katkesi (toinen puoli). Että huhhuh mitä laatua.
Onneksi en itse kiinalaatuun sekoa, mutta jos valita pitäisi, nii kyllä skytarilla mentäis ehdottomasti.Lueppas wikipediasta vähän tietoa. Jinchengin osat valmistetaan Japanissa ja ne tuodaan Kiinaan koottavaksi. Jinchengeissä (uusimmissa) on tehoja 2,2kw. SkyTeamissa muistaakseni alle 1,5kw. Siksi niillä ei pääse ylämäkiä ylös. SkyTeam on wikipedian mukaan kaikista huonoin kestävyydensä kannalta. Se ei kestä virittämistä
sanoo Googlen kautta löydetyt sivut. Sen osat hajoavat. SkyTeamia ei kannata ostaa. Jos ostat niin kaikki osat vaan Honda Monkeyn tai Jincheng Monkeyn osiksi. SkyTeamin pytty leikkaa 100-200km jälkeen kiinni. Huono ostos. - herrat....
Kasvakaa jo aikuisiks ja lopettakaa pelleily.
- Ande82
Miksi muokkaisin wikipediaa? Oletko aivan idiootti? Taisit itse käydä muokkaamassa sitä.
- lol? =D
Ande82 kirjoitti:
Miksi muokkaisin wikipediaa? Oletko aivan idiootti? Taisit itse käydä muokkaamassa sitä.
Kellekköhän sä puhut ja mistä?
- skytari = paskaa
kirjotas.. kirjoitti:
Tarkotit kai Masain??
Samurai on paras !!!lahoja paskoja noi kiinan crossit.. Kaverilla on Jincheng monkey.. ajettu 2500 kilsaa.. porattu imukaula 18mm.. kulkee noin 65-70.. OSTAKAA JINKKU! ..älkää ikänä Skyteamii..
- skodupojat sucks
Ande82 kirjoitti:
Lueppas wikipediasta vähän tietoa. Jinchengin osat valmistetaan Japanissa ja ne tuodaan Kiinaan koottavaksi. Jinchengeissä (uusimmissa) on tehoja 2,2kw. SkyTeamissa muistaakseni alle 1,5kw. Siksi niillä ei pääse ylämäkiä ylös. SkyTeam on wikipedian mukaan kaikista huonoin kestävyydensä kannalta. Se ei kestä virittämistä
sanoo Googlen kautta löydetyt sivut. Sen osat hajoavat. SkyTeamia ei kannata ostaa. Jos ostat niin kaikki osat vaan Honda Monkeyn tai Jincheng Monkeyn osiksi. SkyTeamin pytty leikkaa 100-200km jälkeen kiinni. Huono ostos.ande82 väittää et skytarilla ei pääse mäkii ylös? vittu kato hemmo peiliin saatana skytari vääntää mäet saatana kovempaa ylös ku sä revit perseestäs karvan, vittu skytari vetää joka mäes skodujen ohi mut ei ehkä iha viritetyille vehkeille pärjää ylämäissä mut vakiona menee kyl vitun moisella voimalla ylös, repii tehot jostain perseest mut ei tosiaankaa hyydy ees jyrkkää mäkee
- Fatliner
Ande82 kirjoitti:
Lueppas wikipediasta vähän tietoa. Jinchengin osat valmistetaan Japanissa ja ne tuodaan Kiinaan koottavaksi. Jinchengeissä (uusimmissa) on tehoja 2,2kw. SkyTeamissa muistaakseni alle 1,5kw. Siksi niillä ei pääse ylämäkiä ylös. SkyTeam on wikipedian mukaan kaikista huonoin kestävyydensä kannalta. Se ei kestä virittämistä
sanoo Googlen kautta löydetyt sivut. Sen osat hajoavat. SkyTeamia ei kannata ostaa. Jos ostat niin kaikki osat vaan Honda Monkeyn tai Jincheng Monkeyn osiksi. SkyTeamin pytty leikkaa 100-200km jälkeen kiinni. Huono ostos.1,9 kilowattia vakiona skyteamis
- sfkj
kävi toisin!! kirjoitti:
Juuh, ihan varmaan...
