nuori uros koirani leikautettiin kolme päivää sitten. Milloin suunnilleen leikkaus alkaa 'vaikuttamaan' koiraan? On ollut nyt muutaman päivän aika äreä, toki ymmärtäähän sen, mutta kai tuo menee ohi? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia kastroinnista :)
Milloin uroksen sterilointi alkaa vaikuttaa??
4
11295
Vastaukset
- koira
leikattiin joulukuussa, ei vielä muuta oireita kun enemmän ruokailisi. leikkaus näyttää puolen vuoden kuluttua, onko vaikuttanut mihinkään.en olis leikkuuttanut,mutta koiralla oli kasvain..
ja jos on vanhempi koira, luonne ei välttämättä muutu.- rottistyttö
Itselläni on 2 urosta,kohta 9v ja 6v. Molemmat leikattiin syyskuussa.Kummassakaan ei havaittavissa muuta eroa kuin että nyt kun meidän nartulla on juoksu niin 9v ei reagoi siihen ja 6v kyllä edelleen yrittää astua nartun.Muuten leikkaus ei ole vaikuttanut poikiin mitenkään,eivät ole yhtään ahneempia,rauhallisempia tai muutenkaan.Belgi koira tosin sai elämänsä karvanlähdön ja ehkä turkin laatu muuttuu leikkauksen johdosta.
- nothing..
on kulunut koiran kastroinnista,eikä luonteessa havaittavissa mitään negatiivista muutosta.Ulkona ehkä kuuntelee enemmän,kun ei höösää niin kovasti narttujen perään.Muu perhe on tyytyväinen kun jalan,sohvatyynyjen nylkyttäminen on jäänyt.Energisyyteen ja vauhdikkuuteen ei ole vaikuttanut millään lailla,ei ole tullut "sohvaperunaksi":)Yhtä iloinen poika kuin ennenkin.
Massaa on tullut hieman,ei kuitenkaan ole lihonut juuri lainkaan.
Ei mitään moitteen sanaa kastroinnista.
Uros siis reilun vuoden kastroitaessa. - kikka09
Mun koira uros leikattiin 1v1kk ja nyt on 1v6kk. Ulkona ei haistella joka kus...paikkaa eikä olla kiinnostuneita narttukoirista. Sisällä on rauhallisempi ,tosin leikki "kohtauksia " tulee välillä .Rupesin heti syöttää light ruokaa ,vaikka ei ole lihavuuteen silleen taipuvainen ,koska on paimenkoira rotua.Silloin kun leikkaus aika oli sovittu(08.00 ) aikaan piti olla ,sit sovittiin et 13.00 haetaan pois ,mutta eläinlääkäri soitti ,et tulisitko jo hakemaan 12.30 ,kun kaveri riehu /ulisi siellä. Eläinlääkäri sanoi sitten et,nukkuu kotona,mut eipä tuo nukkunu :)Että tällänen tapaus mulla on täällä ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578427Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123279Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262450Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010