Onneksi en itse kiinalaatuun sekoa, mutta jos valita pitäisi, nii kyllä skytarilla mentäis ehdottomasti.öööö anteeks vaaa mutt minu jincheng on kestäny kaiken mailman kumin poltot keulimiset ja kaiken mailman raiskaukset ja on vielä 2v vanha ja skyteam on iha ali tehokas paska elkää missää nimessä ostako skytemia kaverilla oli vakio skyteam huiput 35km/h ja mun jincheng menee vakiona 55km/h ainii ja se skyteam mikä mun kaverilla oli ni leipo 3 kertaa puolessa vuodessa ja siinä vaiheessa kaverilta meni hermot siihe paska kasaa skyteam=paska ei kannata ostaa jincheng=hyvä kannattaa ostaa
- yuit
skodupojat sucks kirjoitti:
ande82 väittää et skytarilla ei pääse mäkii ylös? vittu kato hemmo peiliin saatana skytari vääntää mäet saatana kovempaa ylös ku sä revit perseestäs karvan, vittu skytari vetää joka mäes skodujen ohi mut ei ehkä iha viritetyille vehkeille pärjää ylämäissä mut vakiona menee kyl vitun moisella voimalla ylös, repii tehot jostain perseest mut ei tosiaankaa hyydy ees jyrkkää mäkee
ja skyteamkö jaksas mennä ylämäet ylös hitto se hyytyy joka ikiseen pieneenki ylämäkeen ja se on testattu joten turha väittää että "skytari kiihtyy ylämäkii"
- Ostakaajinkku
sfkj kirjoitti:
öööö anteeks vaaa mutt minu jincheng on kestäny kaiken mailman kumin poltot keulimiset ja kaiken mailman raiskaukset ja on vielä 2v vanha ja skyteam on iha ali tehokas paska elkää missää nimessä ostako skytemia kaverilla oli vakio skyteam huiput 35km/h ja mun jincheng menee vakiona 55km/h ainii ja se skyteam mikä mun kaverilla oli ni leipo 3 kertaa puolessa vuodessa ja siinä vaiheessa kaverilta meni hermot siihe paska kasaa skyteam=paska ei kannata ostaa jincheng=hyvä kannattaa ostaa
Jep totta itellä on 2018 jinkku kaveril 2018 skytari mun jinkku menee 51km/h vakiona ja kaverin skytari menee 44km/h vakiona :D
- Anonyymi
Ostakaajinkku kirjoitti:
Jep totta itellä on 2018 jinkku kaveril 2018 skytari mun jinkku menee 51km/h vakiona ja kaverin skytari menee 44km/h vakiona :D
Itelki 2018 jincheng ja kulkee ainaki 55 ilman minkäälaisia virityksiä
- jarno89
En suosittele kenellekkään!!
Mä ostin ja eka hajos tanko muutaman kilsan jälkeen. No takuuseen tuli uus.
Kun 100km oli ajettu nii leikkas kii kesken ajon.
Sain rahat takasin.
Opin että en jinkkuun kyllä sekoo enään koskaan...
En suosittele!!
-jarno89- mikä ääliö
olet. Mulla on ollu jinkku ja se on kestänyt hyvin jo ainakin viis vuotta. Ainoot huonot jutut siinä on vilkut mitkä hajos kolmantena vuonna ja töötti sitä seuraavana vuonna. Ja kyllä kai sulla leikkasi kiinni kun et varmaan muistanut sisäänajoa suorittaa huolella. Joo kyllä mullakin on tangosta murtunut ne jutut mutta se mikä murtui on pellkkä muro metalli päälyste oikean metallin päällä. Ja Honda manki... se on niin huono laite. Jinkussa on kaikki parempaa koska siinä on kaikki viat korjattu mitä hondassa oli. SUOSITTELEN KAIKILLE HYVÄ MOPO JA KULUTTAA VÄHÄN!!!!
- fghfghfhfg
mikä ääliö kirjoitti:
olet. Mulla on ollu jinkku ja se on kestänyt hyvin jo ainakin viis vuotta. Ainoot huonot jutut siinä on vilkut mitkä hajos kolmantena vuonna ja töötti sitä seuraavana vuonna. Ja kyllä kai sulla leikkasi kiinni kun et varmaan muistanut sisäänajoa suorittaa huolella. Joo kyllä mullakin on tangosta murtunut ne jutut mutta se mikä murtui on pellkkä muro metalli päälyste oikean metallin päällä. Ja Honda manki... se on niin huono laite. Jinkussa on kaikki parempaa koska siinä on kaikki viat korjattu mitä hondassa oli. SUOSITTELEN KAIKILLE HYVÄ MOPO JA KULUTTAA VÄHÄN!!!!
On siinä skytarissakin korjattu niitä vikoja mitä hondassa oli.
Se taitaa olla niin että väki saa ostaa kumman haluaa.
Mutta en nyt sanoisi hondaa huonoksi... - vittu mikä ääliö
fghfghfhfg kirjoitti:
On siinä skytarissakin korjattu niitä vikoja mitä hondassa oli.
Se taitaa olla niin että väki saa ostaa kumman haluaa.
Mutta en nyt sanoisi hondaa huonoksi...Ei se honda huono ole. Kuhan sanoin vaan.
- asd..
no kai ny leipoo kii jos laitat jotain dieselii tankkii ja jäteöljyy käytät vie.. sit ajat sisäänajon kaasupohjas 1. vaihteel.. haloo!
- Fatliner
mikä ääliö kirjoitti:
Itelläni on skyteam mut mopon kestävyys riippuu pitkälti siitä, miten sitä pitää ja huoltaa
- jannu11111
hondaa ei saa dissaa se on legenda
- Tulet katumaan!!
En suosittele jinkkua. Itellä on ja saan naurut aina kaikkialla kun se hajoo.
Se vaan ei kestä.- muuten miksi
se hajoo. Oletko rällänny sen jossai niin huonoo kuntoo että ei kestä enää normaali ajoo. Tai tiedä sitä sitte noista uusista jinkku kinkuista kuinka huonoi neo on.
- herra.
muuten miksi kirjoitti:
se hajoo. Oletko rällänny sen jossai niin huonoo kuntoo että ei kestä enää normaali ajoo. Tai tiedä sitä sitte noista uusista jinkku kinkuista kuinka huonoi neo on.
Ei jinkku tarvi mitn rälläilyjä että se hajoo.
- dfgdfgdfgdfgdfgfd
herra. kirjoitti:
Mulla oli jo paketissa kampiakselin laakerit paskana. -.-
- hienoa meinikiä
dfgdfgdfgdfgdfgfd kirjoitti:
Mulla oli jo paketissa kampiakselin laakerit paskana. -.-
mutta hyvä juttu että oli paskana. mutta voihan sitä hyvin huijata myös tääl.
- on ollu gsfsdsdgart
herra. kirjoitti:
jinkku jo 5 vuotta eikä oo tarvinu mitn remonnti korjauksia
- nyyppä lolololo
on ollu gsfsdsdgart kirjoitti:
jinkku jo 5 vuotta eikä oo tarvinu mitn remonnti korjauksia
Hienoa, voihan sitä täälläkin huijjata.
Mulla jinkku kesti puoli vuotta.
Kone meni niin paskaks että piti hommaa käytetty hondan kone. - gfsjngshdf
nyyppä lolololo kirjoitti:
Hienoa, voihan sitä täälläkin huijjata.
Mulla jinkku kesti puoli vuotta.
Kone meni niin paskaks että piti hommaa käytetty hondan kone.hondan koneet on kyllä hyviä. mut tuota noin oliko sun jinkkusi kovin uuttakin tuotantoa nimittäin meinaan sitä jos ne tekee jinkuista huonompia nykyään.
- Erik93
ei kyl kannata ostaa.mul oli jinchengin manki se hajos 3 ajokerralla.otin vähän liikaa vauhtia siinä saatanan hiekkatiellä ennen sitä valtatietä,niin ei perkele mopon kaikki osat räksähtivät.yhtäkkiä huomasin,että mankin ohjauspuomi irtosi.voi vittu!lensin sen yli ja mopo hajosi kasaan,eli se meni rikki.vitun paskoja ne mankit on.nyt kun oon 16 mulla on kevari oon huomannu että sillä pääsee vittu paljon kovempaa siinä hiekkamäessä kuin mankilla.ei kannata ostaa se ei kestä ollenkaan.ei siis tarvinut,kuin ottaa muutama 30 enemmän vauhtia niin se vittu lens ja meni rikki.et ei helvetti.paskoja ne on.se oli 50cc ja luulis,että se kestää.mulla oli sen jälkeen 3 viikkoa side kädessä.käteen nimittäin tuli iso haava.ostakaa kymcon mopo se 150cc se kestää ihmeen juman hyvin myös mua,painan kattokaas 80kiloa.eiks mankin pitäs kestää 90 kiloistakin?!ihmettelen.no mopo meni palasiksi kun se räsähti.jouduin viemään sen isän kanssa kaatopaikalle ja vaan 1 osan myimme,sen mopon tankin tuli siitä 1500 euroa.sillä ostettiin uus 10 kertaa hienompi ja hyvempi mopo,joka sentään kestää toisin kuin toi paska mankinromu.ei kannata ostaa se on kusettava ajopeli niin kokonaisuudeltaan kuin muutenkin.
- Erik93
gf hondan koneet ei oo hyviä.tai ehkä sun mielestä.mun isoveljellä oli myös mankin honda se rikkoontu heti ekalla kerralla."ja myös kone"et älä yhtään puolustele sitä.
- pontikkaseppo100.000
Erik93 kirjoitti:
gf hondan koneet ei oo hyviä.tai ehkä sun mielestä.mun isoveljellä oli myös mankin honda se rikkoontu heti ekalla kerralla."ja myös kone"et älä yhtään puolustele sitä.
toi riippuu tietenkin siitä,että oliks se sun paskapää isoveljes ylipainoin.äläkä helkkarin ääliö mee ajaan mankilla jos oikeesti painat 80 kiloa.mankin painoraja on kuule 50 tai 40 kiloa,et vedä siitä ennen kuin vastaat asiattomasti tähän viestiin.
- oikee luulet
et bemari on joku kovakin auto. Ei se mitää... mun isoveljel on 1963 vuoden V8 koneellaa oleva chevrolet impala.
- gllgs
oikee luulet kirjoitti:
et bemari on joku kovakin auto. Ei se mitää... mun isoveljel on 1963 vuoden V8 koneellaa oleva chevrolet impala.
Skyteamit ja Jinkut on molemmat ihan hyviä mopoja. Itsellä on Jinkku ja oon ajanu 4000km ja ei oo ollu mitään vikaa. Vakiona Jinkku on TODELLA laiska. Imukaulan 14mm poraamisen jälkeen on jo ihan hyvä. Kiihtyy paljon paremmin ja pääsee mäet ylös. Kulkee 65 imukaulan poraamisen jälkeen.
- aha...
Joo, vittu mitä paskaa.. Ehkä kevari menee kovempaa kuin mopo? herätys.. oot aika tyhmä 93. 1500e et saa ikinä jinkun tankista. Ei tämä hatti ole varmaan sitä varten että tuut päteemään paskaa tänne -.- Vitun tyhmä. Jinkussa ei ole mitään vikaa sinä vaan olet paska kuski etkä vaan osaa tekstistäs päätellen.
- Mulkku!
aha... kirjoitti:
Joo, vittu mitä paskaa.. Ehkä kevari menee kovempaa kuin mopo? herätys.. oot aika tyhmä 93. 1500e et saa ikinä jinkun tankista. Ei tämä hatti ole varmaan sitä varten että tuut päteemään paskaa tänne -.- Vitun tyhmä. Jinkussa ei ole mitään vikaa sinä vaan olet paska kuski etkä vaan osaa tekstistäs päätellen.
Et nyt taida huomata että täällä isommat pojat tekevät aika rumaa pilaa teistä jonneista. Oottekos pojat koskaan kuulleet trollaamisesta? Tyyppi on joskus vahingossa sattunut tänne ja nauranut pikkupippelien pätemiselle jollain helvetin mopedeilla. Vastaukseksi on kirjoittanut vähän yli vedetyn version palstan finnipäiden kehitysvammaisesta uhoamisesta, ja jättänyt sikseen. Varmaan seuraa tätä palstaa kaksi vuotta siltä varalta, että joku pelle vastaa?
- Jonzuuu
Siis mulla on jincheng manki mökkimopona. ihan hyvin on toiminu(alussa vaan oli vuotanu tehasöljyt kaasarin tukkoon mutta sen jälkeen toiminu kuin unelma). rekisterissäkin on ja olis tarkotuksena ajaa sillä kahen vuoden päästä maantiellä.
- erä kalle 1234567890
täys paskoja on kiinan ihmeet.
- Aikuinen mopoilija
Onko sinulla kokemusta enemmänkin kiinalaisista mopoista?
Ajettuja kilometrejä paljonkin?
Kokemusta useammasta merkistä?
Mikä menee rikki kiinalaisesta moposta?
Itselläni on henkilökohtaista kokemusta kahdesta kiinalaisesta moposta ja voin vakuuttaa, että nämä mopot ovat kestäneet todella hyvin, vaikka niillä on ajettu paljon ja pitkää matkaa. Lisäksi parilla kaverillani on samanlaisia kokemuksia. Yksi kaveri ajoi ihan halpis-skootterilla 22000km tekemättä mitään suurempaa remonttia normaalien huoltojen lisäksi ja vaihtoi uuteen samanlaiseen kiinalaiseen halpiaiseen.
Tiedän, että joillakin on ollut ongelmia kiinalaisten mopojen kanssa, joistakin on sulanut mäntä 500km ajon jälkeen, mutta epäilen jotain vikaa olleen ajotavoissakin. Joidenkin halpis mopojen etuvanteita on rikkoutunut ajossa, siis kevytmetallista valmistettujen vanteiden rakenne on pettänyt, mutta siitäkään ei ole varmuutta, missä tilanteessa nämä todella ovat rikkoutuneet.
Saldo omista kiinalaisista mopoista seuraavaa: molempiin mopoihin (Regal Raptor 50) heti uutena vaihdettiin vahvemmat ketjut, toiseen 700km ajettuna ja toiseen heti 40km ajettuna, alkuperäiset ketjut jäivät varaketjuiksi. Normaalit huollot öljynvaihtoineen valmistajan ohjeiden mukaan tämän jälkeen. Toisesta moposta rikkoontui vaihdepoljin hitsauksestaan 4500km kohdalla, joka hitsattiin itse, vaikka takuutakin olisi vielä ollut jäljellä. Yhdet takapyörän laakerit menivät n. 6000km vaihtoon, takuu korvasi niistä osan. Yksi ajovalon polttimo on vaihdettu ja kaksi takavalon polttimoa. Venttiilien säätö huoltojen yhteydessä, sekä tulppien vaihto. Satulalaukkujen kanssa on ollut hieman ongelmia, toisesta moposta rikkoontui molempien laukkujen ompeleita, ilmeisesti liiallisen kuormituksen vuoksi, korjaus maksoi suutarilla 18€. Polttoaineen kulutus on ollut 2,5l/100km ja polttoaineena on käytetty pelkästään 98 oktaanista bensiinä moottorivaurioiden ehkäisemiseksi valmistajan suositusten mukaan. Mopot maksoivat yhteensä n. 2000€ (1190€ ja 850€), huoltoihin on mennyt n. 500€ ja ketjuihin 70€, mielestäni varsin kohtuullisesti ja kummallakin mopolla on vielä jälleenmyyntiarvoakin, koska ne eivät häpeä uutta ulkonäöltään. - KUULKAA NYT TOLLOT!
Aikuinen mopoilija kirjoitti:
Onko sinulla kokemusta enemmänkin kiinalaisista mopoista?
Ajettuja kilometrejä paljonkin?
Kokemusta useammasta merkistä?
Mikä menee rikki kiinalaisesta moposta?
Itselläni on henkilökohtaista kokemusta kahdesta kiinalaisesta moposta ja voin vakuuttaa, että nämä mopot ovat kestäneet todella hyvin, vaikka niillä on ajettu paljon ja pitkää matkaa. Lisäksi parilla kaverillani on samanlaisia kokemuksia. Yksi kaveri ajoi ihan halpis-skootterilla 22000km tekemättä mitään suurempaa remonttia normaalien huoltojen lisäksi ja vaihtoi uuteen samanlaiseen kiinalaiseen halpiaiseen.
Tiedän, että joillakin on ollut ongelmia kiinalaisten mopojen kanssa, joistakin on sulanut mäntä 500km ajon jälkeen, mutta epäilen jotain vikaa olleen ajotavoissakin. Joidenkin halpis mopojen etuvanteita on rikkoutunut ajossa, siis kevytmetallista valmistettujen vanteiden rakenne on pettänyt, mutta siitäkään ei ole varmuutta, missä tilanteessa nämä todella ovat rikkoutuneet.
Saldo omista kiinalaisista mopoista seuraavaa: molempiin mopoihin (Regal Raptor 50) heti uutena vaihdettiin vahvemmat ketjut, toiseen 700km ajettuna ja toiseen heti 40km ajettuna, alkuperäiset ketjut jäivät varaketjuiksi. Normaalit huollot öljynvaihtoineen valmistajan ohjeiden mukaan tämän jälkeen. Toisesta moposta rikkoontui vaihdepoljin hitsauksestaan 4500km kohdalla, joka hitsattiin itse, vaikka takuutakin olisi vielä ollut jäljellä. Yhdet takapyörän laakerit menivät n. 6000km vaihtoon, takuu korvasi niistä osan. Yksi ajovalon polttimo on vaihdettu ja kaksi takavalon polttimoa. Venttiilien säätö huoltojen yhteydessä, sekä tulppien vaihto. Satulalaukkujen kanssa on ollut hieman ongelmia, toisesta moposta rikkoontui molempien laukkujen ompeleita, ilmeisesti liiallisen kuormituksen vuoksi, korjaus maksoi suutarilla 18€. Polttoaineen kulutus on ollut 2,5l/100km ja polttoaineena on käytetty pelkästään 98 oktaanista bensiinä moottorivaurioiden ehkäisemiseksi valmistajan suositusten mukaan. Mopot maksoivat yhteensä n. 2000€ (1190€ ja 850€), huoltoihin on mennyt n. 500€ ja ketjuihin 70€, mielestäni varsin kohtuullisesti ja kummallakin mopolla on vielä jälleenmyyntiarvoakin, koska ne eivät häpeä uutta ulkonäöltään.VITTU.. AJAKAA SE SISÄÄNAJO KUNNOLLA.. HUOLTAKAA SITÄ MOPOO.. ETTE VIRITÄ SITÄ NII VITUSTI ET LEIPOO HETI.. ÄLKÄÄKÄ AJAKO KOKO AJA HANA POHJAS! JOS JINKKU ON PASKA NI HANKKIKAA JOKU PAPPATUNTURI TAI TUNTURI TIGER TAI VASTAAVA.. ITELLÄ PAPPIS JA JUMALAUTA KESTÄÄ PERKELE ! ! !
- Mankimän
Mä ostin käytetyn mankin. Ajelin sillä nelisen tuntia kunnes se meni paskaks. Ei kannata hankkia. PASKA
- JONNE!
Jos kerran oli käytetty nii ootko ajatellu mitä edellinen omistaja on tenhy sille? Esim mun kaverin polini meni paskaks koko aja sit ku sai kuntoo nii meni paskaks ekan ajon jälkee ku se myi sen nii se kunnosti sen sille että se kestää sunnilleen ostajan koeajon ajan ja sitte hajoo! ja älä ny ala valittaa että polini kusee se on hyvä italialainen peli! Ei mikään menopeli kestä loputonta viritystä ku niitä ei oo tarkotettu siihe!
- lindström.troy
tota kannattaa ostaa jincheng,se on parempi kuin skyteamin paska läjä!!minulla on itse jincheng ja hyvin toimii,skyteam on ehkä kaikkein paskin hondan kopio!!kannatan jinchengia
- Jinkkuonsurkupaska
Jinkku on paska. Tehot 1,2kw REPS MIKÄ PASKA! Skytaris ons sentäs 1,9kw,7500rpm ja sama moottori ku hondassa. Kaverin jinkku jäi viivalle iha helkkari helposti,ajoin varmaa ykösellä xD.
- Skytarionsurkupaska
Mulla on jinkku jolla oon menny mettässä,hyppinyt hiekkakasoista ja keulinu ympäri mutta ei oo mitään vikaa ollu 2000 km jälkeen ja se on vielä vakiovehje PS.. jinkussa on joko 2.2kw tai 1.8 kw.
- huh...
Skytarionsurkupaska kirjoitti:
Mulla on jinkku jolla oon menny mettässä,hyppinyt hiekkakasoista ja keulinu ympäri mutta ei oo mitään vikaa ollu 2000 km jälkeen ja se on vielä vakiovehje PS.. jinkussa on joko 2.2kw tai 1.8 kw.
Nykyajan säheltäjiä täällä. Oikeissa mopoissa on 1,5 hv.
- JONNE!
Nii vanhat jinchengit uusissa on 2,2kw! vittu ku tuutte tänne kommentoimaa ku tiiätte paskaakaa mistää varsinkaa mankeista tai mopoista ylipäänsä!
- voivittu:D:D
Skytarionsurkupaska kirjoitti:
mun jinkus 1.2 kw
- v1lkku
mulla on jinkku hyvin kestää osta pois ;P
- saiturihakala
Ihan oikeasti Jincheng on hyvä valinta, te mollaatte vanhoja jinkkuja, vaikka niiden laatu paranee joka Vuosimallilta!
-yli 300km ilman vikoja.
-kaaduttu monesti ainostaan pelit hajosivat.
-Ja mikä parasta niin 08vm kulkee 60km/h ilman virejä!!!!!
-ainoa miinus tulee töötin hiljaisesta äänestä :)
ARVOSANA AJONEUVOSTA JINCHENG MONKEY JCQ-500: 5/5!- saiturihakala
Tarkoitin 3000km!
- lottovoittaja olet!
saiturihakala kirjoitti:
Tarkoitin 3000km!
jätkällä käyny pirun hyvä tuuri ku ajanu 3k ilman vikoja... ite en moiseen leikkiin ryhtyis
- Monkibomber_93
lottovoittaja olet! kirjoitti:
jätkällä käyny pirun hyvä tuuri ku ajanu 3k ilman vikoja... ite en moiseen leikkiin ryhtyis
Itse ajoin Skyteamilla 10000km ilman vikoja. Pitäisköhän laittaa lotto sisään?
- Ei näin...
Joo... kaikenlaista päteemistä ja paskaa taas koko sivu täynnä. Ensinnäkin kun aiheesta poiketaan taas toiseen. Eli pv 2-t kuin taas manki 4-t. HERÄTKÄÄ!! 4-t kone kestää enemmän viritystä. Ja mankin saa kulkemaan ainakin 120. Kuin peeveen 100 ja risat. Toisella pytyllä enemmänkin. Pv jättää vakioina mankin mennen tullen. Pv ja manki molemmat hyviä ja kestäviä pyöriä. Ja sit taas aiheesta jinkkuun ja skyteamiin. Joo skyteamista ei ole sanottavaa eikä kokemusta. Jinkussa ei ole mitään vikaan, kaveri pärräilee jinkulla ja mittarissa jo päälle 12 000. Eikä ole pettänyt osat. Muutaku omasta tyhmyydestään. Ja vireinä on kurit pois ja tehari. Se on kuskista kiinni, ei ne pyörät hajoo jos osaa ajaa. Tietenkin tehdasvirheet voi olla mahollisia mut sitävarten pyörissä on takuu. Ja jos takuun jälkeen jotain hajoaa, ni ei todellakaan ole tehdasvika. Huoltakaa pyöriänne sopivin väliajoin laittakaa jäähdytysnesteet talveksi ja muuta remppausta. Kiitos ja moikka!
- Eeglis
No voin sanoo et ku oon ajanu sil nyt 100 km nii se o alkanu vaa paranee.
Eli aluks se oli hidas mut nytte sil pääsee jo kovempaa.
Muutenki iha ok.
ainoo miinus o v*tun äänekkäät vilkut. - mankimies69
OSTAKAA AITO HONDA KIINANMANKEJA EI VITUSSA KANNATA OSTAA ITSELLÄ KOKEMUSTA.
- PASASGOIAEIGO
Honda on kaikkein paskin. Ostin aikanaan ihan uuden Hondan ja se leikkasi kiinni, räjähti ja painui kasaan kolmen kilometrin ajon jälkeen. Koneessa ei ollut öljyä, mutta naapurin setä sanoi ettei sitä tarvita. Japanilaiset pyörät on kaikki ihan paskoja kun ei kestä mitään. Hondan koneet hajoaa aina kolmen kilometrin ajon jälkeen, myös henkilöautojen koneet. True story.
- Anonyymi
PASASGOIAEIGO kirjoitti:
Honda on kaikkein paskin. Ostin aikanaan ihan uuden Hondan ja se leikkasi kiinni, räjähti ja painui kasaan kolmen kilometrin ajon jälkeen. Koneessa ei ollut öljyä, mutta naapurin setä sanoi ettei sitä tarvita. Japanilaiset pyörät on kaikki ihan paskoja kun ei kestä mitään. Hondan koneet hajoaa aina kolmen kilometrin ajon jälkeen, myös henkilöautojen koneet. True story.
Koneessa ei ollut oljyjä, taisit itte löytää syyn miks lahoo käsii vitun kullinlutkuttaja
- aKonkey
Mistä kaupasta Noita jinchen monkeyta saa??
- Siwasta
Siwasta
- dsdds
Itellä jinkkumanki, sitä mallia jossa on edessä levyjarru ja nestevaimennettu jousitus yms, ei kromi. Ostin käytettynä vuoden ikäisenä, yli 3000 ajettu eikä mitään vikaa. Kulkee 60, en tiedä onko edellinen omistaja ottanut kuria pois tai jotain mutta ei mitään ulospäin näkyvää viriä ole kiinni. Hidas kiihtymään, mutta ei se haittaa. Mukava ajaa.
Suosittelen. - Tässä mielipiteeni
Honda Monkey or go to Hell.
- ;(
Tietääkö joku et mikä on vikana mun jincheng mankis ku ei käynnisty, bensaa on sytytystulppa toimii bensaa tulee kaasariin ja on enne käynnistyny aina ekalla polkasulla mutta nyt ei sitte millään... tulppaa en oo vielä kattonu voiskohan vika olla siinä?
- HONDA MONKEY
OSTA AITO MANKI, netitmotosta saa noin tonnilla hyväkuntosen mankin kun taas uus jinkku maksaa sen tonnin veli ajo jinkulla jonkun 8 tuhatta ja ol helevetin väljä kone omalla mankilla on ajettu se 12tuhatta ja vielä on perkeleesti puristuksia. ja sitten aitojen mankien arvo vaan kasvaa kun ikkää tullooo lissäää
- rölli1
PASASGOIAEIGO mää helevettiin trollaamaan
- JINCHENG MONKEY
mulla on 2004 jinkku ja siinä on pian 10tuhat mittaris , eikä mitään vikaa ole !!!!
- 69
vitun idiootit! XD Skyteamin mankis on 1,9 KW Ja jinkus 1,2 KW Lukekaa vaikka keskustelu Skyteam vs jincheng XD Ja tämä on totta!! Kaverilla jinkku sillon isoveli ja se saa kortin nyt nii se ei kehrannu mennä jinkulla yläasteelle vaa se osti Derpin :) Itse kannatan skyteamia :) Yhellä mun toisella kaverilla jinkusta oli heti menny lokasuojat paskaksi jostain syystä ja kaikki töötit ja vilkut yms ei toiminu O_O Aivan paska oli ja meinasin vielä ostaa se :O
- 69
Ja muuten ei wikipedias lue mitään et skyteam on vaarallinen ku ei siel oo ees koko moposta juttua XD
- Vittu mitä paskaa
No vittu isoveljelläs oli varmaa vuoden nakki ja muussi jinkku uusimmissa on 2,2kw ainaki mulla on.... -.-' Facepalm!
ja sitä paitsi Keskustelu Skyteam vs jincheng nii jonnet on voinu selittää sinne mitä paskaa tahansa ku porukka uskoo kybäl tollasee paskaa!
Uskotko jos sinne keskusteluu tulis joku sanoo että me asutaan mun munan kokosessa talossa ja meiän talossa on 600 huonetta. Ja mun muna on 2cm pitkä! :O omg - ilkkanen1
69 kirjoitti:
Ja muuten ei wikipedias lue mitään et skyteam on vaarallinen ku ei siel oo ees koko moposta juttua XD
ai ei oo tietooo http://fi.wikipedia.org/wiki/Skyteam_Monkey
- voivittu:D:D
omg
siis mun kaveril o skyteam ja täysin vakio ja kulkee melkeiin 70km/h
mulla taas vitun jinkku jossa ei oo ku vittu 1,2 KW ja ei mee ku 40 vakiona...
se mun kaveri pääsee kakkosel ohi ku meen nelosel, eli voin sanoo et jotkut jinkku mallit on perseest. onneks löytyy KTM 125 ja honda CR 125 (= - JINCHENG MONKEYG
mist noit jinkkui sais uutena?
- 69
siwasta
- VITTUX
en khyl oo vittu nähny niit elintarvike kaupois!
- JinCheng Monk
Itellä jinkun kone ja toimii oikein hyvin, lähtee aina ensimmäisellä polkasulla käyntiin, Jopa kun oli -35astetta pakkasta. Kiihtyy ja kulkee 75 naviin ku laitto 16mm kaasarin 9mm tilalle :)
- jincheng!!!
ite ostin uuden jinkun vuoden alussa ja toimii todella hyvin kulkee loivaan ylä mäkeen nelosella 54 HYVIN TOIMII!!
- 2345675r43
onko hyvä vehe ekaks mopoks??????????????????
- Skytari
satatuhatta jonnee pilaamassa tämänkin keskustelun -.- itsellä on skyteami 1500km ajettu ja ainut vika on se että ryyppy ei toimi (ei haittaa kun lähtee pakkasesta käyntiin 1-2 polkasulla :) ) kurit otettu pois , isompi pääsuutin, gianellin tehari, 15-39 välit.. kulkee mun alla 64kmh (painan 75kg) kaverin alla 70 (kaveri painaa 60kg) ja kyllä keulii kunhan vaan osaa ;) sillä ei oo mitään vitun väliä ostatko jinkun vai skyteamin, samassa maassa ja samoista osista ne on tehty! yks kavereistani ajoi viritetyllä jinkulla 10 000km ilman suurempia ongelmia, toinen kavereistani ajoi vakio jinkulla 500km kunnes kone lahosi käsiin.. se on vaa tuurista ja käyttötavasta kiinni että kuinka pitkään ne kiinalaiset kestää..
- heinämäki
no kaine kestää mulla on joku melekee 7 vuotta vanha jinkku jolla on keulittu rääkätty ja ollu kolmella omistajalla ku ei vritä paljo niin kyllä kestää
- manki
mun jincheng mankil on ajettu melkee 9000km ja hyvin toimii
- sgfsf
Parilla tutulla on jinkut ja toinen levis oisko tonniviidensadan jälkee? ja aika pahasti vissiinki?? ja toisella on vielä ajokunnossa, ajettu noin 3500km pientä vikaa koko aika pukkaa, sähköt ei pelaa, kytkin ei pelaa, välil ei lähe kunnol käyntii jne. osat eivät ole kestäviä molemmista jinkuista lennellyä osia sinne sun tänne normi ajossa.
Älä osta jinkkua, osta ennemmin aito manki! tai pv - kiinanpaskat
Unohtakaa noi kiinan paskat ja ostakaa joku euroopassa tehty. Itellä oli jinkku eikä jättäny välille kertaakaan, eikä ollu muutenkaan mitään vikaa. mut jos välttämättä haluutte kiinan paskan nii varautukaa myös korjaamaan sitä!
- Vitun ES-jonnet
Niin ne jinkut on niitä "kiinan paskoja" vitun urpo. Ja toi saatanan Skyteam Jinkku tappelu on ihan turha melkein samoja ne on.Ne ES-jonnet jotka sanoo että hondan manki on paskin niin tunkekaa se ES perseeseen saaatanaa!!Kyllä ne kiinalaiset on heikompia kuin aito asia.Ja se joka tulee sanoon että aito manki leipas kiinni heti niin katoikko missä kunnossa se oli hajoo se ferrarikin kun ajaa ilman öljyä.Parempi porukan mikä tähä on kommentoinu niin ostaa se kiinanmanki
ettei hondia pilata millään monster-enercy tarroilla.Tai parempi kinutkaa vanhemmilta derbi.Ja joo kiinalaiset mankit kulkee kovempaa vakiona kuin aito manki koska kiinalaiset ei osaa tehdä rajoitettua cdi-poksia- mopoista tietävä
niin, eikö jengi tiedä ku pv ja monkey? Kukaan tietoisia vanhoista suomalaisista kuten ässä, hopper, break tossu, ja muut hondat kuten dax, ape gorilla ym,
- mopoista tietävä
niin, eikö jengi tiedä ku pv ja monkey? Kukaan tietoisia vanhoista suomalaisista kuten ässä, hopper, break tossu, ja muut hondat kuten dax, ape gorilla ym,
- mopoista tietävä
itellä on uhmaikä menossa es loppu joten ei päräjä enää.
- pärisee
hondan dax oli suomessa kevari koska oli 72cc,ape ei taida suomesta löytyä sama gorilla. Unohdit tigerin,sm,s1ja titenkin pappiska.Aina PV vs Manki tappeluita
vanhoja ne on molemmat säästäkää ees osa niistä uusia ei saa!! - Jinchu Manchu
Minulla on jincheng manki -09 ja on toiminut muuten moitteettomasti paitsi ,että kytkin luistaa ja nopeusmittari ei toimi mutta olen ihan tyytyväinen. ei ole mennyt moottori tai muutenkaa rikki ettei voisi ajaa :D Mutta eihän siinä samaa fiilistä oo ku hondassa ;(
- OK...
Ja mä luin vasta alle puolet...
Srry mut pitää vaan kysyä että miksi nämä helpot kysymykset kuten tämä alkuperänen:
"Olen tässä katellut noita Jinchengin Mankeja. Onko kellään kokemusta niistä? Onko kestäviä? Kertokaa "
Menevät tällaseks siideripissiksien väittelyiks :D
nytki on kauheet onkelmat skyt. ja jinkun välillä, joss et ole omistanut molempia
niin älä ala väittelemään Kiitos!
Itteläni on jinkku ja muuten on toiminut fiinisti paitsi että letkut ja tiivisteet ovat kehnot
NÄIN HELPPOA SE OLI! - Fakta tietoa
JInkku toimii hienosti. 7000km mittarissa ja kaikki on toiminu ku unelma eikä mittään osia oo tarvinu vaihtaa ku tulupan. vaikka on tullu reviteltyy ja keulittuu niin ei oo mitään vikaa ilmenny ja vieläkin lähtee ekasta laakista käyntiin.
- apina
SKYTEAM ON PAREMPI KU JOKU VITUN JINKKU PASKA! SKYTEAM SENTÄÄN KESTÄÄ! JINKKU HAJOOO 2 PÄIVÄS!!
- yamha4ever
siis kyllähän kinuskit kestää jos iitä huoltaa..mut siis kinuskeissa on usein lapsentauteja jotka korjaamalla ne on unelma pelejä,esim jotkut osat käyvät hondasta(ovat tosin kalliimpia)suoraan,ja ovat parempia.kavereilla on jinchengiä ja muita kiinareita ja kylllä ne toimii.
mut yamaha dt on paras - Fergu135
Tietääkös kukaan et mikä mun mankissa on vikana ku oot ajanu vähän matkaa nii se sammuu ja lähtee vaan ryypyllä käyntiin ja taas sammuu ja ku oottaa jonku aikaa nii se taas toimii mut taas vähän ajan päästä sama vika ilmantuu...
- asd
Fergu, kokeile alottaa siitä että säädät venat. Eli meinaa sitä kun ajaa ja se lämpenee niin liian pieni välys--> alkaa kantaa ja ei puristukset pysy pannussa.
- sepiseppooo
Jinkku on kyllä paras manki maailmassa
- jooh2
Aito manki se paras on.
- >tureBONOPERI>
saatana mitä retardeja täällä keskustelee. itellä ollu skytäri 3 vuotta toiminut prkl hyvin paitsi et nyt siinä on 125cc.
- skyteam
Mul skyteam olllu vuoden 2500 ajettu ja iha hyvin on toiminu ja ei niis kiinalaisis oo paljoo mitää eroo
- Jinkkuohyvä
Mitä helvettiä nää jotku selittää? Meil on ollu jinkku varmaa 6v ja vanhalla omistajalla oli viel kauemmin ja sil on ajettu 7000km. Ei mitää vikaa jos osaa saakeli käyttää sitä. Must tuntuu et monet näistä ihmisistä ei osaa käyttää sitä tai huoltaa.
- Ggddhgg
Ongelma on se kun vaihoin mankista öljyjä niin aukaisin vahingosssa nokka ketjunkirstin tapin, kunsen laittaa takaisin niionko sillä mitääväliä missä kohin ne tapin reijät on??
- Hekohekonoitajuttuja
Täällä RÄKÄNOKAT kirjoittelevat. Kauheeta uhoa, on se niin miehekästä viljellä v-alkuista sanaa. Parasta on pikkunallikoiden odottaa, kunnes sänki alkaa kasvaa.
- Jutustelija1
Itse kyllä nykyään kun on nuo Euromopot niin ostaisin vaikka Derbin enduron tai smoton mieluummin kuin kiina apina kopion. Mutta niissä apinoissa on yksilö eroja jos sellaisen ostat, koita toivoa hyvää yksilöä. Ja niihin kannattaa laittaa se vähintään 125cc kone kiinni, sitten on asiallinen ajettava.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/
Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r - Anonyymi
Moikka. Ostin juuri vm. 2001 Jincheng monkeyn puoliautomaattikoneella. Täytyy hattua nostaa, kun ekalla polkasulla lähtee käyntiin ja käy kulkee kuin unelma vakiokoneella. Vissiin nuo ensimmäiset mallit ainakin on yhtä kelvollisia vehkeitä kuin Hondan vastaavat.
- Anonyymi
Kannattaa porata jääkairalla lampunkoppaan reikä läpi asti nii huiput on 85km/h ja jos haluat että mennee vielä kovempaa niin porraa kaasariinki reikä läpiasti
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855